跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 19429


1161#
發表於 07-7-18 13:42 |只看該作者
多謝你呀:-P

原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:28 發表
你老闆咁衰, 你辭職一定唔係損失
你辭咗工, 搞掂埋個工人, 親身試下做全職媽咪既生活, 如果覺得唔適應既, 咪請返個工人, 搵過份工囉
你件餅咁撐你, 你仲有咩後顧之憂哩
人生好多交叉 ...


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1162#
發表於 07-7-18 13:42 |只看該作者
你講得啱, 佢地實在太唔可信, 俾唔倒人信心
原文章由 karencircle 於 07-7-18 11:51 發表
但BK成日C, 又忽然罷工, 感覺上YAHOO好D


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1163#
發表於 07-7-18 13:43 |只看該作者
我諗都係 BK SHORT 遮, 我唔會特登整細D字整蠱你既!!!
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 12:02 發表
唔係喎, 你有冇睇返轉頭呀? 啲字係細隻好多喎!


伯爵府

積分: 19429


1164#
發表於 07-7-18 13:44 |只看該作者
佢真係有好多 fd 係附近架wor......

咁有咩好橋呀


原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:37 發表
有機會 check 倒架
例如佢係香港繼續打工, 而你附近又有佢d friend, 俾佢知道你係冇請工人既, 佢有時間係香港告你架, 到時如果你提出唔倒有請工人既證據, 佢好大機會會贏:(


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1165#
發表於 07-7-18 13:45 |只看該作者
我地呢度D媽咪都會全力支持你既
不過以後少咗隻飯局腳遮
不如趁呢個月, 出嚟食多兩次囉:D

原文章由 AE_bb 於 07-7-18 13:42 發表
多謝你呀:-P


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1166#
發表於 07-7-18 13:49 |只看該作者
你一定會覺得做全職媽咪係值得既
.......
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 11:58 發表
預左會辛苦過返工, 不過經過今次旅行, 發覺同小朋友嘅時光係會好快過, 過左就冇......


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1167#
發表於 07-7-18 13:52 |只看該作者
你可以唔做之後, 搵定D AGENT 資料, 要留低證據證明你去搵過, 揀過.......不過唔啱:lol 又再去其他 AGENT 度搵, 總之都係搵緊........ 搵緊........
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 13:44 發表
佢真係有好多 fd 係附近架wor......

咁有咩好橋呀


子爵府

積分: 13946


1168#
發表於 07-7-18 13:56 |只看該作者
我咪又係! 激C!

自從嗰個2歲半女仔跌落街後啲報紙講話8歲前留抵個小朋友一個在家係唔得嘅, 原來我哋啲可以得喇!:lol: 我仔昨日放咗暑期班後都話佢自己可以返唔駛姐姐接喎!
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:34 發表
我剛才都打咗篇好長既
咪又成篇冇咗:evil:
而家想係出之前做定 copy 都好似唔得添

[ 本文章最後由 肥仔媽咪 於 07-7-18 13:58 編輯 ]


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1169#
發表於 07-7-18 14:01 |只看該作者
好似唔係8歲喎, 後尾又有人話 16歲添....笑c
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 13:56 發表
我咪又係! 激C!

自從嗰個2歲半女仔跌落街後啲報紙講話8歲前留抵個小朋友一個在家係唔得嘅, 原來我哋啲可以得喇!:lol: 我仔昨日放咗暑期班後都話佢自 ...


子爵府

積分: 13946


1170#
發表於 07-7-18 14:03 |只看該作者
都話你哋醒架啦! 咁都諗到!
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:52 發表
你可以唔做之後, 搵定D AGENT 資料, 要留低證據證明你去搵過, 揀過.......不過唔啱:lol 又再去其他 AGENT 度搵, 總之都係搵緊........ 搵緊........


伯爵府

積分: 19429


1171#
發表於 07-7-18 14:04 |只看該作者
都係好橋喎

原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:52 發表
你可以唔做之後, 搵定D AGENT 資料, 要留低證據證明你去搵過, 揀過.......不過唔啱:lol 又再去其他 AGENT 度搵, 總之都係搵緊........ 搵緊........


伯爵府

積分: 19429


1172#
發表於 07-7-18 14:05 |只看該作者
我今朝見到單新聞.......個細路囡走左喇

原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 13:56 發表


自從嗰個2歲半女仔跌落街後啲報紙講話8歲前留抵個小朋友一個在家係唔得嘅, 原來我哋啲可以得喇!:lol: 我仔昨日放咗暑期班後都話佢自 ...


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1173#
發表於 07-7-18 14:06 |只看該作者
記緊要留低白紙黑字證據, 唔可以淨係靠把口講呀
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 14:04 發表
都係好橋喎


伯爵府

積分: 19429


1174#
發表於 07-7-18 14:07 |只看該作者
我淨係諗住話搵緊工, 不過唔 arm, 又唔 arm, 又唔 arm .....:lol :lol

原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 14:03 發表
都話你哋醒架啦! 咁都諗到!


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1175#
發表於 07-7-18 14:08 |只看該作者
尋朝已經走咗lu:cry:
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 14:05 發表
我今朝見到單新聞.......個細路囡走左喇


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


1176#
發表於 07-7-18 14:09 |只看該作者
掉返轉頭都得唧
咁你諗留返d去見工既資料囉
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 14:07 發表
我淨係諗住話搵緊工, 不過唔 arm, 又唔 arm, 又唔 arm .....:lol :lol


伯爵府

積分: 19429


1177#
發表於 07-7-18 14:10 |只看該作者
咁試下自己間 agent, 叫佢幫我開個 file 搵工人得唔得先....

原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:06 發表
記緊要留低白紙黑字證據, 唔可以淨係靠把口講呀

[ 本文章最後由 AE_bb 於 07-7-18 14:13 編輯 ]


伯爵府

積分: 19429


1178#
發表於 07-7-18 14:11 |只看該作者
打定d resume

原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:09 發表
掉返轉頭都得唧
咁你諗留返d去見工既資料囉


伯爵府

積分: 17542


1179#
發表於 07-7-18 14:14 |只看該作者
唔該晒你, 下次再有call埋我呀:loveliness:
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:39 發表
OO

問咗社區中心, 國泰城既參觀節目好受歡迎, 已經額滿:(


伯爵府

積分: 17542


1180#
發表於 07-7-18 14:15 |只看該作者
唉! :( :( :(
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:08 發表
尋朝已經走咗lu:cry:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo