跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 15709


1141#
發表於 06-9-5 17:20 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug 寫道:
vv,

你都係唔好亂講野喇 一陣你話好, 但 mommom 用左之後解決唔到佢既 skin problem 就會問你係咪打得少, "線"佢~ :mrgreen:



c啦, 遲咗睇到你呢個post tim
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


侯爵府

積分: 23142


1142#
發表於 06-9-5 17:22 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

係呀, 但要夾埋有3個item 先可落單, 你係要, 等我睇下我個fd有無野買先
V-Square 寫道:


係唔係仲有25% off?


侯爵府

積分: 23142


1143#
發表於 06-9-5 17:24 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

8折即係幾多$$, 我而家買 $680/30ml. 我估係全城最平架啦
V-Square 寫道:
[quote]
多利是 寫道:
vs

你識5識人買 skin ceutical c+e 平呀??

mommom 好有興趣BOR


我同事買有8折!
你問下ms go 老爺可唔可以拎到平? 好多clinic都有得買ga![/quote]


伯爵府

積分: 15709


1144#
發表於 06-9-5 17:28 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

MOMMOM,

我同事話 c + e 會 lup d, 佢用完出豆豆, so 轉了 c only! vit. c serum $5xx

沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


1145#
發表於 06-9-5 17:29 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

有位bk mama 好好ar, 佢會比少少strivectin - sd 我 try try, if ok 我先至買啦!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


侯爵府

積分: 23142


1146#
發表於 06-9-5 17:33 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

會lup 出豆豆, 其實skin product 真係5同人用5同效果既 :lol: :lol:


侯爵府

積分: 23142


1147#
發表於 06-9-5 17:35 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

邊個咁好, 我又要得5得 :lol:

strivectin - sd 有乜好呀


伯爵府

積分: 17146


1148#
發表於 06-9-5 17:42 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

yes yes yes~

多利是 寫道:
mommom

你 win 左就拎 d $$去買下家電啦.. 買 skin ceutical 無咁實際呀..


伯爵府

積分: 15709


1149#
發表於 06-9-5 17:45 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

MomMom 寫道:
vs,

邊個咁好, 我又要得5得 :lol:

strivectin - sd 有乜好呀


我都唔識佢ga, 佢見我post出來問人好唔好, pm 我 ga!

strivectin - sd 係for 去大肚紋ga, 但用係面for wrinkle都ok! 我想try 下可唔可以令d 暗瘡洞平番 :-| StriVectin - SD HERE
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1150#
發表於 06-9-5 17:56 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

I want to try too..如果 strawberrynet 咁平, 我又心旭旭 wor..

你問下佢, 可5可以我地pm佢, 叫佢send d 比我地try下??

你話比佢聽, 係大生意來架..


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1151#
發表於 06-9-5 18:01 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom

係囉, mcmug 講到咁想要, 梗係好正架啦, 攪到我都想要1個, 你都係買家電啦, 換隻比我, 佢個隻叫ms.go攪掂咪得囉

mcmug 寫道:
yes yes yes~

[quote]
多利是 寫道:
mommom

你 win 左就拎 d $$去買下家電啦.. 買 skin ceutical 無咁實際呀..
[/quote]


侯爵府

積分: 23142


1152#
發表於 06-9-5 18:01 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

個個bk mom 係想你try過好之後賣比你

暗瘡洞平番 你有無try 過lamar concentrate 呀, 得5得呀


侯爵府

積分: 23142


1153#
發表於 06-9-5 18:02 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多記,

[quote]
多利是 寫道:
mommom

係囉, mcmug 講到咁想要, 梗係好正架啦, 攪到我都想要1個, 你都係買家電啦, 換隻比我, 佢個隻叫ms.go攪掂咪得囉

[quote]


水晶宮

積分: 65269

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1154#
發表於 06-9-5 18:03 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

哈哈..又一day..88


侯爵府

積分: 23142


1155#
發表於 06-9-5 18:03 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

你個個乜野花樽黎架, 一定要買家電架 要加幾多錢

你睇有人同你爭呀


伯爵府

積分: 15709


1156#
發表於 06-9-5 18:08 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

MomMom 寫道:
vs,

個個bk mom 係想你try過好之後賣比你

暗瘡洞平番 你有無try 過lamar concentrate 呀, 得5得呀



lamar concentrate 可以去暗瘡印, 洞洞未見效bor!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


侯爵府

積分: 23142


1157#
發表於 06-9-5 18:18 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

d 洞洞真係好難攪, 可能真係激光先得 :-( :-( 你有無激光介紹呀


侯爵府

積分: 23142


1158#
發表於 06-9-5 18:19 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

今晚去yoga


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1159#
發表於 06-9-5 18:19 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kakaka~~~笑c我呀!瘦田無人耕,耕開有人爭
多利是 寫道:
mommom

係囉, mcmug 講到咁想要, 梗係好正架啦, 攪到我都想要1個, 你都係買家電啦, 換隻比我, 佢個隻叫ms.go攪掂咪得囉

[quote]
mcmug 寫道:
yes yes yes~

[quote]
多利是 寫道:
mommom

你 win 左就拎 d $$去買下家電啦.. 買 skin ceutical 無咁實際呀..
[/quote][/quote]


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1160#
發表於 06-9-5 18:21 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo