跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 33190


1161#
發表於 04-12-2 15:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,
係有藥食架, elise有一支藥水仔.
傻婆! 針筒唔駛買架! 姑娘會比架.
有黃色呀? 你帶小謙謙睇醫生啦, 唔帶過, 我估你唔安心...(我自己都係咁...ha...ha...)


侯爵府

積分: 24274


1162#
發表於 04-12-2 15:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

傻婆! 針筒唔駛買架! 姑娘會比架.


Car Man, Angel:
妖.... 鬼知啫....


珍珠宮

積分: 48885


1163#
發表於 04-12-2 16:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol

笑屎我
我家有4技針筒

賣比你呀??


伯爵府

積分: 18746


1164#
發表於 04-12-2 16:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
TingWai 寫道:
carol

笑屎我
我家有4技針筒

賣比你呀??


侯爵府

積分: 24274


1165#
發表於 04-12-2 16:21 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

仲要訓呀你?
死婆.....

TingWai 寫道:
carol
笑屎我
我家有4技針筒
賣比你呀??


子爵府

積分: 12555


1166#
發表於 04-12-2 16:23 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


TingWai 寫道:
carol

笑屎我
我家有4技針筒

賣比你呀??
[size=small]My little baby Vivian !


侯爵府

積分: 24274


1167#
發表於 04-12-2 16:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


你地好野!笑笑笑....
人地未生時已經買左嘛!....
我返來先再傾過!哼!!!


男爵府

積分: 6152


1168#
發表於 04-12-2 16:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:lol: :lol: :lol: :lol: 我都無諗過餵藥既問題,

奀豬,,,,,,,孔墊你重要吾要架??因為好耐啦,我點比你呀??

今日我週年呀, 吾知一陣出去食咩好,又想買多本冷書BOR,你地有無提議??


子爵府

積分: 12555


1169#
發表於 04-12-2 16:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
恭喜你喎!結婚幾週年呀! :mrgreen:
祝你倆公婆甜甜蜜蜜,開開心心,恩恩愛愛! :mrgreen:

[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 6152


1170#
發表於 04-12-2 16:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

,,,ADA,,,我訛緊一陣食咩好,,諗吾到,,


子爵府

積分: 12555


1171#
發表於 04-12-2 16:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
緊係食個浪漫嘅'祝'光晚餐啦! :mrgreen:
唔通食快餐咩! :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


男爵府

積分: 5167


1172#
發表於 04-12-2 16:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

結婚周年?
食完飯, 返到家咪會曳曳囉.

MaMaJOE 寫道:
今日我週年呀, 吾知一陣出去食咩好,又想買多本冷書BOR,你地有無提議??
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 6152


1173#
發表於 04-12-2 16:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck1656 寫道:
結婚周年?
食完飯, 返到家咪會曳曳囉.

[quote]
MaMaJOE 寫道:
今日我週年呀, 吾知一陣出去食咩好,又想買多本冷書BOR,你地有無提議??
[/quote] 乜咁快曳得咩??

ada,,,,,,吾知呀,有可能架,上年我都係係屋企食扒咋,,


大宅

積分: 4613


1174#
發表於 04-12-2 17:24 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

joe,
未做產后檢呀??咁就冇得搞住羅 :mrgreen: :mrgreen:
忍0下啦后生女 :mrgreen: :mrgreen:

fish ma,
琴晚黎m,有血絲冇野流,搞到我今日唔敢開工
小fish琴晚介夜奶點呀!!有冇fing個拳頭仔打妳


複式洋房

積分: 410


1175#
發表於 04-12-2 17:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

我BB現吃能恩低敏H.A.1 你們是否有bb不吃這一種想出售
有興趣請pm我價錢和size (400g or 900g).


子爵府

積分: 12555


1176#
發表於 04-12-2 18:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Joe,
你自己整呀! :mrgreen:
[quote]
MaMaJOE 寫道:

ada,,,,,,吾知呀,有可能架,上年我都係係屋企食扒咋,,
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1177#
發表於 04-12-2 18:11 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


[quote]
ROLEXMA 寫道:
joe,
未做產后檢呀??咁就冇得搞住羅 :mrgreen: :mrgreen:
忍0下啦后生女 :mrgreen: :mrgreen:

[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1178#
發表於 04-12-2 18:27 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi all
今日同亞囡去健康院, 又重咗 la, e 生仲話佢重得好好, 仲有亞囡 d 黃差唔多退晒 lu, 真開心

carol
我都覺得傷口有生肉芽, 因為我好似摸到, 好在係下面, 睇唔到, 仲有我好似摸到有線頭 tim :cry: :cry:

joe
我覺得係你自己成日營住大力 b 唔認得你, 唔好咁多心, 你始終都係生大力 b 個好 mama 嘛 :exclaim: :exclaim:

ada
鄧你煩, 我覺得你都係擺, 唔可以因為某 d 人而唔擺, 同埋真係對小欣欣唔係咁公平... 到時咪當佢透明 law, 佢講咩, 一係你唔好理佢, 一係咪答佢係咩, 好呀好呀, 答 d 9 唔搭 8 o既答案 law... 可能 d 老人家悶過頭, 所以撩是鬥非....


子爵府

積分: 10053


1179#
發表於 04-12-2 18:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle女:
問左健康院lu, 話呢d叫假經, 約莫1week會冇, 放心晒. 唔該你.

各位:
我由生卡樂B到而家, 心情都好波動, 好容易喊, 個囡尋晚成晚扭計, 我2:00am餵人奶, 一路搞到4點幾, 呀囡都仲要啜住nipple訓, 我呀媽又唔比bb喊, 話嘈住其他人訓覺, 好煩悶@@
之後由佢接力, 佢比個奶咀呀囡啜, 斷斷續續咁搞到7:00am, 之後又靜雞雞沖左3oz奶粉比佢:evil: (我諗住呢7week用全母乳家麻, 但佢係都話我唔夠奶比呀囡, 搞到我好down)

卡樂B, 你唔好蝦mami啦, 今晚要乖乖地, 唔係, 我會被迫放棄母乳比你架啦.
卡嘢


子爵府

積分: 12555


1180#
發表於 04-12-2 18:48 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔,
雖則話當佢透明,我驚我老爺話抱去俾佢睇,佢話過D細路睇咗要洗眼,(咁我回敬返佢咁以後'米'睇啦,我都費事你洗眼呀!)佢真係好鐘鍾意撩是鬥非o架! :evil: :evil:
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo