立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 29452
原帖由 hellomiffy 於 10-10-12 17:39 發表 唔抵duck呢
水晶宮
積分: 54556
原帖由 joey_23 於 10-10-12 18:08 發表 係呀! 我地每個月都要見一見,唔見會心掛掛,掛住大家架!
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 17:49 發表 岩岩探過37.6度 我有同佢貼呀,,你學校老師話一直都貼住 去左醫院都係比依d藥,不如我比佢食左早d比佢訓仲好
積分: 28938
原帖由 idac_c 於 10-10-12 17:54 發表 學校無要求家長每日同子女探熱? 阿女以前幼稚園要每日返學前探, 仲要mark底落本部度, 返到學校門前交比老師
原帖由 joey_23 於 10-10-12 18:10 發表 同佢用暖水沖左涼先,等佢降下溫,再比佢食藥同瞓,記得比多d水佢飲呀!
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 18:09 發表 冇呀囝囝今朝都冇唔舒服,我冇同老師講囝囝唔舒服..
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 18:12 發表 一返到屋企就立即同佢沖涼食藥喇
原帖由 aemc 於 10-10-12 18:10 發表 你地好好ar!
伯爵府
積分: 16082
原帖由 idac_c 於 10-10-12 19:19 發表 安安, 仔仔退燒未呀?
子爵府
積分: 13058
原帖由 joey_23 於 10-10-12 19:27 發表 有野睇呀喂! 咁睇唔開既?聽人講兩句就話比人串?!佢比人報串關我咩事? http://forum.baby-kingdom.com/vi ... 4047&extra=&page=12
原帖由 babymuimui 於 10-10-12 21:25 發表 你幾時做咗主持呀? 要唔要咪呀, 阿主持人
原帖由 安室だがな 於 10-10-12 21:09 發表 退左小小,不過已經冇甘熱喇
原帖由 joey_23 於 10-10-12 21:34 發表 我話做左主席都有人信~哈哈哈!!!
原帖由 babymuimui 於 10-10-12 21:53 發表 唔怪得啦, 原來你個名有主持個2字呀
原帖由 joey_23 於 10-10-12 21:58 發表 鬼住佢咁春虫虫咩! 未串到佢入肉,已經嗌痛,我怕問多佢幾野,了起佢把火鬧人,要同佢計時倒數咋!
積分: 50350
原帖由 IgnatiusWong 於 10-10-12 22:26 發表 大家好,又係我夜更魚出動嘅時候喇....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy