懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2426


1161#
發表於 06-4-14 00:49 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma:

Thank you very much. 坐月資料非常detail!!!


大宅

積分: 2426


1162#
發表於 06-4-14 00:51 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PollyBaby:

我係香港媽媽,Silly媽媽先係New York.
產前talk, 聯合Sat p.m. 有,唔使請假!


大宅

積分: 2426


1163#
發表於 06-4-14 00:53 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JoJob:

我應該會擺滿月酒,because呀妹有,我照跟


大宅

積分: 2426


1164#
發表於 06-4-14 00:54 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Silly媽媽:

我好lazy, 無做yoga, because 我會開刀,咁係味唔使做?


大宅

積分: 2426


1165#
發表於 06-4-14 00:57 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

demio:

A+, 係味安嬰兒A+? If yes, 我個妹兩個仔都係食呢個。
點解S26會勁D?

我仲未decide醫院, 15, 16... 下星期會打電話問下參觀.


複式洋房

積分: 418


1166#
發表於 06-4-14 04:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Silly媽媽,

如果我老公都係CBC你話幾好呢~~ 可惜唔係~ 哈哈!
而且同埋佢父母住.. 梗加唔會有呢d野食~~~~
so far 醫生都只係唔俾我食sushi, 其他既又無講喎~
只係話生既野煮熟d就食得~~ 其他咩都食得咁話~
不過.. 老公都係好多野唔俾我食.. 不過已經慢慢地放鬆d~~
趁佢唔覺唔覺咪食d囉~~ 哈~~
我始終相信.. 食一dd都唔緊要吧! 只要唔好over就可以~

其實禁忌個d.. 來來去去都係迷信吧~
話唔好搬屋, 裝修, 又話唔好係床上面剪野/織野(呢d係99講的)..
好多呢d無咩根據既野.. 唉~ 有時都覺得幾煩~
邊記得咁多~~ 不過我覺得bb既健康同呢d完全係無關的!
但.. 無計.. 屋企始終有老人家嘛~~ 無辦法吧!
相信相比起你.. 你應該無呢d問題吧!! 真羨慕~ :-P


男爵府

積分: 6170


1167#
發表於 06-4-14 11:42 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

ivybeyond
香港其實好多教Yoga地方既會有 for prenatal 同埋 post-natal添 尋日收到 MeadJohnson張會員證 佢可以有Yoga Place(即係黃佩霞果間)免費一堂試堂呵.. 但我想你打去問下佢俾你試堂都該可以..你試左睇下自己識吾識合先join package啦

ivybeyond 寫道:
[quote]
Silly媽媽 寫道:
ivybeyond:

我唔係住香港架, 我住 New York, 所以都唔知香港邊道有得 join prenatal yoga.

在 New York, prenatal yoga 好流行的, 好多孕婦都會參加, 我諗我會在六月開始 join, 上三個月, 時間剛剛好到預產期


Silly媽媽:

ic... 原來你住在 New York
邊位mummy 知道prenatal yoga ??? [/quote]


男爵府

積分: 6170


1168#
發表於 06-4-14 11:43 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

係呵 有d熱門既要去到成皮呢
我朋友請左個七月用既 要1萬1千添 可能佢又住得遠呱
Boosko 寫道:
demio,

我都想知d陪月幾, 有聽貴到10000都有


男爵府

積分: 6170


1169#
發表於 06-4-14 11:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

政府果d產前講座都會有平時六點 or 向星期六下就 or weekday
但你都係要跟番你睇政府果間醫院舉辦果d.. 但好多時放工同埋星期六下午既時間都會好快滿呵

我就未上過 五月先上 所以吾知佢地會吾會俾醫生紙喎
if not 就吾可以當sick leave啦

PollyBaby 寫道:
各位,你好!
我想問下你地有無人去左聽產前講座呢?我知道一般母嬰健康院在Weekday舉行,你們是否要取Annuel Leave去呢?定還是當Sick Leave呢?


大宅

積分: 1815


1170#
發表於 06-4-14 11:57 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki & JoJob,

我都會擺滿月酒, 因為老爺同奶奶都想擺.



大宅

積分: 1815


1171#
發表於 06-4-14 12:02 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

PollyBaby & Jojob,

如果無醫生紙開,我老闆都會當我Sick Leave ,因為一年有24日 Sick Leave ,扣哂先再扣我Annuel Leave . 再扣埋大假就會扣$$$$$

Jojob,我都打算五月先上,因為四月二十日我去做檢查時會順便睇吓有什麼講座join.

:lol: :lol: :lol:


大宅

積分: 2426


1172#
發表於 06-4-14 13:34 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

kchy:

我五月會搬屋,人地話唔睇住就得架喇,我個同事上胎都有搬屋, 佢教我用條紅布圍注個肚,佢個女都好健康。

有無other mama 有心得呢?


大宅

積分: 2426


1173#
發表於 06-4-14 13:37 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI, PollyBaby and Jojob:

我都未報產前講座,其實要幾多週開始上架? 有無other mama 知呀? (生第二胎的mama比D意見我地啦)


大宅

積分: 1815


1174#
發表於 06-4-14 13:46 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki & kchy,

我朋友都係咁樣同我講,佢話唔睇住唔在場就Okay , 無問題.因為我之前都有打算搬.


大宅

積分: 2426


1175#
發表於 06-4-14 13:58 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

你o係公司呢? 最o岩chat 下!!!


大宅

積分: 1815


1176#
發表於 06-4-14 14:03 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

係呀,而家係公司,我今日嘅工作就係上網,哈哈

不過5pm有個會要開.仲要同幾個老細一齊開添. :-( :-(


大宅

積分: 2426


1177#
發表於 06-4-14 14:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

你睇得電腦耐,會唔會頭痛?


大宅

積分: 1815


1178#
發表於 06-4-14 14:41 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

我無頭痛,但有時會頭暈,但我唸我頭暈唔關睇得電腦多,
應該係血氣唔好.


男爵府

積分: 9835


1179#
發表於 06-4-14 22:19 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

大家好! 我好似有來過報到!!hehheeeeeeeee不過其實成日都會走入來呢個topic八吓!!

我預產期係9月3日, 早兩日係威院做埋結構U/S啦! 我今次好叻, 居然睇到個B 好多嘢! 姑娘一路照一路係度講佢照到D乜, 但就要加返自己的幻想力先睇得出! 今次我連嘴都睇到呀! 上兩個都係只睇得出條尾龍骨咋! 第二個好D, 睇到手指!


大宅

積分: 2426


1180#
發表於 06-4-14 23:33 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

hinhei:

嘩!你好勁呀! 第三胎喇!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo