跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17146


1161#
發表於 06-9-5 18:23 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

多利是:

花樽人要你又要, 我無講得好正喎, 花樽我無乜興趣架喎, 你無睇到我話打爛左呀媽果隻要買返咩~


伯爵府

積分: 17146


1162#
發表於 06-9-5 18:26 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

花樽加 $100 囉~玻璃花樽一個囉, 我睇報紙見到張相咋, 我見佢個口較大, 岩晒呀媽插大堆頭花丫嘛~

係啦, 瘦田無人耕, 耕開有人爭呀~連個樣都未見過就話要咯 :lol:

MomMom 寫道:
mcmug,

你個個乜野花樽黎架, 一定要買家電架 要加幾多錢

你睇有人同你爭呀


伯爵府

積分: 15709


1163#
發表於 06-9-5 18:27 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

prettyhouse - 激光


我上星期去dermes 脫毛時都有問consultant, 暗瘡洞打激光要好長時間先得 (現時的科技)

所以, 如果我打激光都係等年紀再大d 先, maybe near 50 先都未遲
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


男爵府

積分: 5538


1164#
發表於 06-9-5 19:27 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vv,

dermes 脫毛 how much?


男爵府

積分: 5538


1165#
發表於 06-9-5 19:33 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

而家先得閒答你, jojo 真係好 full,我 sister 搵佢都要 at least two weeks later。佢一個人一對手,又勤力搵 $$,所以我而家再介紹,都講明等得先好搵佢。


伯爵府

積分: 15709


1166#
發表於 06-9-5 20:38 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

Edmundmama,

$8000 / 4次 & 1 年 guarantee!
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


伯爵府

積分: 15709


1167#
發表於 06-9-5 21:08 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

LCN 開倉呀!!!! 低至3折!!!!


LCN HOTTEST PROMOTIONS IN SUMMER!! UP TO 70% OFF FOR SELECTED ITEMS!
LCN 夏日狂熱開倉大行動!!!低至3折!!!!
日期: 7/9 - 8/9 (星期四至五)
時間: 11:00am-2:30pm 及 5:00pm - 6:30pm
地點: 香港 鰂魚涌 英皇道 979號 太古坊 康橋大廈 24樓
查詢電話: 2573 7777
沒有醜嘅女人, 只有懶嘅女人!


侯爵府

積分: 23142


1168#
發表於 06-9-5 21:58 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)


侯爵府

積分: 23142


1169#
發表於 06-9-5 22:00 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

頭先做完yoga, 去左澳洲牛奶公司食通粉, 跟住去左義順買薑汁撞奶返黎食.

mm 食完. yummy yummy 好飽飽


侯爵府

積分: 23142


1170#
發表於 06-9-5 22:03 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

玻璃花樽花墟有好多好平, 自己出去買好過啦. $100 換 :tongue: 咁貴


侯爵府

積分: 23142


1171#
發表於 06-9-5 22:03 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

暗瘡洞打激光要好長時間先得 (現時的科技)
:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 23142


1172#
發表於 06-9-5 22:08 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

vs,

pretty house 信唔信得過架 你有無fd 做過


伯爵府

積分: 17146


1173#
發表於 06-9-5 22:11 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

出面d花樽好少呢個型丫嘛, 我見佢個型同我打爛果個一樣, & 樽口位有花架...花園街果d無花架~
$100 個花樽好貴咩? 我屋企果d大部份都幾百蚊個架喎...上次睇中個幾千蚊唔捨得買咋!


侯爵府

積分: 23142


1174#
發表於 06-9-5 22:13 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

edmundmama,

做facial booking 要一個月真係耐左d lor. 我明佢得一對手, 一晚最多可做一個客. 又可能佢5係晚晚開工

anyway 我約左佢架啦, 希望到時我唔會唔得閒啦 :lol: :lol:


侯爵府

積分: 23142


1175#
發表於 06-9-5 22:16 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

$100個花樽of course 5係貴, 但平過佢既玻璃花樽又大把lor. :lol: :lol:

5知呀, 我都未見過個花樽

你都係5好指意我啦, 你搵ms go 幫你啦.

cwb 我好少去架


侯爵府

積分: 23142


1176#
發表於 06-9-5 22:18 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

朗朗隻腳點呀


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1177#
發表於 06-9-5 22:22 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

Hi~~稀客又來la.


侯爵府

積分: 23142


1178#
發表於 06-9-5 22:30 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

kristy-mummy,

你又黎攪攪陣


伯爵府

積分: 17146


1179#
發表於 06-9-5 22:30 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mommom,

我無旨意你, 個花樽我唔係一定要, 我只係話如果你地會去 sogo 掃家電而又 over $100 就幫我換


男爵府

積分: 8221

好媽媽勳章


1180#
發表於 06-9-5 22:31 |只看該作者

Re: 香蕉俱樂部 (Part 4)

mcmug,

嘩~~ 妳都好捨得bor,幾千錢個花樽都想買,都話妳係一個深藏不露ge富貴亞太啦,無得唔認la掛, 勁呀!

我全屋上下夾夾埋埋,都係得一個簡單過簡單,成為唔洗1舊水ge玻璃花樽咁大把,一年都出動唔到3-4次, 岩岩前2日就出動左la,睇怕見多2日都要返歸lu.
mcmug 寫道:
mommom,

出面d花樽好少呢個型丫嘛, 我見佢個型同我打爛果個一樣, & 樽口位有花架...花園街果d無花架~
$100 個花樽好貴咩? 我屋企果d大部份都幾百蚊個架喎...上次睇中個幾千蚊唔捨得買咋!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo