嬰兒用品

跳至

首頁

尾頁
   21


禁止訪問

積分: 4578

陪月勳章


101#
發表於 14-3-31 15:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+mgm00+於+14-03-31+發表我見

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7554


102#
發表於 14-3-31 15:57 |只看該作者

引用:Quote:northernpole+發表於+14-3-30+16:23+

原帖由 sheung1126 於 14-03-31 發表
我仔十個半月,廿磅左右,我買晒12-18個月
因為而家都未正式夏天,預埋7,8月最熱時個仔14,15個月
應該差唔 ...
希望啱啦,我個細粒仔著gap 6-12都仲有大,有D仲由出世到依家仲著緊




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


103#
發表於 14-3-31 16:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sheung1126+於+14-03-31+發表

原帖由 northernpole 於 14-03-31 發表
希望啱啦,我個細粒仔著gap 6-12都仲有大,有D仲由出世到依家仲著緊
我仔著gap 6~12有少少緊
如果你買既係衫褲分開,唔係連身款
應該無問題




男爵府

積分: 8208


104#
發表於 14-3-31 17:27 |只看該作者
northernpole 發表於 14-3-31 15:57
希望啱啦,我個細粒仔著gap 6-12都仲有大,有D仲由出世到依家仲著緊
我仔著GAP 6-12都係岩岩好咋, 個SALES話我B頭大要買12-18D人見親佢都叫佢做大頭仔


男爵府

積分: 7554


105#
發表於 14-3-31 17:39 |只看該作者

引用:Quote:northernpole+發表於+14-3-31+15:57+

原帖由 wailing1230 於 14-03-31 發表
我仔著GAP 6-12都係岩岩好咋, 個SALES話我B頭大要買12-18D人見親佢都叫佢做大頭仔
...
睇嚟我個仔真係細碼B之中既細粒B,呢件gap工人褲係3-6months,買比佢百日宴著,著到依家十個月仲啱
myphoto.jpg




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 14-3-31 18:10 |只看該作者
northernpole 發表於 14-3-31 17:39
睇嚟我個仔真係細碼B之中既細粒B,呢件gap工人褲係3-6months,買比佢百日宴著,著到依家十個月仲啱:igiveup ...
其實咁都幾好,D衫可以襟著D,細碼D衫平D同易買D,大碼好快俾人買晒
我大女2,3歲買俾佢既衫到而家5歲幾仲岩著,係鞋好快唔岩
我仔5個月已經著GAP既6-12M仲要岩岩好,之前上網買左D台灣夾衣0-6M
佢4個幾月已經唔岩著,著左幾次咋,有D H&M買左未著過已經唔岩


男爵府

積分: 7554


107#
發表於 14-4-2 12:41 |只看該作者

引用:Quote:northernpole+發表於+14-3-31+17:39+

原帖由 sheung1126 於 14-03-31 發表
其實咁都幾好,D衫可以襟著D,細碼D衫平D同易買D,大碼好快俾人買晒
我大女2,3歲買俾佢既衫到而家5歲幾仲岩 ...
我都收貨喇!件tee 9-12 months都有大, 我個細粒仔真係要快高長大
myphoto.jpg




公爵府

積分: 25484

認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


108#
發表於 14-4-2 12:45 |只看該作者
northernpole 發表於 14-4-2 12:41
我都收貨喇!件tee 9-12 months都有大, 我個細粒仔真係要快高長大




...
我仲未收到唔知岩唔岩,希望唔好太大件啦


禁止訪問

積分: 6021


109#
發表於 14-4-2 14:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9930


110#
發表於 14-4-2 17:06 |只看該作者

引用:回覆 KLDC 的帖子好中意呢個系列啊!!so c

原帖由 鍾C9 於 14-04-02 發表
回覆 KLDC 的帖子

好中意呢個系列啊!!so cute!!!我都要買~~~~PS你等左幾耐? ...
我買過兩轉,唔計星期日,
兩次都係第四日中午前收到電話話送貨,
然後十分鐘左右就送到手中


複式洋房

積分: 233


111#
發表於 14-4-2 17:56 |只看該作者

回覆:等到頸都長, 終於收到NEXT既衫

我b六個月,而家重20lb,買咩size好?如果9-12夏天会唔会唔岩?定係買12-18?thx


複式洋房

積分: 233


112#
發表於 14-4-2 18:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sheung1126 於 14-03-31 發表

原帖由 northernpole 於 14-04-02 發表
我都收貨喇!件tee 9-12 months都有大, 我個細粒仔真係要快高長大




...
可否度下tee 9-12長度,胸位有幾cm,唔該!


公爵府

積分: 27735


113#
發表於 14-4-2 21:03 |只看該作者

引用:等左成個禮拜終於收到啦,+質地真係幾令,+價

原帖由 wailing1230 於 14-02-24 發表
等左成個禮拜終於收到啦, 質地真係幾令, 價錢又唔貴
質地好,性價比高!物有所值,值得等啊


男爵府

積分: 8208


114#
發表於 14-4-2 21:28 |只看該作者
虎兒 發表於 14-4-2 17:56
我b六個月,而家重20lb,買咩size好?如果9-12夏天会唔会唔岩?定係買12-18?thx

...
買12-18好D, 褲可以跟SIZE買


男爵府

積分: 8208


115#
發表於 14-4-2 21:29 |只看該作者
六月之星 發表於 14-4-2 21:03
質地好,性價比高!物有所值,值得等啊
見到咁多JM都鐘意真係開心好彩無介紹錯


禁止訪問

積分: 6021


116#
發表於 14-4-3 09:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 233


117#
發表於 14-4-3 10:27 |只看該作者

引用:Quote:虎兒 發表於 14-4-2 17:56 我b六個月

原帖由 wailing1230 於 14-04-02 發表
買12-18好D, 褲可以跟SIZE買
Thx


複式洋房

積分: 334


118#
發表於 14-4-3 10:31 |只看該作者
激死,岩岩courier打黎話係門口,咁岩姐姐落左街買餸,屋企冇人,佢話唯有遲多一兩日再送過黎!


伯爵府

積分: 17070


119#
發表於 14-4-3 10:54 |只看該作者
candywstse 發表於 14-4-3 10:31
激死,岩岩courier打黎話係門口,咁岩姐姐落左街買餸,屋企冇人,佢話唯有遲多一兩日再送過黎! ...
管理處肯唔肯代收?我都係屋企無人,叫管理處幫我收左先

D衫真係幾靚呀,好抵買


男爵府

積分: 8208


120#
發表於 14-4-3 20:12 |只看該作者
candywstse 發表於 14-4-3 10:31
激死,岩岩courier打黎話係門口,咁岩姐姐落左街買餸,屋企冇人,佢話唯有遲多一兩日再送過黎! ...
我果次係就上來打比我話一個鐘後到

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo