自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   3


子爵府

積分: 10329


101#
發表於 14-6-18 11:28 |只看該作者

回覆:渣車去長州

我叔仔小三去了加拿大,都知南丫島,長洲是島嶼。而且,最簡單打開香港地圖先望望目的地,才問問題比較好囉,因10幾20歲女已不少了。


大宅

積分: 2557


102#
發表於 14-6-18 11:29 |只看該作者

引用:在外地返黎唔知都唔出奇,唔駛唔好意思,長

原帖由 y2k60000 於 14-06-18 發表
在外地返黎唔知都唔出奇,唔駛唔好意思,長洲好細,係離島,唔可以揸車架!中環搭船入去都好方便,入去玩下 ...
我都plan緊下次去南丫島!thx for the info



點評

Bubo  路過, 多口講句: 不如樓主你喺 1# 度留多幾句解釋番, 唔係啲人有排講  發表於 14-6-18 12:43


大宅

積分: 2557


103#
發表於 14-6-18 11:32 |只看該作者

引用:我叔仔小三去了加拿大,都知南丫島,長洲是

原帖由 familyking 於 14-06-18 發表
我叔仔小三去了加拿大,都知南丫島,長洲是島嶼。而且,最簡單打開香港地圖先望望目的地,才問問題比較好囉 ...
我知道長洲同南丫島係島嶼 但係唔知道香港無汽車渡輪 所以以為係可以渣車去長洲 另外我明白我應該先睇地圖先問 但係因為打算一陣出發 所以心急上黎問 如果有咩唔岩 真係唔好意思




男爵府

積分: 9641


104#
發表於 14-6-18 11:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+GillianChung+於+14-06-18+發

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
我部iphone係美國買 係香港開map會有問題 所以先上黎問
咁咪搵個電腦上網,coffee shop實有





大宅

積分: 2557


105#
發表於 14-6-18 11:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+laughoutloud+於+14-06-18+發

原帖由 GillianChung 於 14-06-18 發表
咁咪搵個電腦上網,coffee shop實有
唔記得講 因為一陣出發 所以心急起上黎就黎bk問 如果真係做成任何不便 唔好意思啊




珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


106#
發表於 14-6-18 11:35 |只看該作者
that's ok, you will get used to Hong Kong soon!!
唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


子爵府

積分: 13089

BK Milk勳章


107#
發表於 14-6-18 11:48 |只看該作者

回覆:渣車去長州

同非洲嘅老虎一樣


公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


108#
發表於 14-6-18 11:59 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 11:34
唔記得講 因為一陣出發 所以心急起上黎就黎bk問 如果真係做成任何不便 唔好意思啊



...
我都係armarm翻左嚟香港探親
"星球人","外星人","你究竟係唔係人"
lee啲說話實在太多喇
你EQ真高


大宅

積分: 2557


109#
發表於 14-6-18 12:09 |只看該作者

引用:Quote:laughoutloud+發表於+14-6-18+11:34+

原帖由 meatballs 於 14-06-18 發表
我都係armarm翻左嚟香港探親
"星球人","外星人","你究竟係唔係人"
lee啲說話實在太多喇
岩岩返黎又未去過長洲 所以問題聽落荒謬我明白既 不過宜家搞清楚啦 大家開開心心




公爵府

積分: 25751

2024年龍年勳章 畀面勳章


110#
發表於 14-6-18 12:17 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 12:09
岩岩返黎又未去過長洲 所以問題聽落荒謬我明白既 不過宜家搞清楚啦 大家開開心心



...
好潮濕好熱啊


珍珠宮

積分: 48034

開心吸收勳章


111#
發表於 14-6-18 12:25 |只看該作者

引用:真係大個趣的TOPIC, 樓主剛由火星移民香港

原帖由 pizzapark 於 14-06-18 發表
真係大個趣的TOPIC, 樓主剛由火星移民香港嗎???

...
人地外國回來,唔知有咩咁出奇?


水晶宮

積分: 55987


112#
發表於 14-6-18 12:25 |只看該作者

回覆:渣車去長州

如果你幾歲離開香港,而家六七十歲,中間又冇返過香港,你問呢個問題相信右冇人會怪你!




子爵府

積分: 12312


113#
發表於 14-6-18 12:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 GillianChung 於 14-06-18 發

原帖由 laughoutloud 於 14-06-18 發表
唔記得講 因為一陣出發 所以心急起上黎就黎bk問 如果真係做成任何不便 唔好意思啊



...
其實有咩唔好意思, 呢度係自由廣場, 咩都可以問。 我覺得唔知真係冇問題。唔鐘意既jm 可以唔答, 點解有o的人講野會甘刻薄?

點評

heygirl123  agree  發表於 14-6-18 14:32


侯爵府

積分: 23787

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


114#
發表於 14-6-18 12:33 |只看該作者
車係用"手"揸, 不是"渣"


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


115#
發表於 14-6-18 12:40 |只看該作者
laughoutloud 發表於 14-6-18 12:09
岩岩返黎又未去過長洲 所以問題聽落荒謬我明白既 不過宜家搞清楚啦 大家開開心心



...
e ,你回左我咩呀
用手機開变左 no permission to view 嘅
唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


珍珠宮

積分: 38036

畀面勳章


116#
發表於 14-6-18 12:41 |只看該作者
meatballs 發表於 14-6-18 11:59
我都係armarm翻左嚟香港探親
"星球人","外星人","你究竟係唔係人"
lee啲說話實在太多喇
有d 會員講野超刻薄
唔好點評我一大段野唔該 公仔點評好啦


子爵府

積分: 14175

BK Milk勳章 畀面勳章


117#
發表於 14-6-18 12:45 |只看該作者

回覆:渣車去長州

雖然你外國返黎好多野都變左,但長洲依然未搭橋


大宅

積分: 2557


118#
發表於 14-6-18 12:45 |只看該作者

引用:車係用\"手\"揸,+不是\"渣\"

原帖由 littleangelyy 於 14-06-18 發表
車係用"手"揸, 不是"渣"
唔好意思 請原諒我既錯別字




伯爵府

積分: 18941


119#
發表於 14-6-18 12:45 |只看該作者
咁你唸住入去做咩? 遊車河?


珊瑚宮

積分: 117089

+3金熱血 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 開心吸收勳章


120#
發表於 14-6-18 12:46 |只看該作者
momomoie 發表於 14-6-18 12:40
e ,你回左我咩呀
用手機開变左 no permission to view 嘅

bk 通知成日都唔知 link 咗去邊,唔多唔少會去咗回收文章/違規文章等等版塊
全力支持捐血行動~
Blood for Life 熱血使命 @ fb

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo