rabbitpiggy 寫道:
唔好成日係小霖霖面前咁激動啦, 好易搞到個囡學晒架![]()
![]()
個司机係唔ARM, 你咪一係POK 佢, 一係算啦, 一路行, 一路嘈, 好冇為
![]()
LEE 個世界總係有D 人奇奇怪怪架啦
![]()
![]()
KWUN TONG LEE 頭, 好多時早上返工, 有條阿叔專登走係你面前, 不停同你唔知講乜, 佢見你係咁行快D , 佢仲得意咁, 仲講大聲D, 仲講急D, 今朝我買BREAKFAST 又聽到佢把聲, 好彩已差不多到公司門口, 立刻行快D 入大厦, 我估個阿叔係SHORT SHORT 地架![]()
我寧可事後打去pok 佢
不過係車程我都好無耐惡向霖霖, 有o的對霖霖唔住 :-( :-( 
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:
無人得罪我, 事緣星期六搭273A, 有個C 9 坐一個位, 另一個位擺野, 仲係長者傷殘位, 好過份,人又多, 佢完全唔讓人, 長者都無得坐, 好過份囉, 我落車時同車長講, 車長望左幾望, 都無出聲, 我覺得佢有責任囉![]()
[/quote]
如果長者趺親好大件事架, 車長唔可以叫人起身, 但可以叫佢d物件起身囉
個車長應該出聲叫佢放好囉, 我老公抱住希希都click 一click
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:
個司机都好難做, D 人真係![]()
![]()
霖格格 寫道:
我無咁做呀, 就係因為霖霖在場我寧可事後打去pok 佢
不過係車程我都好無耐惡向霖霖, 有o的對霖霖唔住 :-( :-(
有個short阿叔, 你要小心o的呀, 粗身大細架![]()
![]()
霖霖都唔記得lu, 你以後學下control 自已的情緒咪得law