立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 16464
大宅
積分: 2021
原帖由 qmui 於 13-04-24 發表 右邊個支係咪轉左樽??
王國長老
積分: 174325
qmui 發表於 13-4-23 08:50 係咪用橙可以 代替0檬
dorothytang 發表於 13-4-23 07:19 16/4浸的士多啤梨、兩塊波羅、檸檬!今天收成了!囡囡話好好飲!請問浸完嘅酵素裏面有冇酒精成份呢? ...
禁止訪問
積分: 4267
積分: 4011
子爵府
積分: 14566
Bubo 發表於 13-4-24 08:48 樓主 我兩星期前浸左奇異果車厘茄檸檬酵素, 個個都話加左蕃茄好好味,
積分: 15397
原帖由 rose-mag 於 12-10-09 發表 本帖最後由 rose-mag 於 12-11-4 14:37 編輯 用了蕃茄加蘋果、檸檬浸酵素,出來味道很鮮甜,糖我用了黃 ...
複式洋房
積分: 306
男爵府
積分: 8797
Bubo 發表於 13-4-23 16:48 樓主 我兩星期前浸左奇異果車厘茄檸檬酵素, 個個都話加左蕃茄好好味,
fly2happy 發表於 13-4-23 19:52 仲有提子謝謝你解答
fongannie 發表於 13-4-23 20:19 我整左樽菠蘿+蘋果+黑糖。我想問下,甘(傑)有冇問題家?謝謝
rose-mag 發表於 13-4-24 13:28 冇問題,唔同糖有唔同稀杰度,冇毛就得啦。都話咗菠蘿係顛架,我一陣UP我今日影嘅相上嚟你就知啦。 唔該晒你,,好呀,,你快D UP相黎睇下呀,,,我LEE樽D泡KEEP左3日甘澎湃呀~~~~其他既冇乜動靜
唔該晒你,,好呀,,你快D UP相黎睇下呀,,,
我LEE樽D泡KEEP左3日甘澎湃呀~~~~
ladykacha 發表於 13-4-23 21:05 我想問下如果啲酵素可以用膠樽入嘛?因為我準備收成
原帖由 carlychoy 於 13-04-24 發表 我記得之前rosemag講過奇異果係無咁好味,唔關蕃蕃事
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy