影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


伯爵府

積分: 17948


1161#
發表於 15-4-6 21:21 |只看該作者

回覆:玄彬及《海德、哲基爾與我》PART 3 討論

請問有沒有 劇中的歌名 有兩首都好好聽呀



pooh 磁貼欠6, 30, 35


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1162#
發表於 15-4-6 21:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表我分

原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表
諗唔到你會去光化門、景福宮呢D歴史地方,51K同JYP即係蘇蘇同2PM之地?

你今次去唔係必去朝聖星星館咩?點 ...
果d歷史景點我一直想去,但而家香港冇團去,個個只去明洞購物 景福宮應該會睇到櫻花,影出來既相應該好靚

51k係蘇蘇,Jyp係2pm, 仲有去鬼澤減壓甜品店同兔絨朱古力店,唔知去唔去得晒


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1163#
發表於 15-4-6 21:23 |只看該作者

引用:請問有沒有 劇中的歌名 有兩首都好好聽呀

原帖由 cheungcheung 於 15-04-06 發表
請問有沒有 劇中的歌名 有兩首都好好聽呀
請睇post #1, 首首都好聽


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1164#
發表於 15-4-6 21:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表多謝

原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表
你會唔會食埋王世子嘅醬油醃蟹?千頌伊都有食架
醬油蟹絕對係今次旅程既亮點,我會去大瓦房食 你講既王世子醬油蟹0係邊??



琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1165#
發表於 15-4-6 21:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表第一

原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表
你應該唔會中啦,因為敏鎬你都冇中

套劇啱唔啱睇?
我覺得小池靚仔過敏鎬,但敏鎬自然d (整得少d ),演技我估小池勝

小池唔係我like既類型,但世事無絕對,我會俾機會佢


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1166#
發表於 15-4-6 21:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表我分

原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表
有天套新劇第一集有幕係主君Kingdom 社長嘅商場度拍架
之前包圍都有一幕係Kingdom拍架,我未睇有天


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1167#
發表於 15-4-6 21:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bb108 於 15-04-06 發表我第

原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表
我都超鍾意神級之吻,成日心思思想睇,個名真係冇改錯,非常貼切-神級



...
你地掛住佢就睇#1157 making film啦,佢個樣好精神好靚仔,我希望去到韓國一打開電視就見到佢 廣告係4月10出街


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1168#
發表於 15-4-6 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表你應

原帖由 kcm 於 15-04-06 發表
咁你有冇中毒呀?我未睇唒,但1%都吾中,暫時仲覺得海德好睇d,可能因為彬彬

...
因為你個心根本容不下第二個 鬼澤睇完了??


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1169#
發表於 15-4-6 21:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表你應

原帖由 kcm 於 15-04-06 發表
咁你有冇中毒呀?我未睇唒,但1%都吾中,暫時仲覺得海德好睇d,可能因為彬彬

...
我覺得healer好睇,但冇中毒喎


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1170#
發表於 15-4-6 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 bb108 於 15-04-06 發表我第

原帖由 kcm 於 15-04-06 發表
神级之吻雖然係羅賓,但真係好正
羅賓都係彬彬,個人正咩都正


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1171#
發表於 15-4-6 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表呢幾

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
個個出晒去玩啦!你真係好掛住喎,估你唔到!! 你都就來去韓國啦,到時咪可以搵佢囉

...
邊有機會見到佢丫,發夢就可以


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1172#
發表於 15-4-6 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表呢幾

原帖由 kcm 於 15-04-06 發表
有有天陪你喎!都掛住彬彬,得錫
佢份人比較誠實,唔似得


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1173#
發表於 15-4-6 21:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-06 發表神级之

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
羅賓都係彬彬,個人正咩都正
個人正咩都正,你呢句好正


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1174#
發表於 15-4-6 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表你應

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
我覺得小池靚仔過敏鎬,但敏鎬自然d (整得少d ),演技我估小池勝

小池唔係我like既類型,但 ...
我試睇左一集五指,只有少少小池,但原來五指入面都好靚仔


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1175#
發表於 15-4-6 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-06 發表神级之

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
羅賓都係彬彬,個人正咩都正
個人正咩都正 x2


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1176#
發表於 15-4-6 21:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-06 發表個個

原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表
邊有機會見到佢丫,發夢就可以
我都好掛住佢,今日去書局刨旅行書見到,心郁郁去泡沫之吻cafe!!

另外,想去交換身體呢間汗蒸幕
1428327680784.jpg


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1177#
發表於 15-4-6 21:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-06 發表咁你有

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
因為你個心根本容不下第二個 鬼澤睇完了??
去左玩,吾得閒揾佢,仲有三集


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1178#
發表於 15-4-6 21:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表邊有

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
我都好掛住佢,今日去書局刨旅行書見到,心郁郁去泡沫之吻cafe!!

另外,想去交換身體呢間汗蒸幕
泡沫之吻,原來個位有佢地簽名相
1428327712526.jpg


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1179#
發表於 15-4-6 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表我都

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
你地掛住佢就睇#1157 making film啦,佢個樣好精神好靚仔,我希望去到韓國一打開電視就見到佢 廣告 ...
係乜廣告?


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1180#
發表於 15-4-6 21:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-06 發表邊有

原帖由 cocok 於 15-04-06 發表
我都好掛住佢,今日去書局刨旅行書見到,心郁郁去泡沫之吻cafe!!

另外,想去交換身體呢間汗蒸幕
第一日去呢度汗蒸幕
1428327826434.jpg


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo