美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   14


伯爵府

積分: 16847


1161#
發表於 10-7-15 21:57 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-7-15 20:12 發表

還有原隻燒香蕉...如果想勁d....
係香蕉到戒一刀....然後放一粒無糖朱古力落去

然後原隻香蕉拿去燒...粒朱古力溶在香蕉入面
哈哈哈哈...包保食到mamamia ...


wa
我第一次知呢個食法
無糖朱古力係唔肥架???


伯爵府

積分: 16847


1162#
發表於 10-7-15 21:59 |只看該作者
原帖由 danzlover 於 10-7-15 21:00 發表
營養c 咪比左d 特別餐我地, 佢話成日改,所以幫我throw 晒..我以家本簿仔一個special menu 都冇

你地係唔係咁呀 ?


下?
甘都得??我無wor
我聽日返公司拿拿林scan低d特別餐先
你唔洗食特別餐啦咩??


伯爵府

積分: 16847


1163#
發表於 10-7-15 22:02 |只看該作者
原帖由 manyu0826 於 10-7-15 21:50 發表
仲有燒 波蘿呀


丸類就得燒牛丸同白魚蛋
都好過無
我以前好喜歡燒墨魚丸同芝士丸架~~


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


1164#
發表於 10-7-15 22:06 |只看該作者
我今日同營養師講, 佢話我地bbq for減肥都ok架, 最緊要計番份量就得架啦


伯爵府

積分: 16847


1165#
發表於 10-7-15 22:12 |只看該作者
原帖由 manyu0826 於 10-7-15 22:06 發表
我今日同營養師講, 佢話我地bbq for減肥都ok架, 最緊要計番份量就得架啦


我初減肥時,仲食緊1900時已經bbq過一次
營養師set左個1900的bbq餐單比我
果次我都無出事(有落磅)
其實bbq要慢慢燒,要特別慢慢食
而且大家注意力向傾計到都ok架
希望我現在剛開始的1600可以捱到8月bbq日啦~~~~
唔想cut到1440先bbq呀
我會留返日頭部分quota向bbq到啦
最多第二日搏命做運動補返數啦~~~~
不過你地都要稔預備d咩bbq的食物可以比你地的小朋友食

[ 本帖最後由 elong 於 10-7-15 22:14 編輯 ]


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


1166#
發表於 10-7-15 22:20 |只看該作者
我都係食緊1600, 到時又佢營養師幫我set先, 我個囡會自備野食, bbq食物就冇佢份啦, 不過到時要借你個厨房來番熱d粥仔or粉啦


伯爵府

積分: 16847


1167#
發表於 10-7-15 22:26 |只看該作者
原帖由 manyu0826 於 10-7-15 22:20 發表
我都係食緊1600, 到時又佢營養師幫我set先, 我個囡會自備野食, bbq食物就冇佢份啦, 不過到時要借你個厨房來番熱d粥仔or粉啦


無問題啦
你個女見過貓咪未架?
會唔會嚇親架?
我2隻小貓都幾熱情架,
不過我都會困拒地入房o既

希望你個1600都捱到果日啦


大宅

積分: 2804

好媽媽勳章


1168#
發表於 10-7-15 22:33 |只看該作者
應該ok既, 因為都係剛開始1600姐.
不過營養師畏我bbq前減多10lbs, 救命呀, 希望得啦
仲有我個日會帶埋工人來, 因為一個人揍唔掂個囡全日, 你計我兩位啦

[ 本帖最後由 manyu0826 於 10-7-15 22:36 編輯 ]


複式洋房

積分: 242


1169#
發表於 10-7-15 22:33 |只看該作者
今日見完營養師,體重這2個星期都沒有變化,仍然係128..,但FAT RATE就下降至25.8,營養師話可能儲水,明天又開始三日三文治餐...

月尾來M,好期待食DRUM餐呵...:;pppp:


複式洋房

積分: 242


1170#
發表於 10-7-15 22:35 |只看該作者
原帖由 manyu0826 於 10-7-15 22:33 發表


我帶唔帶女女好?我驚佢搞搞震...仲有,我想帶埋我個FD來啊,係佢介紹我去MSL減肥的..但佢一直冇來BK傾計,ELONG,可以嗎?


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1171#
發表於 10-7-15 22:42 |只看該作者
原帖由 elong 於 10-7-15 21:56 發表


真係有棉花糖?!?!
我喜歡呀!!!
我bbq好喜歡食棉花糖呀~~~~~~~
竟然有糖尿病人都食得的棉花糖
但唔知有無脂肪呢...?
如果係代糖做唔知可唔可以燒(加熱)呢? ...

好...我星期六上去八完....再告訴大家
呢個棉花糖燒唔燒得..哈哈

果間野係我的最愛...因為太多糖尿病人能食的甜食!!

個朱古力...係肥架...亦有卡路里架...要扣碳水化合物的
所以...睇住食...唔好狂食...哈哈哈哈
小食多滋味


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1172#
發表於 10-7-15 22:45 |只看該作者
我就15/16...諗緊帶唔帶c和d..
因為d係暈車,船浪的人
我怕佢會頂唔住
如果我搵到平的渡假屋...2日1夜的話
就帶埋佢地也ok
唔洗一日坐兩程船...


伯爵府

積分: 16847


1173#
發表於 10-7-15 22:48 |只看該作者
原帖由 mamasam 於 10-7-15 22:35 發表


我帶唔帶女女好?我驚佢搞搞震...仲有,我想帶埋我個FD來啊,係佢介紹我去MSL減肥的..但佢一直冇來BK傾計,ELONG,可以嗎?


其實我無所謂的
不過我屋企細(350尺1廳1房)
如果報名的(現在應該13-15個卦?)都去到再加埋小朋友真係好多人
肯定唔可以全部人坐入屋内嘆冷氣
大家唔介意郊遊完熱辣辣都仲要坐向門外甘慘就ok
到最後幾多人confrim到來
我睇下問朋友借到幾多膠凳同爐黎bbq
因為我自己只有12張凳+1個圓燒烤爐


伯爵府

積分: 16847


1174#
發表於 10-7-15 22:53 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-7-15 22:45 發表
我就15/16...諗緊帶唔帶c和d..
因為d係暈車,船浪的人
我怕佢會頂唔住
如果我搵到平的渡假屋...2日1夜的話
就帶埋佢地也ok
唔洗一日坐兩程船...


如果你真係需要度假屋我幫你搵
星期日晚的度假屋無星期五六晚的甘貴
(因為第二日係星期一上班日)
不過因為放緊暑假,好多學生哥
所以都唔好甘遲book
決定左bbq日子你再話我知


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1175#
發表於 10-7-15 23:03 |只看該作者
原帖由 elong 於 10-7-15 22:53 發表


如果你真係需要度假屋我幫你搵
星期日晚的度假屋無星期五六晚的甘貴
(因為第二日係星期一上班日)
不過因為放緊暑假,好多學生哥
所以都唔好甘遲book
決定左bbq日子你再話我知 ...

謝謝謝謝~~
今次麻煩到你太多添...我唔好意思

========
各位honey..我岩岩寫好食譜啦


別墅

積分: 899


1176#
發表於 10-7-15 23:27 |只看該作者
原帖由 ABCD媽咪 於 10-7-15 22:45 發表
我就15/16...諗緊帶唔帶c和d..
因為d係暈車,船浪的人
我怕佢會頂唔住
如果我搵到平的渡假屋...2日1夜的話
就帶埋佢地也ok
唔洗一日坐兩程船...

ABCD 媽咪,
好喎! 帶埋CD黎玩呀!親子活動嘛!
我有睇過你個BLOG,
我覺得阿D好鬼馬, 會氹得人好開心;
阿C就好斯文靚女, 應該會比阿D虾, 係咪呢?


男爵府

積分: 8294


1177#
發表於 10-7-15 23:43 |只看該作者
我最驚貓啊。。。。


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1178#
發表於 10-7-15 23:49 |只看該作者
原帖由 chan123 於 10-7-15 23:27 發表

ABCD 媽咪,
好喎! 帶埋CD黎玩呀!親子活動嘛!
我有睇過你個BLOG,
我覺得阿D好鬼馬, 會氹得人好開心;
阿C就好斯文靚女, 應該會比阿D虾, 係咪呢?

一半對...
d係鬼馬.....c亦真係的走少女斯文路線
不過c唔會比d蝦...因為...c 同亞媽一樣...常出陰招對抗!!
哈哈哈...


伯爵府

積分: 16847


1179#
發表於 10-7-16 00:07 |只看該作者
原帖由 JHsbb 於 10-7-15 23:43 發表
我最驚貓啊。。。。


呵呵~~等我同我家兩小貓幫你克服呢個心魔啦~~
講笑啦
我會困拒地入房
如果唔係拒地會走出出面散步
不過我屋企好多貓毛
我會盡量清潔下先...
實情係我屋企都好亂下
無辦法啦...單身寡婆~~


大宅

積分: 1567


1180#
發表於 10-7-16 09:10 |只看該作者

回覆 2# JHsbb 的文章

今早吃緊芝醬麥包,凍啡,正!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo