自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1161#
發表於 08-4-4 11:43 |只看該作者
各位早晨呀~


侯爵府

積分: 20043


1162#
發表於 08-4-4 11:43 |只看該作者
morning 貝貝
原文章由 貝貝 於 08-4-4 11:43 發表
各位早晨呀~

http://i269.photobucket.com/albums/jj56/jason_wendy_photo/goodday_1.gif


水晶宮

積分: 58522


1163#
發表於 08-4-4 11:45 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-4-4 11:43 發表
各位早晨呀~

http://i269.photobucket.com/albums/jj56/jason_wendy_photo/goodday_1.gif


貝貝


琥珀宮

積分: 189230

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1164#
發表於 08-4-4 11:46 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-4-4 11:43 發表
各位早晨呀~

http://i269.photobucket.com/albums/jj56/jason_wendy_photo/goodday_1.gif

morning 貝貝


珍珠宮

積分: 38944


1165#
發表於 08-4-4 11:46 |只看該作者
morning 貝貝
原文章由 貝貝 於 08-4-4 11:43 發表
各位早晨呀~

http://i269.photobucket.com/albums/jj56/jason_wendy_photo/goodday_1.gif


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1166#
發表於 08-4-4 11:46 |只看該作者
校董早呀~

我好懷念呢種感覺...好得意...好奇妙~

原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:37 發表




記得以前陀BB,當BB踢我時,真係見到個肚有舊野突出黎識郁,感覺好攪笑


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1167#
發表於 08-4-4 11:47 |只看該作者
concon早呀~

原文章由 mancon 於 08-4-4 11:43 發表
morning 貝貝


琥珀宮

積分: 189230

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1168#
發表於 08-4-4 11:47 |只看該作者
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:39 發表
估唔到BK真係BLOCK激激

做乜block 左既


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1169#
發表於 08-4-4 11:48 |只看該作者
靚apple早呀~

原文章由 appleyuen 於 08-4-4 11:46 發表

morning 貝貝


琥珀宮

積分: 189230

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1170#
發表於 08-4-4 11:49 |只看該作者
原文章由 Monty 於 08-4-4 11:38 發表
校董,apple姐,

原來你哋d小朋友就快考試,咁你哋咪忙住同佢哋溫習lor

佢而家中學...唔洗同佢溫架啦


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1171#
發表於 08-4-4 11:49 |只看該作者
monmon早呀~

原文章由 Monty 於 08-4-4 11:46 發表
morning 貝貝


水晶宮

積分: 58522


1172#
發表於 08-4-4 11:52 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 11:43 發表
生3個邊會記得


講起生左三個

尋晚食飯時,我媽既大6朋友話,佢地以家在深圳養個小朋友好貴,讀幼稚園要成過萬蚊一學期,話我地香港好,生幾多個都有政苦養 我當時立即表態,大大聲話我三個女係我老公養,唔關政苦事,佢仲反而好驚訝,"乜唔係政苦養咩"

我一向以為只係大6鄉下婆先會咁,點知連中產家庭,有學識之仕都會咁諗


水晶宮

積分: 58522


1173#
發表於 08-4-4 11:53 |只看該作者
原文章由 appleyuen 於 08-4-4 11:47 發表

做乜block 左既


佢都無做過咩,只係抱怨BK和大臣之嘛


水晶宮

積分: 58522


1174#
發表於 08-4-4 11:54 |只看該作者
原文章由 貝貝 於 08-4-4 11:46 發表
校董早呀~

我好懷念呢種感覺...好得意...好奇妙~


係好懷念,但果刻其實都幾痛架


侯爵府

積分: 20043


1175#
發表於 08-4-4 11:57 |只看該作者
dddddd大6人就係咁,斤本唔明白hkd打ヱ仔,又要養小朋友,又要食,仲要供樓
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:52 發表


講起生左三個

尋晚食飯時,我媽既大6朋友話,佢地以家在深圳養個小朋友好貴,讀幼稚園要成過萬蚊一學期,話我地香港好,生幾多個都有政苦養 我當時立即表態,大大聲話我三個女係我老公養,唔關政苦事 ...


侯爵府

積分: 20043


1176#
發表於 08-4-4 11:59 |只看該作者
校董,
妳生3個千金全是順產??????
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:54 發表


係好懷念,但果刻其實都幾痛架


水晶宮

積分: 58522


1177#
發表於 08-4-4 12:01 |只看該作者
原文章由 mancon 於 08-4-4 11:59 發表
校董,
妳生3個千金全是順產??????


YES


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1178#
發表於 08-4-4 12:01 |只看該作者
少少啦...不過好開心

原文章由 sandylaw 於 08-4-4 11:54 發表


係好懷念,但果刻其實都幾痛架


水晶宮

積分: 64943

叻叻勳章 畀面勳章


1179#
發表於 08-4-4 12:03 |只看該作者
勁!!

原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:01 發表


YES


侯爵府

積分: 20043


1180#
發表於 08-4-4 12:05 |只看該作者
嘩!妳好叻,我生rada時因冇轉頭仔and胎水不足果時要開刀生 ,同埋我子宮內有薄膜,bb d空間會小dddddd ,今次e生話同樣多數要開刀生
原文章由 sandylaw 於 08-4-4 12:01 發表


YES

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo