想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1161#
發表於 11-8-12 19:14 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 19:00
你唔怕遠,黎我到食下雞酒啦!自家制糯米酒!
都係果句,等我有氣力先。哈哈! ...
我冇得食...薑醋...不過我會黎食雞酒...
如果你OK 就記得叫我丫~HEHE...



哈哈


侯爵府

積分: 21177


1162#
發表於 11-8-12 19:16 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:13
我順產都住左6日...我個邊就真係多位到我隔離再隔離我住咁耐都冇人入黎...個醫生仲想我住多日...我話唔好啦 ...

咁如果有需要,無位都唔敢比你出院,否則有咩事,你都係會再入黎e院,到時咪搵黎搞。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1163#
發表於 11-8-12 19:17 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:13
我順產都住左6日...我個邊就真係多位到我隔離再隔離我住咁耐都冇人入黎...個醫生仲想我住多日...我話唔好啦 ...

咁耐?
你係邊度生呀?


侯爵府

積分: 21177


1164#
發表於 11-8-12 19:19 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:14
我冇得食...薑醋...不過我會黎食雞酒...
如果你OK 就記得叫我丫~HEHE...

薑醋我驚唔夠,因為我老公有條水蛇春咁長的list要派,激死!但我有大把酒,可以請大家食雞酒。希望我可以快快有力氣,請大家黎坐,過黎食下。


<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1165#
發表於 11-8-12 19:20 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 19:17
咁耐?
你係邊度生呀?

QE
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


伯爵府

積分: 17022


1166#
發表於 11-8-12 19:26 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:14
我冇得食...薑醋...不過我會黎食雞酒...
如果你OK 就記得叫我丫~HEHE...

細~~你做咗oscar未?


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1167#
發表於 11-8-12 19:38 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 19:00
你唔怕遠,黎我到食下雞酒啦!自家制糯米酒!
都係果句,等我有氣力先。哈哈! ...

我淨係LIKE薑醋,
呢D唔O岩喎,不過到時帶埋B豬過黎


水晶宮

積分: 67422

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1168#
發表於 11-8-12 19:40 |只看該作者
small531 發表於 11-8-12 19:13
我順產都住左6日...我個邊就真係多位到我隔離再隔離我住咁耐都冇人入黎...個醫生仲想我住多日...我話唔好啦 ...

東區幾鬼忙,我出院個日,
有幾個媽媽生完推左入黎


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1169#
發表於 11-8-12 19:46 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 19:17
咁耐?
你係邊度生呀?
QE...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1170#
發表於 11-8-12 19:48 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 19:19
薑醋我驚唔夠,因為我老公有條水蛇春咁長的list要派,激死!但我有大把酒,可以請大家食雞酒。希 ...
唔緊要...一來我唔好薑醋...加上我都唔食得...所以我只要我最愛的雞酒...hehe...



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1171#
發表於 11-8-12 19:48 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 19:26
細~~你做咗oscar未?
8月16日....



哈哈


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1172#
發表於 11-8-12 19:50 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 19:40
東區幾鬼忙,我出院個日,
有幾個媽媽生完推左入黎
我個邊幾好...我個條行...全部係香港mama...後面個條街就講國語既...唔知係唔係醫院專登...我地個條行仲要最近廁所...



哈哈


男爵府

積分: 7967


1173#
發表於 11-8-12 19:56 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 18:26
唉~~我勁生
d皮膚差咗好多

你果個有姑姑嘛~~
我唔單止無生暗瘡
我連腳毛, 唇毛都少左好多


男爵府

積分: 7967


1174#
發表於 11-8-12 20:06 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 18:42
都驚架大佬....
又尿袋又尿喉又"湯"肚

其實唔驚架,
我C6無陪我生TIM呀,
真係LONG STORY, (因為都算係緊急開刀, 我用個最細手術室, 唔比人陪)
佢湯你時你一D都唔知, 我睇過D片, 知道晒個過程, 但湯緊時係唔知架,
不過我知有一幕應該係D水FE緊出來, 咁我知囉, 因為見到其他人D樣 ...
同埋2個E生係咁PUSH我個肚, 但一D都唔驚架,

最慘都係落床果下 ... 但都有人話唔痛~~

你生完有人幫你清潔, 你睇唔到自己又尿袋又尿喉 ...


男爵府

積分: 7967


1175#
發表於 11-8-12 20:08 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-12 18:30
你有冇上產前班?

係唔係=產前講座 ??
我選擇性地有去聽, 不過係去QE聽.
E院有產後運動班,沖涼班,餵奶班


男爵府

積分: 7967


1176#
發表於 11-8-12 20:10 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 18:48
你生完之後,個心都去左bb果度,仲邊會全程理會個條尿喉呀!如果你能夠順利去vv,好快就可除架啦!因為插 ...

我就真係無個心都去左bb果度, 因為 WINGWING地, 好累, 係咁瞓, 應該係昏迷狀態,

同埋係REMOVE尿喉後, 你先可以去VV


男爵府

積分: 7967


1177#
發表於 11-8-12 20:29 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-12 18:53
我99先話以前順產都要5日先出院,
因為bb通常3-4日先出現黃,
而家早早要你出院,搞到媽媽同bb仲辛苦
mout ...

係呀


伯爵府

積分: 17022


1178#
發表於 11-8-12 20:29 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 19:56
你果個有姑姑嘛~~
我唔單止無生暗瘡
我連腳毛, 唇毛都少左好多

都未confirm


伯爵府

積分: 17022


1179#
發表於 11-8-12 20:30 |只看該作者
hunghung215 發表於 11-8-12 20:06
其實唔驚架,
我C6無陪我生TIM呀,
真係LONG STORY, (因為都算係緊急開刀, 我用個最細手術室, 唔比人陪)

仲乜野事?


男爵府

積分: 7967


1180#
發表於 11-8-12 20:31 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-12 19:09
我老公話我今日對腳好腫,真係超圓lu lu,睇落去腳指都短d。

我果時3腫3消就生得了~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo