自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


101#
發表於 07-11-26 22:45 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:43 發表

我諗有排都同唔到佢講,因為我唔會比佢地返去


係啦! 俾d顏色佢睇下。唔係等佢以為剪得咁過癮~


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


102#
發表於 07-11-26 22:45 |只看該作者
原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:44 發表
買多d靚夾仔同佢夾起d頭髮啦! 唔覺唔覺就會長番架喇~

依家無左起碼一半呀!陰工呀:-( 有排都無得札辮啦:-(


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


103#
發表於 07-11-26 22:46 |只看該作者
原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:45 發表


係啦! 俾d顏色佢睇下。唔係等佢以為剪得咁過癮~

係呀,因為我鬧佢都曬氣,做d野出黎比佢睇先得架:tongue:


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


104#
發表於 07-11-26 22:47 |只看該作者
係囉! 係囉!

原文章由 bowling2004 於 07-11-26 22:45 發表


係啦! 俾d顏色佢睇下。唔係等佢以為剪得咁過癮~
QUOTE:
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:43 發表

我諗有排都同唔到佢講,因為我唔會比佢地返去


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


105#
發表於 07-11-26 22:47 |只看該作者
我要返工啦,聽日再呻過:-(


伯爵府

積分: 18633

好媽媽勳章 畀面勳章 睛靈勳章


106#
發表於 07-11-26 22:47 |只看該作者
咁你老爺會點呀???

原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:44 發表

我唔會,我一唔返去,我老爺就知咩事


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


107#
發表於 07-11-26 22:49 |只看該作者
byebye kitty
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:47 發表
我要返工啦,聽日再呻過:-(


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


108#
發表於 07-11-26 22:50 |只看該作者
kitty 乖.........唔好喊:):):):):)
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:45 發表

依家無左起碼一半呀!陰工呀:-( 有排都無得札辮啦:-(


水晶宮

積分: 66960

畀面勳章


109#
發表於 07-11-26 22:53 |只看該作者
原文章由 kitty0502 於 07-11-26 22:47 發表
我要返工啦,聽日再呻過:-(


唔好勞氣,瞓番個靚覺~


複式洋房

積分: 458


110#
發表於 07-11-26 22:59 |只看該作者
我都好明白你心情,我細個果時就係咁啦,
阿媽留阿嫲就剪,都唔明d老人家成日話,
短頭髮易打理喎,最慘就係都唔使佢理,
佢又話睇唔過眼,真係比佢激死呀,我細個
成日比佢剪完都喊一大輪架,最慘就係冇得
反抗呀.:-( :-(
不過見你囡囡個樣咁cute咁靚,
咩髮型都襯到佢啦,唔好唔開心啦


已刪除用户

積分: 225652

畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 王國長老 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


111#
發表於 07-11-26 23:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3363


112#
發表於 07-11-26 23:20 |只看該作者
搞錯呀你99,比我都嬲爆...


禁止訪問

積分: 46216


113#
發表於 07-11-26 23:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6685


114#
發表於 07-11-27 00:01 |只看該作者
我都好明你心情,因為上個月C6幫囡囡CUT到D陰得返半吋,仲一岩一忽,但因為太短所以無得救,LI個幾月都係長得好小,見親D火就嘭嘭聲咁上 ,出街又成日比人笑,都唔知幾時先長返呀:-( :-( :-(


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


115#
發表於 07-11-27 00:05 |只看該作者
吉蒂,

一於叫c 6 坐底, 比你剷返一次, 99 剷你個女, 你就剷返佢個仔!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


116#
發表於 07-11-27 00:21 |只看該作者
我99同你99都一樣啦,又係成日話我霸住個女,仲話有寶咩?我囡囡把頭髮又係由出世留到依家喇,我99都成日問幾時幫囡囡剪頭髮啦,我咪咋聽唔到,唔出聲囉!頂.....女仔長頭髮先好架嘛,平時同去街又可以梳多d唔同嘅髮型,仲成日話自己(即我99)走在潮流尖端,聽到都想嘔呀!
原文章由 <i>wkchoy</i> 於 07-11-26 20:35 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=20060262&ptid=1214898" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
o下~佢唔問下你o既<br />
我唔想有咩拗撬, 所以我會寸步不離個女<br />
唔會留低佢, 所以成日比人話我霸住女 <img src="images/smilies/icon_neutral.gif" smilieid="46" border="0" alt="" />
<br />
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


117#
發表於 07-11-27 00:42 |只看該作者
Kitty 一定剷到佢老公 cc 下啦. :-|:-|:-|:-|:-|:-|
原文章由 mclam 於 07-11-27 00:05 發表
吉蒂,
一於叫c 6 坐底, 比你剷返一次, 99 剷你個女, 你就剷返佢個仔!!


水晶宮

積分: 71818

畀面勳章 環保接龍勳章


118#
發表於 07-11-27 00:46 |只看該作者
原文章由 wendykaka 於 07-11-27 00:42 發表
Kitty 一定剷到佢老公 cc 下啦. :-|:-|:-|:-|:-|:-|



咁 c6 係抵剷架喎, 連阿女d 頭髮都保唔住!!
謀事在人,成事在天,個天先係最終揸"fit"人!!

你恨的人,來生不會再見,所以別在他身上浪費時間;你愛的人,來生也不會再見,所以今生要好好對他。


珍珠宮

積分: 35592


119#
發表於 07-11-27 01:00 |只看該作者
我隻c6都有一次親我唔係到剪個女啲頭髮, 好在只係剪啲陰.....都唔係剪得好短....不過我都好唔鍾意!勁鬧佢!

所以而家我呀女前蔭長咗好多佢都唔咁出聲!結果係我今朝捉住呀女剪短小小!

呀女兩歲到而家我幫佢剪個兩次, 去髮型屋剪個一次, 跟住留到而家, 係今朝剪咗前額啲蔭咋!
好好過每一天......


水晶宮

積分: 73995

好媽媽勳章


120#
發表於 07-11-27 03:57 |只看該作者
原文章由 starry^.^ 於 07-11-26 22:47 發表
咁你老爺會點呀???
我老爺通常會打比我,問我係咪嬲左囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo