親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


男爵府

積分: 8849


1161#
發表於 08-10-20 14:15 |只看該作者

回覆 #1159 fi-fi 的文章

唔該fi-fi,咁真係傷腦筯啦,因為時間迫切,burget都係HK450左右,都唔知仲可以book到邊間酒店啦......


男爵府

積分: 8849


1162#
發表於 08-10-20 14:17 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-20 12:57 發表
fdlover,

呢三間飯店...我都無住過,亦都無朋友住過,比唔到意見你

第1間...唔近捷運站
第2間...不是單幢式的,是大廈內的其中一層,不太好
第3間...果邊入夜比較靜,一個女孩子不太好囉


...


唔該fi-fi,咁真係傷腦筯啦,由於時間迫切,burget只係HK$450左右,都唔知住邊間好啦.


男爵府

積分: 8849


1163#
發表於 08-10-20 14:22 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-20 08:24 發表
Man04,

博客來到某個價錢就免費配貨去7-11,你2件貨都應該係過呢個價嫁...所以佢會收到你ORDER後第2天黃昏就到到你指定的7-11

你需要先做左會員才可落ORDER,開A/C好簡單,只是入一D過人資料,無任何銀行資料提供的

...


真係好方便架,我以前去台灣之前都會係網上order定d書,平好多架,然後注明想送去既便利店,就可以取書啦.最好print埋張訂單去,有晒地址,亦方便店員同你搵.


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1164#
發表於 08-10-20 14:40 |只看該作者
死...放假一返屋企就無晒件事...
我就係話返屋企揾返d網友commentsd資料比你地囉,但唔記得左...希望今晚返去再揾...”蚊”耳仔記住先得

angies
台中好似無落地簽證嫁喎,
但若班機係辦公時間,
你個朝去到香港機場先做簽證都得
小朋友有passport就得嫁啦!

miu529
你奶奶係台灣人那唔使担心交通更加容易啦,
親友可能會有更多資料嫁喎.
我見”黃慶果園民宿”都幾”正”
comments都幾好嫁,而且佢有部份屋可以BBQ嫁
若你地中意可以考慮一下,
另佢有一種房係上下兩層各自獨立
但有一個小廰可share,岩晒同老人家一齊去嫁
(可以容易照顧又保持私隱,
可惜我個次去book唔到囉.
你快d留言問下老板有無房啦

另”星光流域”位”黃姐”都好好人嫁,
但佢得五幢樓嫁咋,好快full嫁,選岩日子要快d book

訂房你可先留言問下佢地該日有無房,幾錢
記住列清人數小朋友年紀,因為民宿小朋佢地都會收一個服務費嫁

fifi
諗起你地”行程”都好想去
我要好好控制自己思緒先得.

[ 本文章最後由 010 於 08-10-20 17:07 編輯 ]


男爵府

積分: 8849


1165#
發表於 08-10-20 15:51 |只看該作者
testing


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1166#
發表於 08-10-20 17:08 |只看該作者
揾到啦....
台中民宿網及住客網評...
大家可以參考一下

http://nantou.emmm.tw/
呢個係台中民宿網..你click入南投就見到有關
南投d民宿

http://nantou.emmm.tw/index_m.php?ptype=grade_list_from&id=15
呢個係佢入面d網評,
你可以打入有關名稱-如:星光流域,
咁你可看到網友d網評囉


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1167#
發表於 08-10-20 17:36 |只看該作者
fi-fi....麻煩幫下眼睇下d地方駛唔駛執一執...同埋唔知將食好野ge地方放入去好mouth: 最想食度小月/鼎太豐/牛肉麵/掃街小食...我會住西門町萬事達...

day 1 (thu) 1200左右到tpe
淡水→漁人碼頭→新北投春天溫泉(湯屋浸1.5hr)→美麗華→士林夜市

day 2 (fri)
動物園→國父紀念館睇操兵檢閱→台北101→誠品探索館→饒河夜市

day 3 (sat)
九份 (諗緊去唔去好...又想留時間係台北市行下...主要去九份只係想買佢ge脆梅果凍 )→台灣故事館→兒童育樂中心→(之後諗唔到 )

day 4 (sun)
西門町 - 家樂福...book車1320接到機場搭1620機回港


男爵府

積分: 9345


1168#
發表於 08-10-21 08:29 |只看該作者
portiabb

day 1 (thu) 1200左右到tpe(到達後先搭的士去永康街食過牛肉面+冰館,跟住搭返的士返西門町check-in拎行李返房)
->淡水(掃街小食)→漁人碼頭→美麗華→士林夜市(掃街小食)
**新北投春天溫泉(湯屋浸1.5hr) - 太夜可能會無房的,一係就到步後第一站去呢度浸溫泉,才去淡水

day 2 (fri)
動物園→(鼎太豐忠孝店+度小月)->國父紀念館睇操兵檢閱→台北101→誠品探索館→饒河夜市(掃街小食)

day 3 (sat)
九份 (諗緊去唔去好...又想留時間係台北市行下...主要去九份只係想買佢ge脆梅果凍 )→台灣故事館→兒童育樂中心→(之後諗唔到 )->回西門町食鴨肉扁/樂也/福勝亭/街邊小食

day 4 (sun)
西門町 - 家樂福...book車1320接到機場搭1620機回港(其實2:00離開西門町都可以)
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1169#
發表於 08-10-21 09:17 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-21 08:29 發表
portiabb

day 1 (thu) 1200左右到tpe(到達後先搭的士去永康街食過牛肉面+冰館,跟住搭返的士返西門町check-in拎行李返房)
->淡水(掃街小食)→漁人碼頭→美麗華→士林夜市(掃街小食)
**新北投春天溫泉(湯屋浸1.5hr) - ...


男爵府

積分: 6144


1170#
發表於 08-10-21 12:11 |只看該作者
原文章由 010 於 08-10-20 14:40 發表
死...放假一返屋企就無晒件事...
我就係話返屋企揾返d網友commentsd資料比你地囉,但唔記得左...希望今晚返去再揾...”蚊”耳仔記住先得

angies
台中好似無落地簽證嫁喎,
但若班機係辦公時間,
你個朝去到香港機場先做簽證都得
小朋友 ...


FIFI:
唔該晒你幫我揾到個耳塞,唔知小B啱唔啱用呢!小B快2歲.

010:
唔該晒你的資料.

THANKS ALL MAMI


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1171#
發表於 08-10-21 14:31 |只看該作者
原文章由 angies 於 08-10-21 12:11 發表


FIFI:
唔該晒你幫我揾到個耳塞,唔知小B啱唔啱用呢!小B快2歲.

010:
唔該晒你的資料.

THANKS ALL MAMI

我在機場屈臣x買左兩對耳塞
一對大人一對小朋友的
我比亞女用
完全無用
照樣耳仔痛...照樣哭
照樣食糖才ok


男爵府

積分: 5746


1172#
發表於 08-10-21 15:07 |只看該作者
請問國父紀念館和民主紀念館,邊個館值得去參觀?(大人及小朋友一起去)


男爵府

積分: 9345


1173#
發表於 08-10-21 15:25 |只看該作者
ABCD媽咪,

哈哈哈...你係咪買錯左for訓覺or游水果d耳塞呀 (講笑咋,唔淮嬲)

那....呢對野呢,for我囝就好work,今次去台北就帶埋我媽去,佢又係麻鬼煩,會耳仔痛果隻....今次我買左對比佢試,睇下係咪真係咁work先
原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-21 14:31 發表

我在機場屈臣x買左兩對耳塞
一對大人一對小朋友的
我比亞女用
完全無用
照樣耳仔痛...照樣哭
照樣食糖才ok
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 12082


1174#
發表於 08-10-21 16:07 |只看該作者
請問十月份係咪免簽証費?
如同小朋友一起出發,住邊間較方便又乾淨?
可否解答一下...thanks!


男爵府

積分: 9345


1175#
發表於 08-10-21 16:37 |只看該作者
Jomei,

有就有...不過要親身去排隊做証,申請完仲要等佢寄返hk比你(約三個星期)

http://www.immigration.gov.tw/aspcode/Show_Law.asp?DocumentID=5930

你小朋友幾歲呀?你burget如何呢?

原文章由 Jomei 於 08-10-21 16:07 發表
請問十月份係咪免簽証費?
如同小朋友一起出發,住邊間較方便又乾淨?
可否解答一下...thanks!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1176#
發表於 08-10-21 17:10 |只看該作者
請問,我BOOK 左台北火車站附近間四季酒店,O甘我返來BOOK車應該預幾多時間?THANKS!


男爵府

積分: 9345


1177#
發表於 08-10-21 19:02 |只看該作者
小肥§澄,

四季飯店是嗎?是不是"台北市南京西路326號"
http://www.taiwanseasonshotel.com/classic_ch/news_list.php

其實佢一d都唔近台北車站嫁喎...anyway....如果你租車的話,車程往返機場45分鐘內一定得,我試過半個鐘左右


原文章由 小肥§澄 於 08-10-21 17:10 發表
請問,我BOOK 左台北火車站附近間四季酒店,O甘我返來BOOK車應該預幾多時間?THANKS!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1178#
發表於 08-10-21 20:18 |只看該作者
唔近呀,睇來又要使多D的士錢。
原文章由 fi-fi 於 08-10-21 19:02 發表
小肥§澄,

四季飯店是嗎?是不是"台北市南京西路326號"
http://www.taiwanseasonshotel.com/classic_ch/news_list.php

其實佢一d都唔近台北車站嫁喎...anyway....如果你租車的話,車程往返機場45分鐘內一定得,我試過 ...


男爵府

積分: 9345


1179#
發表於 08-10-21 20:46 |只看該作者
小肥§澄,
最近果個捷運站應該是...中山站,我估步行約廿分鐘左右

原文章由 小肥§澄 於 08-10-21 20:18 發表
唔近呀,睇來又要使多D的士錢。
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


1180#
發表於 08-10-21 21:07 |只看該作者
廿分鐘點都唔行啦,天成舊,凱撒又貴D,諗住四季平少少同埋新D。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo