fly2happy 發表於 13-4-24 00:07 
我都想浸可惜miss左搵唔到靚青梅唯有下次再試
我呢樽係上年浸架,最近至捨得開封飲,其實3個月已經得,
但我老公係都話唔好咁快收,樽酒未收成架,諗住浸多一陣至飲。
我呢度青梅都係呢一個星期至見到有得賣,所以我通常都比HK BK JM遲浸。
較生嘅青梅浸酒(青色),較熟果D(黃色)可以浸梅汁或青梅縮縮液都OK。
好多唔同做法,不過大致都係梅洗淨風乾,去蒂拮窿之後落糖,
青梅同糖比例可以去到1比1,3個月後就可以飲得架啦,
想味濃D可以等到6個月,如果你見到平靚青梅,就算係熟D都可以試下呢個。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。