跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27329


1141#
發表於 06-11-23 09:51 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

正, 見到個囡好開心, 我都好開心
值 5 值就見人見智, 不過我係用 staff price 既

我之前儲埋好多大假, 所以好似放極都仲有好多咁, 剩低個 19 天, 打算留番出年陪亞囡返學

rabbitpiggy 寫道:

你訓左一晚呀? 正唔正呀? 值唔值?

我都係14 days, 可以carry forward to next year august, 但我都只餘下10 days 左右炸


公爵府

積分: 27329


1142#
發表於 06-11-23 09:52 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9


代亞囡謝謝 ee 的祝福

catymw 寫道:
前日靚女Valerie生日ar ma


侯爵府

積分: 21251


1143#
發表於 06-11-23 09:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

有冇相睇先, 你d作品咁正
Valeriemama 寫道:
正, 見到個囡好開心, 我都好開心
值 5 值就見人見智, 不過我係用 staff price 既

我之前儲埋好多大假, 所以好似放極都仲有好多咁, 剩低個 19 天, 打算留番出年陪亞囡返學

[quote]
rabbitpiggy 寫道:

你訓左一晚呀? 正唔正呀? 值唔值?

我都係14 days, 可以carry forward to next year august, 但我都只餘下10 days 左右炸
[/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


1144#
發表於 06-11-23 10:00 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

原來係想帶熹樂見下d親戚, 不過你帶舅母去陪你嘛

無呀, 上次旅行老公無去呀, 咁佢放左工咪係天后等我地囉, 其實希希知道媽媽唔係好掂, 佢有d驚 通常佢見到baba係樹先扭計, 我同佢去街(短程), 佢唔會叫我抱架 次次去遠街, 都要帶車仔, 因怕佢要訓, 佢訓左老公都唔夠力, 去天后又要轉巴士, 巴士又要收車仔, 老公擰野又擰車仔, 我抱希希又好輪盡, 而家好d, 佢自己上車, 落樓梯等, 我地無咁吃力

我住天后既呀e, 前2天係維園趺到, 由白車送左入急症室, 好采無物大傷, 老人家真論盡勒


侯爵府

積分: 21021


1145#
發表於 06-11-23 10:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:
發生乜事
501k 去邊架


501k係花都去聯和墟的循環線
琴日係聯和墟上車, 婆婆抱住霖霖上車第一步, 個司機已經叫佢地唔好玩, 我跟尾上都唔見佢玩, 何解咁講野呢 ?-( 之後霖霖大叫大聲, 個司機又stop o左架車, 擰轉面叫唔好大叫呀, 好嚇人架, 霖霖望風景見到巴士, 咪eeoo叫我地講'巴士' 點q知條司條咀妙妙, o趙住香口膠好不滿, 落車又話婆婆落得慢, 我咪p佢個k o羅
佢個名同末代港督差中間個字, 我認q住佢, 我唔會上佢車, 有機會我會去pok佢


公爵府

積分: 27329


1146#
發表於 06-11-23 10:10 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

落大雨呀, 影乜, dup 到成隻狗咁
亞囡仲 c 命話要玩咖啡杯 :evil:

catymw 寫道:
有冇相睇先, 你d作品咁正


公爵府

積分: 27329


1147#
發表於 06-11-23 10:13 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

乜有架咁既車去聯和墟架

抄低司機個名, pok 佢, 呢 d 咁差既司機 1 定要 pok

霖格格 寫道:
501k係花都去聯和墟的循環線
琴日係聯和墟上車, 婆婆抱住霖霖上車第一步, 個司機已經叫佢地唔好玩, 我跟尾上都唔見佢玩, 何解咁講野呢 ?-( 之後霖霖大叫大聲, 個司機又stop o左架車, 擰轉面叫唔好大叫呀, 好嚇人架, 霖霖望風景見到巴士, 咪eeoo叫我地講'巴士' 點q知條司條咀妙妙, o趙住香口膠好不滿, 落車又話婆婆落得慢, 我咪p佢個k o羅
佢個名同末代港督差中間個字, 我認q住佢, 我唔會上佢車, 有機會我會去pok佢


侯爵府

積分: 21251


1148#
發表於 06-11-23 10:32 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

有蓋ga ma , 怕咩wor
winnie都好like 玩ar [quote]
Valeriemama 寫道:
落大雨呀, 影乜, dup 到成隻狗咁
亞囡仲 c 命話要玩咖啡杯 :evil:

不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1149#
發表於 06-11-23 10:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

Valeriemama 寫道:
乜有架咁既車去聯和墟架

抄低司機個名, pok 佢, 呢 d 咁差既司機 1 定要 pok


yes ar, 今晚行動


侯爵府

積分: 23046


1150#
發表於 06-11-23 10:36 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

打去KMB 投訴佢啦, 我MONDAY先投訴完
霖格格 寫道:

501k係花都去聯和墟的循環線
琴日係聯和墟上車, 婆婆抱住霖霖上車第一步, 個司機已經叫佢地唔好玩, 我跟尾上都唔見佢玩, 何解咁講野呢 ?-( 之後霖霖大叫大聲, 個司機又stop o左架車, 擰轉面叫唔好大叫呀, 好嚇人架, 霖霖望風景見到巴士, 咪eeoo叫我地講'巴士' 點q知條司條咀妙妙, o趙住香口膠好不滿, 落車又話婆婆落得慢, 我咪p佢個k o羅
佢個名同末代港督差中間個字, 我認q住佢, 我唔會上佢車, 有機會我會去pok佢


侯爵府

積分: 21021


1151#
發表於 06-11-23 10:38 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
打去KMB 投訴佢啦, 我MONDAY先投訴完


小巴係kmb咩
你pok o的乜野呀, 邊個得罪你咁唔好彩


侯爵府

積分: 21251


1152#
發表於 06-11-23 10:54 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你真係係佢面前p佢個k ga
霖格格 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:
打去KMB 投訴佢啦, 我MONDAY先投訴完


小巴係kmb咩
你pok o的乜野呀, 邊個得罪你咁唔好彩 [/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


1153#
發表於 06-11-23 10:55 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

你架小巴黎架咩, 我以為BUS TIM

無人得罪我, 事緣星期六搭273A, 有個C 9 坐一個位, 另一個位擺野, 仲係長者傷殘位, 好過份,人又多, 佢完全唔讓人, 長者都無得坐, 好過份囉, 我落車時同車長講, 車長望左幾望, 都無出聲, 我覺得佢有責任囉
霖格格 寫道:
[小巴係kmb咩
你pok o的乜野呀, 邊個得罪你咁唔好彩


侯爵府

積分: 21021


1154#
發表於 06-11-23 11:06 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
你真係係佢面前p佢個k ga


上車o個一刻, 我預o左會pok佢, 所以無當面p佢個k, 落車時背住佢, 口up up自己鬧佢而已


侯爵府

積分: 23046


1155#
發表於 06-11-23 11:16 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

妖, 原來鬧自己
霖格格 寫道:
上車o個一刻, 我預o左會pok佢, 所以無當面p佢個k, 落車時背住佢, 口up up自己鬧佢而已


侯爵府

積分: 21251


1156#
發表於 06-11-23 11:20 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

佢邊夠"薑"呀
hihirita 寫道:
妖, 原來鬧自己 [quote]
霖格格 寫道:
上車o個一刻, 我預o左會pok佢, 所以無當面p佢個k, 落車時背住佢, 口up up自己鬧佢而已
[/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 23046


1157#
發表於 06-11-23 11:24 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

平時佢都好辣下格 [quote]
catymw 寫道:
佢邊夠"薑"呀 [quote]


侯爵府

積分: 21021


1158#
發表於 06-11-23 11:25 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
佢邊夠"薑"呀


我呢o的斯文人, 唔會出口咁不雅, 我會事後去投訴


侯爵府

積分: 21251


1159#
發表於 06-11-23 11:26 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

怕事ar ma 佢
hihirita 寫道:
平時佢都好辣下格 [quote]
catymw 寫道:
佢邊夠"薑"呀 [quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1160#
發表於 06-11-23 11:27 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

一早返黎p人地個k , 呢d仲叫斯文人 [quote]
霖格格 寫道:
我呢o的斯文人, 唔會出口咁不雅, 我會事後去投訴
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo