烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1161#
發表於 13-4-24 14:38 |只看該作者
青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。


花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 4011


1162#
發表於 13-4-24 14:54 |只看該作者

引用:Quote:Bubo+發表於+13-4-23+16:48+樓主我兩

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
係呀,似係奇異果作怪,蕃茄唔會難飲只會太甜,奇異果酒味好勁,
好易有爛生果味,如果以後JM浸奇異果,我 ...
唔該晒呀樓主,終於知道點解有爛蕃茄味啦
謝謝分享



大宅

積分: 4011


1163#
發表於 13-4-24 15:06 |只看該作者

引用:今日樽菠蘿好HIGH,我有D驚佢會滿瀉,當然

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
今日樽菠蘿好HIGH,我有D驚佢會滿瀉,當然冇啦,但真係勁多泡,
一扭鬆個蓋就已經聞到菠蘿香味。
我都浸左菠蘿同草莓
請問收成後,兩款不同味的汁汁
可否倒在一起(兩溝)?
另,有沒有快速吹乾水果方法?
我的草莓前一晚清好,吹一晚,第二日已有點不新鮮,要去掉很多面層
1366787018295.jpg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1164#
發表於 13-4-24 15:22 |只看該作者
Bubo 發表於 13-4-23 23:06
我都浸左菠蘿同草莓
請問收成後,兩款不同味的汁汁
可否倒在一起(兩溝)?
可以兩溝,不過我通常分兩個樽放,飲時先至兩溝。
另外可能大家都誤會咗,唔駛吹到乾晒,要吹乾係切開咗有洗過嘅生果至要,
如果你未切前洗過,抹乾或風乾一陣再切,切時手同刀都要冇水,
針板、刀洗完要徹底抹乾,之後切完生果會有汁流出,
果D係果汁冇問題架,可以即時入樽,唔駛風乾成晚架。
生果好似提子就洗完抹乾或風乾,再切開兩半放入去樽度浸,
如果唔係D提子汁流唔到出嚟,青梅就要用牙簽拮D窿或切開至浸。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1165#
發表於 13-4-24 16:07 |只看該作者

引用:青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。
我都想浸可惜miss左搵唔到靚青梅唯有下次再試




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4011


1166#
發表於 13-4-24 16:39 |只看該作者

引用:Quote:Bubo+發表於+13-4-23+23:06+我都浸左

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
可以兩溝,不過我通常分兩個樽放,飲時先至兩溝。
另外可能大家都誤會咗,唔駛吹到乾晒,要吹乾係切開咗有 ...
樓主,係咪草莓洗完(未切)都5洗風到全乾?抹乾就可以?有點水氣怕不怕影響結果?


大宅

積分: 4011


1167#
發表於 13-4-24 16:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-04-24+發表青

原帖由 fly2happy 於 13-04-24 發表
我都想浸可惜miss左搵唔到靚青梅唯有下次再試
青梅一年得一次結果炸
聽講清明前會靚啲


大宅

積分: 4011


1168#
發表於 13-4-24 16:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-04-24+發表青

原帖由 fly2happy 於 13-04-24 發表
我都想浸可惜miss左搵唔到靚青梅唯有下次再試
我都做左青梅酵素
但用黎煮食用
不過要浸三個月,而家已經好有酒味

樓主,請問你知5知我是否要打開,樣佢抖氣同間中郁下佢?
1366793232956.jpg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1169#
發表於 13-4-24 18:54 |只看該作者

引用:第一次整檸檬橙酵素,希望成功啦順便整埋果

原帖由 susi1024169 於 12-11-08 發表
第一次整檸檬橙酵素,希望成功啦順便整埋果皮酵素清潔劑




...
我今日整左8個檸檬剩左好多皮。如果跟你整洗潔精既份量係幾多?(你果樽)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


男爵府

積分: 8797


1170#
發表於 13-4-24 21:40 |只看該作者

引用:Quote:ladykacha+發表於+13-4-23+21:05+我

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
NO,因為帶酸性,一定要用玻璃樽,細個D都冇問題,
因為一般900ml浸出嚟都得400ml樓下咁多。
...
收到!仲有4日




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1171#
發表於 13-4-24 22:20 |只看該作者

引用:Quote:Bubo+發表於+13-4-23+23:06+我都浸左

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
可以兩溝,不過我通常分兩個樽放,飲時先至兩溝。
另外可能大家都誤會咗,唔駛吹到乾晒,要吹乾係切開咗有 ...
熔得好快。左邊係薑加檸檬(下晝6:00之浸)右邊係菠蘿檸檬(上晝11:00浸)
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1172#
發表於 13-4-24 22:22 |只看該作者

引用:青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。

原帖由 rose-mag 於 13-04-24 發表
青梅濃縮液/青梅子露加沒飲,唔錯唔錯。
左邊同樣係薑加檸檬(下晝6:00浸)右邊提子檸檬(上晝11:00浸)
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1173#
發表於 13-4-24 22:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+rose-mag+於+12-11-4+14:37+編

原帖由 rose-mag 於 12-10-09 發表
本帖最後由 rose-mag 於 12-11-4 14:37 編輯

用了蕃茄加蘋果、檸檬浸酵素,出來味道很鮮甜,糖我用了黃 ...
我二樽薑可否溝埋一齊呀?




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


1174#
發表於 13-4-24 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+susi1024169+於+12-11-08+發

原帖由 fly2happy 於 13-04-24 發表
我今日整左8個檸檬剩左好多皮。如果跟你整洗潔精既份量係幾多?(你果樽)



...
我用左1/3果皮加2/3水,再加呢個樽既1/10白糖




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1175#
發表於 13-4-24 23:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-24+發表

原帖由 susi1024169 於 13-04-24 發表
我用左1/3果皮加2/3水,再加呢個樽既1/10白糖





桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1176#
發表於 13-4-25 00:09 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-24 00:07
我都想浸可惜miss左搵唔到靚青梅唯有下次再試

我呢樽係上年浸架,最近至捨得開封飲,其實3個月已經得,
但我老公係都話唔好咁快收,樽酒未收成架,諗住浸多一陣至飲。
我呢度青梅都係呢一個星期至見到有得賣,所以我通常都比HK BK JM遲浸。
較生嘅青梅浸酒(青色),較熟果D(黃色)可以浸梅汁或青梅縮縮液都OK。
好多唔同做法,不過大致都係梅洗淨風乾,去蒂拮窿之後落糖,
青梅同糖比例可以去到1比1,3個月後就可以飲得架啦,
想味濃D可以等到6個月,如果你見到平靚青梅,就算係熟D都可以試下呢個。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1177#
發表於 13-4-25 00:16 |只看該作者
Bubo 發表於 13-4-24 00:39
樓主,係咪草莓洗完(未切)都5洗風到全乾?抹乾就可以?有點水氣怕不怕影響結果?

...

草莓煩D,表皮唔平,我會洗完抹乾再風乾一陣(一個鐘)再切。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1178#
發表於 13-4-25 00:20 |只看該作者
Bubo 發表於 13-4-24 00:49
我都做左青梅酵素
但用黎煮食用
不過要浸三個月,而家已經好有酒味

初初要打開吓架,試過有人唔打開爆樽呀。到見到糖溶就要搖下,
等每粒梅味道均勻又冇咁易發毛。

點評

Bubo  多謝樓主解釋, 好多謝你的無私分享!!!  ^v^  發表於 13-4-25 00:41
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1179#
發表於 13-4-25 00:21 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-24 06:24
我二樽薑可否溝埋一齊呀?

材料一樣可以倒埋一齊都冇問題。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 4011


1180#
發表於 13-4-25 00:39 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-4-25 00:16
草莓煩D,表皮唔平,我會洗完抹乾再風乾一陣(一個鐘)再切。

明白晒啦, 好多謝樓主的詳細解釋 *3*

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo