跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1161#
發表於 08-10-28 00:28 |只看該作者
文 ma,

甘夜既 ?? 成日唔見你既 ??



原文章由 winwin815 於 08-10-28 00:23 發表
文文都係咁啦, 不過返左3星期學, 戒片已漸入佳境啦, 我地湊佢放學, 見佢唔係校服褲, 笑佢瀨尿, 佢仲識笑笑口咁話"係呀"咁


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1162#
發表於 08-10-28 00:33 |只看該作者
有呀, 我有出現一陣呀....hehe....生活枯澡, 無咩話題嘛, 股票又唔在行, 搭唔到咀呀

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 00:28 發表
文 ma,

甘夜既 ?? 成日唔見你既 ??

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1163#
發表於 08-10-28 00:39 |只看該作者
文 ma,

無股仲好啦 , 有股一定 high 啦 .... 仲有我 d mpf 都
唔見左 d .... 好彩底風險咋

唔係仲大鑊

原文章由 winwin815 於 08-10-28 00:33 發表
有呀, 我有出現一陣呀....hehe....生活枯澡, 無咩話題嘛, 股票又唔在行, 搭唔到咀呀


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1164#
發表於 08-10-28 00:41 |只看該作者
mpf唔怕, 仲有排擺, long term唔會蝕入肉, 最慘係撞著依家攞返錢出黎個d人啫

我去訓啦, 明天見

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 00:39 發表
文 ma,

無股仲好啦 , 有股一定 high 啦 .... 仲有我 d mpf 都
唔見左 d .... 好彩底風險咋

唔係仲大鑊

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3065


1165#
發表於 08-10-28 00:47 |只看該作者
mpf mouth: 我hb丙我喇 話我好市既時候唔發假發誓話離開hk羅番d錢, 而家要擺係度等升番, 不過其實一來我唔想發假發誓, 二來真係唔知會唔會出番黎做野

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 00:39 發表
文 ma,

無股仲好啦 , 有股一定 high 啦 .... 仲有我 d mpf 都
唔見左 d .... 好彩底風險咋

唔係仲大鑊


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1166#
發表於 08-10-28 00:52 |只看該作者
$ 1.50 ma,

又唔係山窮水盡 , 唔水甘盡掛 ?? 仲要發假誓 ....
我都唔多想

再唔係安慰自己 .... 係入面仲好 ?? 唔係拎左出黎
左用右用無埋 tim 呀 !! 我 hb 係個 d 人 , 真係
有 $$ 身痕 .... 唔 fing 唔安樂架

原文章由 corriatai 於 08-10-28 00:47 發表
mpf mouth: 我hb丙我喇 話我好市既時候唔發假發誓話離開hk羅番d錢, 而家要擺係度等升番, 不過其實一來我唔想發假發誓, 二來真係唔知會唔會出番黎做野

...


大宅

積分: 3065


1167#
發表於 08-10-28 00:59 |只看該作者
hb話年年俾bank扣手續費唔抵 二來定外幣利率好好多, 不過睇而家都c~, 除左yen就樣樣趺

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 00:52 發表
$ 1.50 ma,

又唔係山窮水盡 , 唔水甘盡掛 ?? 仲要發假誓 ....
我都唔多想

再唔係安慰自己 .... 係入面仲好 ?? 唔係拎左出黎
左用右用無埋 tim 呀 !! 我 hb 係個 d 人 , 真係
有 $$ 身痕 .... 唔 fing ...


大宅

積分: 3065


1168#
發表於 08-10-28 01:01 |只看該作者
cash ma, 你地去didiney, 有無入鬼屋? 我好想入, 不過帶小朋友又入唔到


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1169#
發表於 08-10-28 01:06 |只看該作者
我都無去到克色世界 , 不過佢地個個都係睇巡遊同
煙花架咋 !

你要去 .... 10/31 最後一天啦 , 11/1 我地入
唔到架 !!



原文章由 corriatai 於 08-10-28 01:01 發表
cash ma, 你地去didiney, 有無入鬼屋? 我好想入, 不過帶小朋友又入唔到


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1170#
發表於 08-10-28 01:07 |只看該作者
外幣我 1x 年前 high 左好多, 而家無玩啦 !!!




原文章由 corriatai 於 08-10-28 00:59 發表
hb話年年俾bank扣手續費唔抵 二來定外幣利率好好多, 不過睇而家都c~, 除左yen就樣樣趺


大宅

積分: 3065


1171#
發表於 08-10-28 01:30 |只看該作者
我都無特別留意外幣, 不過阿姨幫手湊兩隻小魔怪後, 個個月出糧都話羅份糧買紐西蘭幣, 由拉姑兩個月個時$6, 跌到而家拉姑6個$4.x, 今日仲好似話係$4.1, 好彩阿姨得過講字, 無買到, 好不過如果係大x樂聽阿姨講而買左既c9就弊傢伙


原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 01:07 發表
外幣我 1x 年前 high 左好多, 而家無玩啦 !!!



子爵府

積分: 14295

好媽媽勳章


1172#
發表於 08-10-28 08:27 |只看該作者
cash媽,鬼仔媽,
我就係想請教呢樣野...
曦曦又係未介到片,
老師叫我幫佢著片褲,
每日帶多2條片褲,2條底褲仔,2套衫褲返學..
因為曦曦返全日...
咁仲要帶埋佢個"BB"(麵包超人公仔)同奶嘴比佢訓覺,
咁咪日日返學好似走難咁帶好多野lor....?
原文章由 S.Africa 於 08-10-27 23:46 發表
cash媽

希望阿cash快d適應就你唔水煩;其實ms lam有講,阿cash比較成熟同識野,所以佢好醒知道返學囉!

重有,返學3個鐘,唔好周圍vv就好啦!


男爵府

積分: 6542


1173#
發表於 08-10-28 09:49 |只看該作者
我返來啦,湊左仔三日好倦....

sat,去open day,話什麼新生接見日,頂,搵個好後生既姐姐同我地"interview",我唔想採佢,見佢仲掛住個牌寫住"義工",無病下?成間學校咁大,一個老師都無要搵個義工來interview?希望佢地真係老師,只係寫住義工for open day!!

sun,去左上水朗平餵羊,走既時候見到有間豆腐花廠任食,好抵,好好味道!!

尋日,去左didiney,係東涌食完lunch buffet,搞到成16:00先入到去,亞囝瞓左,瞓醒話要坐火車,但火車係去到17:00!!我地惟有走既時候搭mtr(有巴士都唔搭),話係火車


大宅

積分: 3433


1174#
發表於 08-10-28 09:53 |只看該作者
Rain

唔好笑.........我有獨門秘方幫阿仔介日片,只不過少於兩星期攪點.

不過,出街依然要穿片片,怕中途失手.

原文章由 Rain~* 於 08-10-28 08:27 發表
cash媽,鬼仔媽,
我就係想請教呢樣野...
曦曦又係未介到片,
老師叫我幫佢著片褲,
每日帶多2條片褲,2條底褲仔,2套衫褲返學..
因為曦曦返全日...
咁仲要帶埋佢個"BB"(麵包超人公仔)同奶嘴比佢訓覺,
咁咪日日返學好似走 ...


複式洋房

積分: 2075


1175#
發表於 08-10-28 09:56 |只看該作者
鬼仔媽

有乜獨門秘方快d講黎聽下 我阿仔連potty都唔肯坐 

原文章由 <i>S.Africa</i> 於 08-10-28 09:53 發表
唔好笑.........我有獨門秘方幫阿仔介日片,只不過少於兩星期攪點.
不過,出街依然要穿片片,怕中途失手.
Isaac成長篇
baby Isaac's album
教養孩童,使他走當行的道,就是到老他也不偏離


大宅

積分: 3433


1176#
發表於 08-10-28 09:58 |只看該作者
elmo ma

去邊度interview呀!禁都得,好似好流下喎!


原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 09:49 發表
我返來啦,湊左仔三日好倦....

sat,去open day,話什麼新生接見日,頂,搵個好後生既姐姐同我地"interview",我唔想採佢,見佢仲掛住個牌寫住"義工",無病下?成間學校咁大,一個老師都無要搵個義工來interview?希望佢地真係 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1177#
發表於 08-10-28 10:03 |只看該作者
ELMO MA,

係唔係上水塱原呀 ?? 我地去河上鄉途中都見
有 $ 8 / 位任食 .... 不過我地趕住入去 bbq
無食到呀 ??

豆花 / 豆槳都係任食 ?? 甘又真係好平 wor
下次再去 try 下先 !!

自己搭車入去易嗎 ??

原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 09:49 發表
我返來啦,湊左仔三日好倦....

sat,去open day,話什麼新生接見日,頂,搵個好後生既姐姐同我地"interview",我唔想採佢,見佢仲掛住個牌寫住"義工",無病下?成間學校咁大,一個老師都無要搵個義工來interview?希望佢地真係 ...


大宅

積分: 3433


1178#
發表於 08-10-28 10:06 |只看該作者
cash媽

今日阿cash點,有無喊!你又用什麼方法叫佢穿校服


大宅

積分: 4865


1179#
發表於 08-10-28 10:07 |只看該作者
謙謙都係呀, 一出街我地就會同佢著片 , 但每星期一佢就會瀨尿嫁啦,可能我地出街都要同佢著underwear 算啦.
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 09:53 發表
Rain

唔好笑.........我有獨門秘方幫阿仔介日片,只不過少於兩星期攪點.

不過,出街依然要穿片片,怕中途失手.


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1180#
發表於 08-10-28 10:14 |只看該作者
熹 ma,

未又係 bb 搵你呀 , 藍老師話今日玩沙除 ......

吹水一大堆 lor

入去都係 cry , 入到去見到 ms lam 無樹自己
walk 去 washroom 洗手 tim 啦 ..... 唔知 why
係要扮下野甘既 ??




原文章由 S.Africa 於 08-10-28 10:06 發表
cash媽

今日阿cash點,有無喊!你又用什麼方法叫佢穿校服

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo