跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29432


1161#
發表於 06-11-23 11:34 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

唔好成日係小霖霖面前咁激動啦, 好易搞到個囡學晒架 個司机係唔ARM, 你咪一係POK 佢, 一係算啦, 一路行, 一路嘈, 好冇為 LEE 個世界總係有D 人奇奇怪怪架啦

KWUN TONG LEE 頭, 好多時早上返工, 有條阿叔專登走係你面前, 不停同你唔知講乜, 佢見你係咁行快D , 佢仲得意咁, 仲講大聲D, 仲講急D, 今朝我買BREAKFAST 又聽到佢把聲, 好彩已差不多到公司門口, 立刻行快D 入大厦, 我估個阿叔係SHORT SHORT 地架


公爵府

積分: 29432


1162#
發表於 06-11-23 11:35 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:

無人得罪我, 事緣星期六搭273A, 有個C 9 坐一個位, 另一個位擺野, 仲係長者傷殘位, 好過份,人又多, 佢完全唔讓人, 長者都無得坐, 好過份囉, 我落車時同車長講, 車長望左幾望, 都無出聲, 我覺得佢有責任囉


個司机都好難做, D 人真係


侯爵府

積分: 21021


1163#
發表於 06-11-23 11:37 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
怕事ar ma 佢


都係架我


侯爵府

積分: 21021


1164#
發表於 06-11-23 11:39 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
一早返黎p人地個k , 呢d仲叫斯文人


我打出黎之嘛, 又唔係講


公爵府

積分: 29432


1165#
發表於 06-11-23 11:41 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

哈哈, 好搞笑呀, 乜E+仲興火警演習架, 我望到球場有好多人慢慢行落去呀, 我估係唔知邊座大廈火警演習, 係球場集合


侯爵府

積分: 21021


1166#
發表於 06-11-23 11:41 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

rabbitpiggy 寫道:
唔好成日係小霖霖面前咁激動啦, 好易搞到個囡學晒架 個司机係唔ARM, 你咪一係POK 佢, 一係算啦, 一路行, 一路嘈, 好冇為 LEE 個世界總係有D 人奇奇怪怪架啦

KWUN TONG LEE 頭, 好多時早上返工, 有條阿叔專登走係你面前, 不停同你唔知講乜, 佢見你係咁行快D , 佢仲得意咁, 仲講大聲D, 仲講急D, 今朝我買BREAKFAST 又聽到佢把聲, 好彩已差不多到公司門口, 立刻行快D 入大厦, 我估個阿叔係SHORT SHORT 地架


我無咁做呀, 就係因為霖霖在場 我寧可事後打去pok 佢 不過係車程我都好無耐惡向霖霖, 有o的對霖霖唔住 :-( :-(
有個short阿叔, 你要小心o的呀, 粗身大細架


侯爵府

積分: 21251


1167#
發表於 06-11-23 11:44 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

如果我抱住noknok冇位坐
我會出聲law,如果咁佢都唔攞走d野
我估係咁多人面前小佢佢都好冇面la
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:

無人得罪我, 事緣星期六搭273A, 有個C 9 坐一個位, 另一個位擺野, 仲係長者傷殘位, 好過份,人又多, 佢完全唔讓人, 長者都無得坐, 好過份囉, 我落車時同車長講, 車長望左幾望, 都無出聲, 我覺得佢有責任囉


個司机都好難做, D 人真係 [/quote]
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1168#
發表於 06-11-23 11:47 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

唔好 我公司有ga
不過2,3年先一次 [quote]
rabbitpiggy 寫道:
哈哈, 好搞笑呀, 乜E+仲興火警演習架, 我望到球場有好多人慢慢行落去呀, 我估係唔知邊座大廈火警演習, 係球場集合
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21021


1169#
發表於 06-11-23 11:58 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw 寫道:
唔好 我公司有ga
不過2,3年先一次


我都有, 一年一次 不過我唔落架


侯爵府

積分: 23046


1170#
發表於 06-11-23 11:59 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我又覺得車長有責任維護車箱內既安全同秩序bor, 273a有咁多公公婆婆, 無位坐, 正常人都會讓位, 何況個c9霸2個位 如果長者趺親好大件事架, 車長唔可以叫人起身, 但可以叫佢d物件起身囉
有次我你dv回家, 坐bus, 唔記得係邊架, 入完錢即刻比個大袋click親, 成個人pa左係地, 個女人仲笑, 好興想鬧人, 見佢抱住個bb, 如果唔係....... 個車長應該出聲叫佢放好囉, 我老公抱住希希都click 一click
如果係我抱住希希就c, 公公婆婆都c
rabbitpiggy 寫道:
[quote]
hihirita 寫道:

個司机都好難做, D 人真係


侯爵府

積分: 23046


1171#
發表於 06-11-23 12:02 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

火警隨時都會發生架, 火警演習, 無話興唔興架
上星期我地屋宛先演習完
rabbitpiggy 寫道:
哈哈, 好搞笑呀, 乜E+仲興火警演習架, 我望到球場有好多人慢慢行落去呀, 我估係唔知邊座大廈火警演習, 係球場集合


公爵府

積分: 29432


1172#
發表於 06-11-23 12:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

其實車長的權力去到邊呢? 如果佢真係叫個c9拎開d 野, 而個c9唔理, 咁司机係咪有權唔開車呢? 如果係, 咁個司机當然有bargaining power, 否則, 個c9may be 當佢發up 風


侯爵府

積分: 23046


1173#
發表於 06-11-23 12:05 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

有時無抱住希希我都會叫佢拇起d野比我坐架 [quote]
catymw 寫道:
如果我抱住noknok冇位坐
我會出聲law,如果咁佢都唔攞走d野
我估係咁多人面前小佢佢都好冇面la [quote]


公爵府

積分: 29432


1174#
發表於 06-11-23 12:06 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

hihirita 寫道:
火警隨時都會發生架, 火警演習, 無話興唔興架
上星期我地屋宛先演習完


咁又係, 你都arm 既


公爵府

積分: 29432


1175#
發表於 06-11-23 12:07 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我地未試過叫人拎起d 野
hihirita 寫道:
有時無抱住希希我都會叫佢拇起d野比我坐架 [quote]
catymw 寫道:
如果我抱住noknok冇位坐
我會出聲law,如果咁佢都唔攞走d野
我估係咁多人面前小佢佢都好冇面la [quote]


公爵府

積分: 29432


1176#
發表於 06-11-23 12:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:

我無咁做呀, 就係因為霖霖在場 我寧可事後打去pok 佢 不過係車程我都好無耐惡向霖霖, 有o的對霖霖唔住 :-( :-(
有個short阿叔, 你要小心o的呀, 粗身大細架


你成日都係唸返轉到, 又點, 又點, saw 既, 過左去咪算law,駛唔駛咁serious, 對唔住霖霖呀 霖霖都唔記得lu, 你以後學下control 自已的情緒咪得law

我會啦, thanks, 我真係有d 怕lee 條阿叔. 頭先同老公講, 佢話佢公司個頭都有條short 既阿叔喎


公爵府

積分: 29432


1177#
發表於 06-11-23 12:09 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

catymw

你上次去迪迪呢, 有冇睇煙火和巡遊呀? 唔知邊樣較值得睇呢?


公爵府

積分: 29432


1178#
發表於 06-11-23 12:10 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

霖格格 寫道:
[quote]
catymw 寫道:
唔好 我公司有ga
不過2,3年先一次


我都有, 一年一次 不過我唔落架 [/quote]

ic 唔落都得架咩?


侯爵府

積分: 21251


1179#
發表於 06-11-23 12:11 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

我都未, 因為人地見我抱住都會讓比我la [quote]
rabbitpiggy 寫道:
我地未試過叫人拎起d 野
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


侯爵府

積分: 21251


1180#
發表於 06-11-23 12:12 |只看該作者

Re: 兔媽媽&fans株式會社 part 9

兩樣都有, 兩樣都咁值得
noknok好happy ar
不過如果怕夜咪唔好睇煙花law
因為friday 9:00 先放ga
rabbitpiggy 寫道:
catymw

你上次去迪迪呢, 有冇睇煙火和巡遊呀? 唔知邊樣較值得睇呢?
不要為孩子將來的學習發展而擔憂,只要孩子健康快樂地成長便是我最大的心願


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo