烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   10


大宅

積分: 2247


1161#
發表於 12-10-14 01:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-10-14+發表

原帖由 maylam65 於 12-10-14 發表
都軟架但望落個麵團始終都唔係好光滑囉
哩張相就係佢攪拌完做最後發酵前個樣,一d都唔光滑,好想加水但又唔敢再加,摸過佢又唔痴手又軟又無粉係底咁就算了
myphoto.jpg




翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1162#
發表於 12-10-14 01:18 |只看該作者
本帖最後由 tp168 於 12-10-14 01:22 編輯
maylam65 發表於 12-10-14 01:04
哩張相就係佢攪拌完做最後發酵前個樣,一d都唔光滑,好想加水但又唔敢再加,摸過佢又唔痴手又軟又無粉係底 ...

我覺得無奶同埋少牛油係無咁有光滑架,如果用淡忌廉個麵糰仲會好似一個BLING BLING 球咁
你都係再繼續做好個白吐司先玩其他材料啦



大宅

積分: 4342


1163#
發表於 12-10-14 01:20 |只看該作者
maylam65 發表於 12-10-14 00:54
出左爐啦,有19cm高,真係要highlight佢水手粉超唔受水架

好了, 比多個方法你去了解個包夠唔夠水,
(係我自己覺得咋)
個包如果3日後都係好軟熟, 唔會乾,
咁你應該太概掌握到個包要落幾多水了!

以往我經驗係落唔夠水份,
個包會好快乾水, 唔好食,
或者你可以FEEL下


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


1164#
發表於 12-10-14 01:22 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-10-14 01:20
好了, 比多個方法你去了解個包夠唔夠水,
(係我自己覺得咋)
個包如果3日後都係好軟熟, ...



大宅

積分: 2247


1165#
發表於 12-10-14 01:45 |只看該作者

引用:+本帖最後由+tp168+於+12-10-14+01:22+編輯

原帖由 tp168 於 12-10-14 發表
本帖最後由 tp168 於 12-10-14 01:22 編輯
首領你玩小學雞,你好衰呀




大宅

積分: 2247


1166#
發表於 12-10-14 01:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-10-14+發表本帖

原帖由 maylam65 於 12-10-14 發表
首領你玩小學雞,你好衰呀
做咩出左個




大宅

積分: 2247


1167#
發表於 12-10-14 01:48 |只看該作者

引用:Quote:maylam65+發表於+12-10-14+00:54+出

原帖由 worldrecord 於 12-10-14 發表
好了, 比多個方法你去了解個包夠唔夠水,
(係我自己覺得咋)
個包如果3日後都係好軟熟, ...
多謝前輩教導,我會留起兩塊包睇下個結果




大宅

積分: 2247


1168#
發表於 12-10-14 01:53 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

比個合併圖同學仔參考下先,原本想用增高法追加多15分鐘,但有包友叫我唔好驚發過龍,所以我無追加時間架。而且拎起手都好軟熟了!
myphoto.jpg




大宅

積分: 2625


1169#
發表於 12-10-14 01:57 |只看該作者
maylam65 發表於 12-10-14 00:54
出左爐啦,有19cm高,真係要highlight佢水手粉超唔受水架


大宅

積分: 2625


1170#
發表於 12-10-14 02:01 |只看該作者
maylam65 發表於 12-10-14 01:53
比個合併圖同學仔參考下先,原本想用增高法追加多15分鐘,但有包友叫我唔好驚發過龍,所以我無追加時間架。 ...
好好啊!! 我明天都打算開水手粉了! 好緊張阿! 怕難掌握水份


大宅

積分: 2625


1171#
發表於 12-10-14 02:03 |只看該作者
worldrecord 發表於 12-10-14 01:20
好了, 比多個方法你去了解個包夠唔夠水,
(係我自己覺得咋)
個包如果3日後都係好軟熟, ...
真係有排學阿!HAHAHA 我放到第2日又未算乾, 係d邊位乾d, 但係個心又未係算好軟熟


珍珠宮

積分: 37201


1172#
發表於 12-10-14 02:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+吉蒂小豬+於+12-10-13+發表怕

原帖由 maylam65 於 12-10-13 發表
下,你哩d高手都話怕失敗,我地d小學雞都勇於嘗試
最慘係果次用咗北海道粉做兩機香蕉楓醬包最慘係用咗二記枝楓漿,可憐的北海道粉




珍珠宮

積分: 37201


1173#
發表於 12-10-14 02:26 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-10-13+發表係

原帖由 Cayee 於 12-10-13 發表
另我差d破紀錄





珍珠宮

積分: 37201


1174#
發表於 12-10-14 02:27 |只看該作者

引用:出左爐啦,有19cm高,真係要highlight佢水

原帖由 maylam65 於 12-10-14 發表
出左爐啦,有19cm高,真係要highlight佢水手粉超唔受水架





公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1175#
發表於 12-10-14 02:29 |只看該作者

引用:比個合併圖同學仔參考下先,原本想用增高法

原帖由 maylam65 於 12-10-14 發表
比個合併圖同學仔參考下先,原本想用增高法追加多15分鐘,但有包友叫我唔好驚發過龍,所以我無追加時間架。 ...
恭喜,有正常包包食喇!




[/url]


珍珠宮

積分: 37201


1176#
發表於 12-10-14 02:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maylam65+於+12-10-14+發表比

原帖由 natalielin 於 12-10-14 發表
恭喜,有正常包包食喇!
仲未瞓?




大宅

積分: 2247


1177#
發表於 12-10-14 02:32 |只看該作者

引用:Quote:maylam65+發表於+12-10-14+01:53+比

原帖由 lhtruby 於 12-10-14 發表
好好啊!! 我明天都打算開水手粉了! 好緊張阿! 怕難掌握水份
真係要減多d水呀
再唔係你做我同一個譜做一次睇下一唔一樣效果,起碼都有個現成實例係到比你跟,應該唔會差好遠




大宅

積分: 2247


1178#
發表於 12-10-14 02:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maylam65+於+12-10-13+發表下

原帖由 吉蒂小豬 於 12-10-14 發表
最慘係果次用咗北海道粉做兩機香蕉楓醬包最慘係用咗二記枝楓漿,可憐的北海道粉



...
咁又真係慘d嘅,肉痛死呀




大宅

積分: 2247


1179#
發表於 12-10-14 02:37 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 26]

早抖啦咁多位前輩同同學仔




水晶宮

積分: 64904


1180#
發表於 12-10-14 03:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-10-13+發表另我

原帖由 吉蒂小豬 於 12-10-14 發表
:;pppp::;pppp:



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo