立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
禁止訪問
積分: 7727
伯爵府
積分: 18803
原文章由 heiheima05 於 07-7-9 11:38 發表 吾知係咪我吾係用PC機的關係,回覆時實會出現一大堆path的英文?-( ?-(
水晶宮
積分: 58802
積分: 16277
原文章由 sammifanlp 於 07-7-8 23:59 發表 :idea: why 咁慘呀 ? 玉兒去左邊呀 ? 放假仲要拎埋返屋企做 你都知佢得返年幾, 唔好鬼理佢啦
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 12:35 發表 :lol: 我都係度摸緊呢個新bk點用
原文章由 Doraemon_ng 於 07-7-9 12:37 發表 玉兒要返學麻!如果唔係細佬病左,佢都要返學架! 今朝收到消息,我拍檔唔做啦!佢返埋八月底就走人....:-( :-( :-( 從此以後,我會對住個好自私好乞人憎既賤人啦!:-( :-(
原文章由 mankat06 於 07-7-9 12:39 發表 ?-( ?-( ?-( 咩事,講來聽下得嗎
原文章由 Doraemon_ng 於 2007/7/9 12:37 發表 玉兒要返學麻!如果唔係細佬病左,佢都要返學架! 今朝收到消息,我拍檔唔做啦!佢返埋八月底就走人....:-( :-( :-( 從此以後,我會對住個好自私好乞人憎既賤人啦!:-( :-(
原文章由 Doraemon_ng 於 07-7-9 12:42 發表 公司定係兩隻細佬先?
原文章由 mankat06 於 2007/7/9 12:48 發表 樣樣都講下啦,你知我now幾out先得架
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 12:49 發表 :-| 我咪仲out
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 12:46 發表 suki :idea: 其實你開始找新工未呀, 定等佢譴散先走呀 ?
原文章由 Doraemon_ng 於 2007/7/9 13:01 發表 梗係定佢譴散啦!有筆錢賠俾我麻!我差不多十年啦!
原文章由 sammifanlp 於 07-7-9 13:26 發表 oic, :lol: 咁你要捱多年啦, 為左譴散費
原文章由 Doraemon_ng 於 2007/7/9 13:29 發表 唔捱都唔得啦!出去搵第二份,一定會少左好多$$$$$
原文章由 Doraemon_ng 於 07-7-9 13:00 發表 上星期三,細囝同我都病左,我就好快好番....但細佬就...... 事緣就學校打來,話細囝發燒同出晒紅疹,但當我回家:佢又唔見有紅疹同發燒喎!但要星期四同五帶佢返學,所以先帶佢去睇醫生先.... 醫生話佢喉嚨有少少 ...
原文章由 mankat06 於 07-7-9 14:01 發表 咁然後又點呀
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy