在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1161#
發表於 13-6-27 14:20 |只看該作者

引用:Quote:可口可樂123+發表於+13-6-27+14:11+

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
剛剛先食完lunch, 仲有4個鐘
hea住做啰~你日日都咁得閒嘎?


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1162#
發表於 13-6-27 14:36 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 14:18
距做嘢都好辛苦~一晚半晚無所謂啦打籃球係距唯一興趣
咁打波, 就點都好過出去飲酒, 健康D嘅活動


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1163#
發表於 13-6-27 14:36 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 14:19
距係老細個妹怕距先怕米貴~

呢D咁嘅人, 仲更加衰


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1164#
發表於 13-6-27 14:38 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 14:20
hea住做啰~你日日都咁得閒嘎?

好已經好HEA咁做架啦.....
通常老闆們唔係到, 我就唔做,
留返佢地係到時先做, 如果唔係就俾佢地見到我係到R腳指...
我通常都係月頭月尾先會比較忙少少,
其餘日子都超級清閒.....


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1165#
發表於 13-6-27 14:43 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+14:18

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
咁打波, 就點都好過出去飲酒, 健康D嘅活動
距無朋友~我同距拍拖個陣問距點解~距話就算朋友都唔會留電話~出街要使錢~


珍珠宮

積分: 42397

畀面勳章


1166#
發表於 13-6-27 14:43 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-27 14:38
好已經好HEA咁做架啦.....
通常老闆們唔係到, 我就唔做,
留返佢地係到時先做, 如果唔係就俾佢地見到我係 ...
我同你一樣, D野留番老闆在度先做 OR 將D野拖住做, 唔係既話, 張木台真係連紙都冇張


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1167#
發表於 13-6-27 14:44 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+14:19

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
呢D咁嘅人, 仲更加衰
無辦法~我唔同距講嘢~不過人地講乜距都中意加意見


珍珠宮

積分: 42397

畀面勳章


1168#
發表於 13-6-27 14:44 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 14:43
距無朋友~我同距拍拖個陣問距點解~距話就算朋友都唔會留電話~出街要使錢~

...
咁打波都要有對手架, 同D唔識既人打波呀?


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1169#
發表於 13-6-27 14:45 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+14:20

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
好已經好HEA咁做架啦.....
通常老闆們唔係到, 我就唔做,
留返佢地係到時先做, 如果唔係就俾佢地見到我係 ...
我就月尾得閒~但係要扮忙~仲辛苦


複式洋房

積分: 346


1170#
發表於 13-6-27 14:45 |只看該作者

回覆:SamSam2003 的帖子

無聊到爆,睇曬yahoo新聞




大宅

積分: 2374


1171#
發表於 13-6-27 14:46 |只看該作者
回覆 cmsm 的帖子

我日日都得閒到嘔!! 忽周, 壹周, 東周, 新地... 全部睇晒... 悶悶悶!!


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1172#
發表於 13-6-27 14:47 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+14:43

原帖由 SamSam2003 於 13-06-27 發表
咁打波都要有對手架, 同D唔識既人打波呀?
距係啊~初時同埋兩個細佬去打~後來打熟咗就有波友啰~每逢禮拜五距地知道老公會去打~距地打三人~唔係打全場


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1173#
發表於 13-6-27 14:48 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 14:43
距無朋友~我同距拍拖個陣問距點解~距話就算朋友都唔會留電話~出街要使錢~

...

真係好仔....
唔似得我隻佬.....成日掛住去街......
自己去街又唔見佢話無錢....
同我地一齊去街, 就好話我地用咁多.....


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1174#
發表於 13-6-27 14:48 |只看該作者
SamSam2003 發表於 13-6-27 14:43
我同你一樣, D野留番老闆在度先做 OR 將D野拖住做, 唔係既話, 張木台真係連紙都冇張
...


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1175#
發表於 13-6-27 14:49 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 14:44
無辦法~我唔同距講嘢~不過人地講乜距都中意加意見

由佢加.....正所謂東家唔打, 打西家.....最多搵過第2份


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1176#
發表於 13-6-27 14:50 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 14:45
我就月尾得閒~但係要扮忙~仲辛苦


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1177#
發表於 13-6-27 14:51 |只看該作者
hoilam77 發表於 13-6-27 14:45
無聊到爆,睇曬yahoo新聞

一齊


珍珠宮

積分: 42397

畀面勳章


1178#
發表於 13-6-27 14:51 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-27 14:48
真係好仔....
唔似得我隻佬.....成日掛住去街......
自己 ...
HK地, 一出街就要使錢, 好難唔使錢...搭車都要錢啦...


珊瑚宮

積分: 121417

畀面勳章 BK Milk勳章


1179#
發表於 13-6-27 14:52 |只看該作者
可口可樂123 發表於 13-6-27 14:46
回覆 cmsm 的帖子

我日日都得閒到嘔!! 忽周, 壹周, 東周, 新地... 全部睇晒... 悶悶悶!! ...

月中時...我都會.....家下開始忙少少, 不過都可以唔做住


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1180#
發表於 13-6-27 14:53 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+14:43

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
真係好仔....
唔似得我隻佬.....成日掛住去街......
自己 ...
我老公假期都係中意同埋我去街市買餸跟住返屋企距露兩手~唔好嫌棄距悶啰~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo