跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12388


1161#
發表於 06-3-17 16:10 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

TATA
6皮野

tanny
印象中你好似話請工人 & 接ian返home住, 依家咩環境? 你份工仲有冇咁忙? 多唔多出trip?


大宅

積分: 4493


1162#
發表於 06-3-17 16:17 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
勁呀
x 1.15 早知買多d啦.

glory:
明天有無apple tree


子爵府

積分: 12388


1163#
發表於 06-3-17 16:28 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata
原本應該仲多d (approx 7萬), 但6萬之後係8萬, 我忍痛cut左d order.

依家買左58,xxx, delivery 應該係8,800/58,xxx or 8,800/60,000? 我係數學白痴諗極唔明.


大宅

積分: 4493


1164#
發表於 06-3-17 16:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei:
mmm...應該base on the actual amount黎除...ie. 8,800 / 58,xxx
邊個係big spender?


男爵府

積分: 8163


1165#
發表於 06-3-17 16:51 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

他貓
有呀, 不過我驚我老人痴呆


珍珠宮

積分: 34740


1166#
發表於 06-3-17 17:26 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata/mei:

請問1.19, 1.17 & 1.15係乜黎?


子爵府

積分: 10461


1167#
發表於 06-3-17 18:53 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

MEI, 我個工人5月1日上工. 我份工weekend 唔太忙. 但出多左外國 trip ! 當工人上左手call 你地上黎玩下如果你唔嚴遠


大宅

積分: 3608


1168#
發表於 06-3-17 22:22 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei,

咩最後group 到58,000咁多 ? Who is the biggest spender a ?

tata, Jackie,

係呀 !

^0^,

hotmail 好多嘢玩ka..


子爵府

積分: 12388


1169#
發表於 06-3-18 00:34 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

其實大家都好平均 (我仲group埋8月mami一齊訂嫁), 11月當中以西 & googoo最big

tanny
ic. 工人係賓 or 印?
我都比工人炒左 依家要搵過個 :mrgreen:

^o^
運費.

central fans:
sorry to miss the lunch....... but I'm fxxking busy


子爵府

積分: 12388


1170#
發表於 06-3-18 09:48 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

個個都未起身牙?
.
.
.
.
.
.
可憐我9:30已經坐係office :cry: :cry: :cry:
.
.
快d搵人黎陪下我啦........


大宅

積分: 3608


1171#
發表於 06-3-18 09:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei,

咩你又搵工人呀 ? 因99老hair ?


子爵府

積分: 12388


1172#
發表於 06-3-18 10:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽
你睇唔到我打咩? 我比工人炒呀 :mrgreen:


子爵府

積分: 10461


1173#
發表於 06-3-18 10:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

mei, i am here. 我9:00已在office 啦. 我個個賓. 有人介紹.

carcar, 好耐無見你啦. 你同jeffrey點呀 ..... 佢返學點呀


大宅

積分: 3853


1174#
發表於 06-3-18 17:52 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

好耐冇見喇!


禁止訪問

積分: 6817


1175#
發表於 06-3-18 22:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 6817


1176#
發表於 06-3-19 15:08 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12388


1177#
發表於 06-3-20 09:43 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning

PoPo
你好似影過$380/1筒的相
有冇details?

Toma
臨時放我飛機


珍珠宮

積分: 34740


1178#
發表於 06-3-20 10:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Morning.

Mei:

我同西有兩件,所以要買多d.你唔係咩?
如我冇記錯,popo去果間影樓應該係bb cute (t: 2720 8938)


大宅

積分: 4493


1179#
發表於 06-3-20 11:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

morning ~

mei:
re: jshoppers ~ 有無用追蹤郵件? 知唔知d貨而家去到邊?
西姐炒主人? why ar? 搵到新工人未?


子爵府

積分: 12388


1180#
發表於 06-3-20 11:54 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata
Re: Jshoppers
How to track it?
揀左工人lu 我同西姐因了解要分開, 好和平

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo