跳至

首頁
45678...99

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 7727


101#
發表於 07-7-9 11:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 7727


102#
發表於 07-7-9 11:38 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18803


103#
發表於 07-7-9 11:46 |只看該作者
原文章由 heiheima05 於 07-7-9 11:38 發表
吾知係咪我吾係用PC機的關係,回覆時實會出現一大堆path的英文?-( ?-(

幫你唔到,因為我都唔係好識:-|


水晶宮

積分: 58802


104#
發表於 07-7-9 12:35 |只看該作者
:lol: 我都係度摸緊呢個新bk點用


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


105#
發表於 07-7-9 12:37 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-7-8 23:59 發表
:idea: why 咁慘呀 ?
玉兒去左邊呀 ?
放假仲要拎埋返屋企做 你都知佢得返年幾, 唔好鬼理佢啦

玉兒要返學麻!如果唔係細佬病左,佢都要返學架!
今朝收到消息,我拍檔唔做啦!佢返埋八月底就走人....:-( :-( :-( 從此以後,我會對住個好自私好乞人憎既賤人啦!:-( :-(


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


106#
發表於 07-7-9 12:38 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 12:35 發表
:lol: 我都係度摸緊呢個新bk點用

我發覺


伯爵府

積分: 18803


107#
發表於 07-7-9 12:39 |只看該作者
原文章由 Doraemon_ng 於 07-7-9 12:37 發表

玉兒要返學麻!如果唔係細佬病左,佢都要返學架!
今朝收到消息,我拍檔唔做啦!佢返埋八月底就走人....:-( :-( :-( 從此以後,我會對住個好自私好乞人憎既賤人啦!:-( :-(

?-( ?-( ?-( 咩事,講來聽下得嗎


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


108#
發表於 07-7-9 12:42 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-7-9 12:39 發表

?-( ?-( ?-( 咩事,講來聽下得嗎

公司定係兩隻細佬先?


水晶宮

積分: 58802


109#
發表於 07-7-9 12:45 |只看該作者
:-( 佢咁快找到新工喇

原文章由 Doraemon_ng 於 2007/7/9 12:37 發表

玉兒要返學麻!如果唔係細佬病左,佢都要返學架!
今朝收到消息,我拍檔唔做啦!佢返埋八月底就走人....:-( :-( :-( 從此以後,我會對住個好自私好乞人憎既賤人啦!:-( :-(


水晶宮

積分: 58802


110#
發表於 07-7-9 12:46 |只看該作者
suki
:idea: 其實你開始找新工未呀, 定等佢譴散先走呀 ?


伯爵府

積分: 18803


111#
發表於 07-7-9 12:48 |只看該作者
原文章由 Doraemon_ng 於 07-7-9 12:42 發表

公司定係兩隻細佬先?

樣樣都講下啦,你知我now幾out先得架


水晶宮

積分: 58802


112#
發表於 07-7-9 12:49 |只看該作者
:-| 我咪仲out

原文章由 mankat06 於 2007/7/9 12:48 發表

樣樣都講下啦,你知我now幾out先得架


伯爵府

積分: 18803


113#
發表於 07-7-9 12:54 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 12:49 發表
:-| 我咪仲out

大家咁話啦 淨係要睇住小朋友都唔得閒睇潮物啦


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


114#
發表於 07-7-9 13:00 |只看該作者
上星期三,細囝同我都病左,我就好快好番....但細佬就......

事緣就學校打來,話細囝發燒同出晒紅疹,但當我回家:佢又唔見有紅疹同發燒喎!但要星期四同五帶佢返學,所以先帶佢去睇醫生先....
醫生話佢喉嚨有少少紅喎!應該係作感冒....至於d疹,應該係感冒作出來的(因當時醫生都看不到有疹,所以唯有推斷),我仲問佢,使唔使將佢兩姐弟隔離.佢話唔使,因為細佬惹佢家姐係無機會,但家姐傳俾細佬就好大機會,所以唔使喎!

星期四,回到家,家姐訓


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


115#
發表於 07-7-9 13:01 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 12:46 發表
suki
:idea: 其實你開始找新工未呀, 定等佢譴散先走呀 ?

梗係定佢譴散啦!有筆錢賠俾我麻!我差不多十年啦!


水晶宮

積分: 58802


116#
發表於 07-7-9 13:26 |只看該作者
oic, :lol: 咁你要捱多年啦, 為左譴散費

原文章由 Doraemon_ng 於 2007/7/9 13:01 發表

梗係定佢譴散啦!有筆錢賠俾我麻!我差不多十年啦!


伯爵府

積分: 16277

好媽媽勳章


117#
發表於 07-7-9 13:29 |只看該作者
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 13:26 發表
oic, :lol: 咁你要捱多年啦, 為左譴散費

唔捱都唔得啦!出去搵第二份,一定會少左好多$$$$$


水晶宮

積分: 58802


118#
發表於 07-7-9 13:35 |只看該作者

原文章由 Doraemon_ng 於 2007/7/9 13:29 發表
唔捱都唔得啦!出去搵第二份,一定會少左好多$$$$$


伯爵府

積分: 18803


119#
發表於 07-7-9 14:01 |只看該作者
原文章由 Doraemon_ng 於 07-7-9 13:00 發表
上星期三,細囝同我都病左,我就好快好番....但細佬就......

事緣就學校打來,話細囝發燒同出晒紅疹,但當我回家:佢又唔見有紅疹同發燒喎!但要星期四同五帶佢返學,所以先帶佢去睇醫生先....
醫生話佢喉嚨有少少 ...

咁然後又點呀


伯爵府

積分: 18803


120#
發表於 07-7-9 16:51 |只看該作者
原文章由 mankat06 於 07-7-9 14:01 發表

咁然後又點呀

嘩,無人

首頁
45678...99

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo