立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 winwin815 於 08-10-28 00:23 發表 文文都係咁啦, 不過返左3星期學, 戒片已漸入佳境啦, 我地湊佢放學, 見佢唔係校服褲, 笑佢瀨尿, 佢仲識笑笑口咁話"係呀"咁
公爵府
積分: 26018
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 00:28 發表 文 ma, 甘夜既 ?? 成日唔見你既 ??
原文章由 winwin815 於 08-10-28 00:33 發表 有呀, 我有出現一陣呀....hehe....生活枯澡, 無咩話題嘛, 股票又唔在行, 搭唔到咀呀
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 00:39 發表 文 ma, 無股仲好啦 , 有股一定 high 啦 .... 仲有我 d mpf 都 唔見左 d .... 好彩底風險咋 唔係仲大鑊
大宅
積分: 3065
原文章由 corriatai 於 08-10-28 00:47 發表 mpf mouth: 我hb丙我喇 話我好市既時候唔發假發誓話離開hk羅番d錢, 而家要擺係度等升番, 不過其實一來我唔想發假發誓, 二來真係唔知會唔會出番黎做野 ...
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 00:52 發表 $ 1.50 ma, 又唔係山窮水盡 , 唔水甘盡掛 ?? 仲要發假誓 .... 我都唔多想 再唔係安慰自己 .... 係入面仲好 ?? 唔係拎左出黎 左用右用無埋 tim 呀 !! 我 hb 係個 d 人 , 真係 有 $$ 身痕 .... 唔 fing ...
原文章由 corriatai 於 08-10-28 01:01 發表 cash ma, 你地去didiney, 有無入鬼屋? 我好想入, 不過帶小朋友又入唔到
原文章由 corriatai 於 08-10-28 00:59 發表 hb話年年俾bank扣手續費唔抵 二來定外幣利率好好多, 不過睇而家都c~, 除左yen就樣樣趺
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 01:07 發表 外幣我 1x 年前 high 左好多, 而家無玩啦 !!!
子爵府
積分: 14295
原文章由 S.Africa 於 08-10-27 23:46 發表 cash媽 希望阿cash快d適應就你唔水煩;其實ms lam有講,阿cash比較成熟同識野,所以佢好醒知道返學囉! 重有,返學3個鐘,唔好周圍vv就好啦!
男爵府
積分: 6542
積分: 3433
原文章由 Rain~* 於 08-10-28 08:27 發表 cash媽,鬼仔媽, 我就係想請教呢樣野... 曦曦又係未介到片, 老師叫我幫佢著片褲, 每日帶多2條片褲,2條底褲仔,2套衫褲返學.. 因為曦曦返全日... 咁仲要帶埋佢個"BB"(麵包超人公仔)同奶嘴比佢訓覺, 咁咪日日返學好似走 ...
複式洋房
積分: 2075
原文章由 <i>S.Africa</i> 於 08-10-28 09:53 發表 唔好笑.........我有獨門秘方幫阿仔介日片,只不過少於兩星期攪點. 不過,出街依然要穿片片,怕中途失手.
原文章由 Elmo_MaMa 於 08-10-28 09:49 發表 我返來啦,湊左仔三日好倦.... sat,去open day,話什麼新生接見日,頂,搵個好後生既姐姐同我地"interview",我唔想採佢,見佢仲掛住個牌寫住"義工",無病下?成間學校咁大,一個老師都無要搵個義工來interview?希望佢地真係 ...
積分: 4865
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 09:53 發表 Rain 唔好笑.........我有獨門秘方幫阿仔介日片,只不過少於兩星期攪點. 不過,出街依然要穿片片,怕中途失手.
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 10:06 發表 cash媽 今日阿cash點,有無喊!你又用什麼方法叫佢穿校服
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy