跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16917


1161#
發表於 08-1-21 10:26 |只看該作者
disney ar
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:23 發表


查實你地講緊邊樹jek


侯爵府

積分: 22443


1162#
發表於 08-1-21 10:26 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:20 發表


杰少好攪笑喎,咩都驚 你同佢講,佢有jj架,唔好咁細膽先得架


哈哈 ... 講咗 n 咁多回啦.... 都係咁


伯爵府

積分: 16917


1163#
發表於 08-1-21 10:27 |只看該作者
oh即係唔多人la:loveliness:

原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:25 發表


我返完 church ....... 食埋 lunch ... around 1345 入場囉, then 1730 左右閃 .... 我除咗 pooh pooh 攞 fast past 外, 其餘都係等 5-15 mins 可以玩.... 我已經玩埋 d 無聊野, 坐觀光船, 時坐埋火車出去正門 ti ...


男爵府

積分: 9118


1164#
發表於 08-1-21 10:27 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:23 發表
E+窮,but一到28 jan你可以出返成年既commission&bonus,到時就發到豬頭,寫包單你到時一定勁shop:lol :lol :lol
aiya last week我終於都頂唔住,唔等佢further sale,掃左d 3比kk呀
我d bonus一早出ed&洗ed la,至於 ...


5%都好呀,我個fd就加左7%,通常都係5-8%
我應該係0%,公司冇提過要加人工
我等到條頸長過sit海琪喇,仲有成個week,上個week我已經問左我老公攞住d黎救急先架喇,又洗ed,
我咩鬼都唔買比chunchun喇,出左找埋一大埋card數先算啦,我成日都問我老公,點解我咁窮,呢個世界真係唔公平



http://kawaii-kids.com/


公爵府

積分: 27622


1165#
發表於 08-1-21 10:27 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:17 發表


MORNING ....

我响樹... but 冇人行咗去第二度 ....

沉日同 kit 少入咗bun bun 廣場.... 車.... 隻 kit 少玩乜都話驚驚.... 見到隻 marie cat 叫佢 shake hand, 即刻縮... buzz 直情痴住 kit 爸唔郁 .. ...



morning all,



ha..ha...... 傑少咁搞鬼既, 乜都話驚驚~
嘩.........乜好少人咩 玩到咁多野既, 你就好啦, 我餐餐都係玩得3幾個咋~不過我下晏先既~


侯爵府

積分: 22443


1166#
發表於 08-1-21 10:27 |只看該作者
比 dd 相你吔 look 下 -

[ 本文章最後由 cubixluk 於 08-1-21 10:48 編輯 ]


男爵府

積分: 9118


1167#
發表於 08-1-21 10:28 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:26 發表
disney ar


點解叫bunbun廣場既?好多bunbun咩??


http://kawaii-kids.com/


侯爵府

積分: 22443


1168#
發表於 08-1-21 10:30 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:27 發表



morning all,



ha..ha...... 傑少咁搞鬼既, 乜都話驚驚~
嘩.........乜好少人咩 玩到咁多野既, 你就好啦, 我餐餐都係玩得3幾個咋~不過我下晏先既~ ...


真係冇乜人喎.. 最多人倫已經係弛車啦... 仲要比個 big 6 打尖... 到最後入閘, 我係都唔比佢入先 :tongue: :tongue: kit 爸仲話.... 唔好同佢爭啦


侯爵府

積分: 22443


1169#
發表於 08-1-21 10:31 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:28 發表


點解叫bunbun廣場既?好多bunbun咩??


因為佢吔 chur 到好似 d bub bun 咁.... everyweek 都去既指定地方


公爵府

積分: 27622


1170#
發表於 08-1-21 10:31 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:23 發表
E+窮,but一到28 jan你可以出返成年既commission&bonus,到時就發到豬頭,寫包單你到時一定勁shop:lol :lol :lol
aiya last week我終於都頂唔住,唔等佢further sale,掃左d 3比kk呀
我d bonus一早出ed&洗ed la,至於 ...



邊間 further ar~

禽日落左你地頭, 再行多次 checkeeduck 想買o個件龜殼, 都係忍ed 因為佢得 7 折, 你知啦, 減起上黎差好遠架嘛~


侯爵府

積分: 22443


1171#
發表於 08-1-21 10:32 |只看該作者
原文章由 Secure 於 08-1-21 10:23 發表
E+窮,but一到28 jan你可以出返成年既commission&bonus,到時就發到豬頭,寫包單你到時一定勁shop:lol :lol :lol
aiya last week我終於都頂唔住,唔等佢further sale,掃左d 3比kk呀
我d bonus一早出ed&洗ed la,至於 ...


5% = 上年 ????? 哈哈 ... 有茶飲


公爵府

積分: 27622


1172#
發表於 08-1-21 10:32 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:28 發表


點解叫bunbun廣場既?好多bunbun咩??



佢地一個2個 every wk 都做哂 bun bun 咁嘛~


公爵府

積分: 27622


1173#
發表於 08-1-21 10:33 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:30 發表


真係冇乜人喎.. 最多人倫已經係弛車啦... 仲要比個 big 6 打尖... 到最後入閘, 我係都唔比佢入先 :tongue: :tongue: kit 爸仲話.... 唔好同佢爭啦



羨慕 c 人~

我地連排隊影相都等成粒鐘呀~


男爵府

積分: 9118


1174#
發表於 08-1-21 10:34 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:31 發表



邊間 further ar~

禽日落左你地頭, 再行多次 checkeeduck 想買o個件龜殼, 都係忍ed 因為佢得 7 折, 你知啦, 減起上黎差好遠架嘛~



你地都好得閒下喎,好似日日去巡鋪咁喎


http://kawaii-kids.com/


公爵府

積分: 27622


1175#
發表於 08-1-21 10:37 |只看該作者
原文章由 cubixluk 於 08-1-21 10:27 發表
比 dd 相你吔 look 下 -


哈哈~仲乜同傑少整個流海既, 成個女仔咁~

睇相又唔覺話傑傑咁 un 咁細粒 bor


公爵府

積分: 27622


1176#
發表於 08-1-21 10:38 |只看該作者
原文章由 zzzlam 於 08-1-21 10:34 發表



你地都好得閒下喎,好似日日去巡鋪咁喎


都唔係既~係食完飯順便巡吓啫~


男爵府

積分: 9118


1177#
發表於 08-1-21 10:39 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:32 發表



佢地一個2個 every wk 都做哂 bun bun 咁嘛~


點解咁犀利既,咪好攰囉,都幾遠下架喎


http://kawaii-kids.com/


男爵府

積分: 9118


1178#
發表於 08-1-21 10:40 |只看該作者
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:38 發表


都唔係既~係食完飯順便巡吓啫~


又幾順便喎


http://kawaii-kids.com/


伯爵府

積分: 16917


1179#
發表於 08-1-21 10:46 |只看該作者
睇清楚d la,係等唔切further就買喇:mrgreen: 係kingkow再左2條褲 (50% off)& N&B買左幾件top (30% off)~
aiya,yesterday我都難得趁kk係k婆home 玩&sleep,同k ba 出左中心食tea & shop wor, 撞你唔到既
原文章由 貓貓媽咪 於 08-1-21 10:31 發表



邊間 further ar~

禽日落左你地頭, 再行多次 checkeeduck 想買o個件龜殼, 都係忍ed 因為佢得 7 折, 你知啦, 減起上黎差好遠架嘛~

[ 本文章最後由 Secure 於 08-1-21 14:20 編輯 ]


子爵府

積分: 14766


1180#
發表於 08-1-21 10:46 |只看該作者
講樣好 既野比你地聽, 話說19號細b舊曆滿月返條c6野度拜神, 條c62不嬲都好like飲住杯貓尿食飯既, 果日佢飲大兩杯已經不停講野, 仲要係一樣野講左8次倒啦, 我食完飯之後坐左左餵細b食9, 火柴頭就係度食緊bread, 佢毛lala走埋火柴頭度話你就好啦, 有bread bread食, 跟住就用手打火柴頭個嘴, 越打越大力, 火柴頭可能太耐冇返去, 果日已經成日叫住話走, 所以比條c6野打佢都唔敢出聲, 只係縮縮下咁, 我就終於忍唔住bear住老公, 叫佢出聲叫條c6野收手, 佢其實見到佢老豆咁既行為都想出聲既, 不過見成村人係度唔好意思出聲, 不過佢見我指使佢出聲, 佢就好大聲咁話 : 喂, 你玩還玩, 唔好打佢個嘴, 仲要咁大力, 你係咪飲醉左呀, 99果陣先走埋黎拉開火柴頭, 老公個余孝既阿哥就話 : 老豆今日見到兩個孫, 開心姐, 唔係飲大左, 唔使咁樣話個老豆, 我跟住就忍唔住出聲話 : 吓, 好明顯62醉左wor, 開心都唔使打人吓, 佢話緊係唔係la, 佢見我都出聲, 佢即刻好唔like咁樣, 我跟住都費事同佢講, 叫火柴頭行返黎埋我到, 走果陣我小左我老公成晚, 我話 : 你老豆幾廿歲人都唔化架, 飲大兩杯係度發神經, 仲要打火柴頭, 唔該你下次叫你老豆想睇孫就唔好飲咁多, 我真係好嬲呀

[ 本文章最後由 happyalice 於 08-1-21 10:50 編輯 ]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo