想生BB

跳至

首頁

尾頁
   18


大宅

積分: 2706


101#
發表於 14-1-15 15:53 |只看該作者

引用:Quote:Sincc+發表於+14-1-15+14:50+老劉都

原帖由 paulachau 於 14-01-15 發表
原來係咁....
多謝Sincc既資訊
不過我諗住今年年尾先去台灣
我都排緊公家, 請問你大約幾多號數架?


大宅

積分: 2511


102#
發表於 14-1-15 16:20 |只看該作者

回覆:carebearbear 的帖子

我係7月中見醫生,去聯合睇

每一種創傷,都是一種成熟。


大宅

積分: 2509


103#
發表於 14-1-15 22:05 |只看該作者

回覆:Sincc 的帖子

Can I join in, thanks!




別墅

積分: 832


104#
發表於 14-1-16 18:00 |只看該作者

引用:回覆+momohk+的帖子我就是遺傳有血問題,我

原帖由 MW148 於 14-01-15 發表
回覆 momohk 的帖子

我就是遺傳有血問題,我爸爸的白血球不停增新,同樣血栓,要食化療藥、薄血丸等等…… ...
明白

翁翁新基地5月2號開~趁現在盡量調理、到時身體狀況好些、再配合、成功在望!
我喜歡馬年、但應該唔會刻意去趕做馬主、畢竟已不孕十多年、正如老公話齋只要健康、仔女和生肖都等上天安排
我有新診所電話、有須要可以pm、但我不常上BK、大家見諒





別墅

積分: 832


105#
發表於 14-1-16 18:03 |只看該作者

回覆:台灣ivf 講座及分享聚會免費參加!

哈哈、最重要係~翁翁話收費差不多、或許再少d、但會比以前方便




大宅

積分: 1259


106#
發表於 14-1-16 22:34 |只看該作者

回覆:Sincc 的帖子

仲有冇位呀?


複式洋房

積分: 173


107#
發表於 14-1-17 18:49 |只看該作者
回覆 Sincc 的帖子

PM咗你,會同先生同行參加,可否回覆結果,謝謝!


大宅

積分: 1387


108#
發表於 14-1-20 13:23 |只看該作者
回覆 momohk 的帖子

我想要資料,煩pm 我!thanks


複式洋房

積分: 127


109#
發表於 14-1-20 13:48 |只看該作者
如何報名?


男爵府

積分: 8819


110#
發表於 14-1-20 15:49 |只看該作者

回覆:Sincc 的帖子

我求救,現在好驚,我3日前排卵後day12驗到紅d深粗,綠d有淺線,keep住今日day15都有慢慢加深…但day12下午已經有流啡,多數大大後會流小小出來…

同翁講了,他怕是抗體影響,我上次成功都是day12check到,之後就流啡,直到打安胎針都無用…所以我好驚呀!!

翁講可能要加藥,要打ivig針,我上網睇這唔知點做…藥費好貴,上網睇有case寫$4500台幣一支針…我今早massage佢仲未回應…諗住5點打過醫務所…

所以問下你知唔知抗體問題的藥…現在個心真係好驚同上次一樣…


別墅

積分: 753


111#
發表於 14-1-21 18:24 |只看該作者

引用:我求救,現在好驚,我3日前排卵後day12驗到

原帖由 MW148 於 14-01-20 發表
我求救,現在好驚,我3日前排卵後day12驗到紅d深粗,綠d有淺線,keep住今日day15都有慢慢加深…但day12下午 ...
你要放鬆,打電話去問翁医生,加油


大宅

積分: 1419


112#
發表於 14-1-21 22:59 |只看該作者
回覆 MW148 的帖子

你今日點呀? 明白你心情肯定好緊張!!加油呀!


大宅

積分: 1419


113#
發表於 14-1-21 23:03 |只看該作者
搵左d資料後,發現大家對老劉既comment好似麻麻地好人甘既....
我下星期一要見他喇! 希望佢幫到我啦!
暫時我只知我係輸卵管塞左,其他ok! 雖則我不是高齡(都32!)我個人又細膽,如果佢兇d我唸我唔敢多問兩句果d人....老劉真的態度不太好嗎? 姑娘好嗎?
同埋想知係唔係老劉較貴架? 其實大家仲有邊個醫師都suggest我呀? 等我有多一手準備~


大宅

積分: 2022


114#
發表於 14-1-22 20:04 |只看該作者

回覆:audrey_tse 的帖子

老劉同d姑娘都好好架,不過老劉就唔係好多野講既醫生囉,但佢好有笑容既,如果你唔係身體有太大問題而不孕,佢應幫到你


禁止訪問

積分: 9431


115#
發表於 14-1-22 23:56 |只看該作者

回覆:audrey_tse 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


116#
發表於 14-1-22 23:58 |只看該作者

回覆:faithgao 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 9431


117#
發表於 14-1-22 23:59 |只看該作者

回覆:babymike 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


118#
發表於 14-1-25 16:28 |只看該作者

回覆:台灣ivf 講座及分享聚會免費參加!

我想請問,計劃年中揾翁醫生,係咪可以經生泉網寄email 比翁醫生先?因為我想預日子請假,謝謝腸教!

大家好,我是子悠~~


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


119#
發表於 14-1-25 16:29 |只看該作者

回覆:台灣ivf 講座及分享聚會免費參加!

我想請問,計劃年中揾翁醫生,係咪可以經生泉網寄email 比翁醫生先?因為我想預日子請假,謝謝賜教!

大家好,我是子悠~~


禁止訪問

積分: 9431


120#
發表於 14-1-26 03:15 |只看該作者

引用:我想請問,計劃年中揾翁醫生,係咪可以經生

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo