立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19429
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:28 發表 你老闆咁衰, 你辭職一定唔係損失 你辭咗工, 搞掂埋個工人, 親身試下做全職媽咪既生活, 如果覺得唔適應既, 咪請返個工人, 搵過份工囉 你件餅咁撐你, 你仲有咩後顧之憂哩 人生好多交叉 ...
積分: 18057
原文章由 karencircle 於 07-7-18 11:51 發表 但BK成日C, 又忽然罷工, 感覺上YAHOO好D
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 12:02 發表 唔係喎, 你有冇睇返轉頭呀? 啲字係細隻好多喎!
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:37 發表 有機會 check 倒架 例如佢係香港繼續打工, 而你附近又有佢d friend, 俾佢知道你係冇請工人既, 佢有時間係香港告你架, 到時如果你提出唔倒有請工人既證據, 佢好大機會會贏:(
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 13:42 發表 多謝你呀:-P
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 11:58 發表 預左會辛苦過返工, 不過經過今次旅行, 發覺同小朋友嘅時光係會好快過, 過左就冇......
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 13:44 發表 佢真係有好多 fd 係附近架wor...... 咁有咩好橋呀
子爵府
積分: 13946
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:34 發表 我剛才都打咗篇好長既 咪又成篇冇咗:evil: 而家想係出之前做定 copy 都好似唔得添
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 13:56 發表 我咪又係! 激C! 自從嗰個2歲半女仔跌落街後啲報紙講話8歲前留抵個小朋友一個在家係唔得嘅, 原來我哋啲可以得喇!:lol: 我仔昨日放咗暑期班後都話佢自 ...
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:52 發表 你可以唔做之後, 搵定D AGENT 資料, 要留低證據證明你去搵過, 揀過.......不過唔啱:lol 又再去其他 AGENT 度搵, 總之都係搵緊........ 搵緊........
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 13:56 發表 自從嗰個2歲半女仔跌落街後啲報紙講話8歲前留抵個小朋友一個在家係唔得嘅, 原來我哋啲可以得喇!:lol: 我仔昨日放咗暑期班後都話佢自 ...
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 14:04 發表 都係好橋喎
原文章由 肥仔媽咪 於 07-7-18 14:03 發表 都話你哋醒架啦! 咁都諗到!
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 14:05 發表 我今朝見到單新聞.......個細路囡走左喇
原文章由 AE_bb 於 07-7-18 14:07 發表 我淨係諗住話搵緊工, 不過唔 arm, 又唔 arm, 又唔 arm .....:lol :lol
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:06 發表 記緊要留低白紙黑字證據, 唔可以淨係靠把口講呀
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:09 發表 掉返轉頭都得唧 咁你諗留返d去見工既資料囉
積分: 17542
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 13:39 發表 OO 問咗社區中心, 國泰城既參觀節目好受歡迎, 已經額滿:(
原文章由 KITTYMAMA 於 07-7-18 14:08 發表 尋朝已經走咗lu:cry:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy