美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   160


珍珠宮

積分: 49704


1161#
發表於 18-4-9 16:01 |只看該作者

回覆樓主

家營 5月1日正式加價囉,大家知道未


大宅

積分: 4450


1162#
發表於 18-4-9 16:51 |只看該作者

回覆樓主

我一放假、放工就出事喪食,尤其零食,3月份過左保養期現在又好似開始重返


珍珠宮

積分: 49704


1163#
發表於 18-4-9 16:55 |只看該作者
jj301 發表於 18-4-9 16:51
我一放假、放工就出事喪食,尤其零食,3月份過左保養期現在又好似開始重返
...

一共減左幾多?而家重番幾多?盡快跟番餐跟到輕番曬先


別墅

積分: 639


1164#
發表於 18-4-9 20:35 |只看該作者

回覆樓主

我join左,但係師父好似好忙,將我轉左去sasa,有無人跟過佢?好似好溫柔


珍珠宮

積分: 49704


1165#
發表於 18-4-9 20:36 |只看該作者
totoro_voyager 發表於 18-4-9 20:35
我join左,但係師父好似好忙,將我轉左去sasa,有無人跟過佢?好似好溫柔

Sasa勁好的


大宅

積分: 1092


1166#
發表於 18-4-10 00:25 |只看該作者

回覆樓主

想問下,黎緊我會join plan,其實想減四十磅左右,餐單係咪大同小異?因為我想join兩個月,咁有無問題?會唔會無成效?


珍珠宮

積分: 49704


1167#
發表於 18-4-10 00:31 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:25
想問下,黎緊我會join plan,其實想減四十磅左右,餐單係咪大同小異?因為我想join兩個月,咁有無問題?會唔 ...

本帖最後由 PIGPIG朱 於 18-4-10 00:31 編輯

你要減幾多就join幾多個月《如果join兩個月,只會減到12磅,比你堅持再落幾磅都會停左唔落磅的,或者反彈,唔係join兩個月就可以了解到成個流程的,家營同其他公司唔同,佢個一套係佢獨創的。同埋無營養師,係唔同階段幫你改餐單,自己唔會減到40磅的,過程入面好多變化,而有咩變化每人都唔同,師會因應每個人作出唔同改變。


大宅

積分: 1092


1168#
發表於 18-4-10 00:39 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:31
本帖最後由 PIGPIG朱 於 18-4-10 00:31 編輯

你要減幾多就join幾多個月《如果join兩個月,只會減到12磅 ...

明白,


珍珠宮

積分: 49704


1169#
發表於 18-4-10 00:46 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:39
明白,

嗯嗯,你再計劃下參加幾多個月


大宅

積分: 1092


1170#
發表於 18-4-10 00:47 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:46
嗯嗯,你再計劃下參加幾多個月

我都會約見面,到時傾傾


大宅

積分: 1092


1171#
發表於 18-4-10 00:48 |只看該作者

回覆樓主

希望我可以成功啦


珍珠宮

積分: 49704


1172#
發表於 18-4-10 00:49 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:48
希望我可以成功啦

一定會輕到的,但要跟好餐單做大前提


珍珠宮

積分: 49704


1173#
發表於 18-4-10 00:50 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:47
我都會約見面,到時傾傾

嗯嗯 ,你同營養師傾就最好,先問清楚,適合才參加,家營沒所謂的,不會迫人,你可以回家想清楚才回來參加的


大宅

積分: 1092


1174#
發表於 18-4-10 00:50 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:49
一定會輕到的,但要跟好餐單做大前提

因為我輪班,時間不定,所以一定要搵到合適自己餐單


珍珠宮

積分: 49704


1175#
發表於 18-4-10 00:52 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:50
因為我輪班,時間不定,所以一定要搵到合適自己餐單

那你要跟營養師說清楚你的情況,師會因應你既情況盡量幫你設計,看看你能否跟足,但如果真找不到配合到的方法,營養師不會叫你參加的。


珍珠宮

積分: 49704


1176#
發表於 18-4-10 00:53 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:50
因為我輪班,時間不定,所以一定要搵到合適自己餐單

5月1日加價了、你要盡快約評估呢


大宅

積分: 1092


1177#
發表於 18-4-10 00:54 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:53
5月1日加價了、你要盡快約評估呢

會呀,今日營養師打左比我,但我個時睇緊醫生,所以聽日先可以再約


珍珠宮

積分: 49704


1178#
發表於 18-4-10 00:55 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:54
會呀,今日營養師打左比我,但我個時睇緊醫生,所以聽日先可以再約

甘就可以了,你第一個電話打去約是5月1日前,就可以用舊價了


大宅

積分: 1092


1179#
發表於 18-4-10 00:56 |只看該作者
PIGPIG朱 發表於 18-4-10 00:55
甘就可以了,你第一個電話打去約是5月1日前,就可以用舊價了

你可以pm會員號碼比我嗎?我之前有但唔見左


珍珠宮

積分: 49704


1180#
發表於 18-4-10 00:56 |只看該作者
babyloveyou0329 發表於 18-4-10 00:56
你可以pm會員號碼比我嗎?我之前有但唔見左

好呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo