立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 49704
大宅
積分: 4450
jj301 發表於 18-4-9 16:51 我一放假、放工就出事喪食,尤其零食,3月份過左保養期現在又好似開始重返 ...
別墅
積分: 639
totoro_voyager 發表於 18-4-9 20:35 我join左,但係師父好似好忙,將我轉左去sasa,有無人跟過佢?好似好溫柔
積分: 1092
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:25 想問下,黎緊我會join plan,其實想減四十磅左右,餐單係咪大同小異?因為我想join兩個月,咁有無問題?會唔 ...
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:31 本帖最後由 PIGPIG朱 於 18-4-10 00:31 編輯 你要減幾多就join幾多個月《如果join兩個月,只會減到12磅 ...
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:39 明白,
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:46 嗯嗯,你再計劃下參加幾多個月
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:48 希望我可以成功啦
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:47 我都會約見面,到時傾傾
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:49 一定會輕到的,但要跟好餐單做大前提
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:50 因為我輪班,時間不定,所以一定要搵到合適自己餐單
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:53 5月1日加價了、你要盡快約評估呢
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:54 會呀,今日營養師打左比我,但我個時睇緊醫生,所以聽日先可以再約
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:55 甘就可以了,你第一個電話打去約是5月1日前,就可以用舊價了
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:56 你可以pm會員號碼比我嗎?我之前有但唔見左
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy