跳至

首頁
45678...97

尾頁
   0


男爵府

積分: 6482


101#
發表於 07-12-21 23:53 |只看該作者
原文章由 Gicobaby 於 07-12-21 14:45 發表
我有睇咩叫猛長期, 但我個仔勁食左超過10日喇, 仲未停......搞咩呢, 好攰啊~!:-(

tsznok / sum2410
大家加油啦! 餵人奶真係多200%辛苦!!!!!


勁食10日 ??
一日食幾多餐呀 ???

餵人奶真係超辛苦...
但係你睇住佢一日重過一日又好開心喎
我今日返健康院...
呀b已經比出世重左2.5磅la (day31)
聽到真係由個心度笑出黎


大宅

積分: 3548


102#
發表於 07-12-22 01:05 |只看該作者
我呀b都係day31時打乙型肝炎針時磅, 重左1.1kg, 即係2.44磅喎, 佢出世時超輕磅, 希望靠全人奶慢慢追番啦
bb依家50日大, 一日只係食7-8餐, 已經舒服好多啦, 遲d返工用樽餵, 可能變一日6餐添

原文章由 phoebe_liu 於 07-12-21 23:53 發表


勁食10日 ??
一日食幾多餐呀 ???

餵人奶真係超辛苦...
但係你睇住佢一日重過一日又好開心喎
我今日返健康院...
呀b已經比出世重左2.5磅la (day31)
聽到真係由個心度笑出黎 ...


大宅

積分: 3548


103#
發表於 07-12-22 01:17 |只看該作者
各位開始儲冰奶未? 我已經儲了三個星期, 今晚點算一下, 原來已經有超過100安士, 好開心! 而每日都另外有6-8安凍奶給大女享用

原文章由 doublei 於 07-12-22 01:05 發表
我呀b都係day31時打乙型肝炎針時磅, 重左1.1kg, 即係2.44磅喎, 佢出世時超輕磅, 希望靠全人奶慢慢追番啦
bb依家50日大, 一日只係食7-8餐, 已經舒服好多啦, 遲d返工用樽餵, 可能變一日6餐添

...


男爵府

積分: 6482


104#
發表於 07-12-22 08:37 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-22 01:05 發表
我呀b都係day31時打乙型肝炎針時磅, 重左1.1kg, 即係2.44磅喎, 佢出世時超輕磅, 希望靠全人奶慢慢追番啦
bb依家50日大, 一日只係食7-8餐, 已經舒服好多啦, 遲d返工用樽餵, 可能變一日6餐添

...


其實一個月重到1.1 kg已經好好ka la
慢慢黎la
大家一齊努力


男爵府

積分: 6482


105#
發表於 07-12-22 08:39 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-22 01:17 發表
各位開始儲冰奶未? 我已經儲了三個星期, 今晚點算一下, 原來已經有超過100安士, 好開心! 而每日都另外有6-8安凍奶給大女享用


100安 ???
好勁呀
我e ka個冰格都係得13安係度咋
食3餐就ko ka la
我今日開始會儲多d


男爵府

積分: 7224


106#
發表於 07-12-22 09:57 |只看該作者
勁呀!
我亞b剛剛勁食左3日(猛長期)琴日正常番,而且好似開始食得冇咁密(猛長期前隔2小時一次,琴日可以2-3小時一次),每次食量多左。我諗係時候要開始儲奶了。
係呢你有mud秘訣可以儲到咁多奶?
-1. 用mud奶pump?(我用avent手pump,覺得好痛,而且好慢!so,每次pump10幾分鐘(有大約3安),就唔想pump)
- 2. 何時pump?
- 3. 有冇飲/食d mud幫上奶?
原文章由 doublei 於 07-12-22 01:17 發表
各位開始儲冰奶未? 我已經儲了三個星期, 今晚點算一下, 原來已經有超過100安士, 好開心! 而每日都另外有6-8安凍奶給大女享用


男爵府

積分: 7224


107#
發表於 07-12-22 10:02 |只看該作者
我亞b出世3.38kg,收水後出院時3.11kg
餵人奶19日,體重升至3.85kg....我超開心!以奶媽身份為榮!
各位200711月奶媽,我們都以奶媽身份為榮。是嗎?
加油!
原文章由 phoebe_liu 於 07-12-22 08:37 發表


其實一個月重到1.1 kg已經好好ka la
慢慢黎la
大家一齊努力

[ 本文章最後由 余魚媽 於 07-12-22 10:04 編輯 ]


別墅

積分: 764


108#
發表於 07-12-22 12:24 |只看該作者
燥豬B禽日33 days.. 去健康院打針.. 重左好多.. 出世時得2.65kg.. 禽日已經有4.03kg.. 重左越過3磅.. 好開心.. 證明我堅持餵人奶係無錯的.. 雖然比餵奶粉辛苦得多..
我都儲左冰奶2個幾星期喇.. 每日儲8至9安.. 呢家都有130oz以上了.. 唔駛驚燥豬B係我返左工後唔夠奶奶食..
大家俾心機呀.. 一齊努力啦..


別墅

積分: 764


109#
發表於 07-12-22 12:29 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-22 01:17 發表
各位開始儲冰奶未? 我已經儲了三個星期, 今晚點算一下, 原來已經有超過100安士, 好開心! 而每日都另外有6-8安凍奶給大女享用

doublei, 你好勁喎... 仲要有多俾埋大女食..
你呢家係咪仲係全埋身呀? 你覺得埋身多d係咪真係多d奶架?
禽日去健康院時.. 姑娘要我埋身食多d.. 話可以再多d奶.. 但之前個醫生又叫我全泵.. 戒埋身食...
我當然唔想戒埋身食啦.. 但第二日要返工.. 我怕呢家埋身食得太多.. 燥豬B第時會太掛住我.. 返左工的時間唔肯用樽食.. 點算好呢.. 有點苦惱..


大宅

積分: 3548


110#
發表於 07-12-22 14:49 |只看該作者
JD11, 你都好勁呀, 130安士!!!! yeah yeah yeah! 埋身食一定多d奶, (而且係好好親子時間, 這親密關係世上冇野可以代替) 你個醫生好鬼奇怪, 邊有人叫媽咪介埋身餵架, short short 地?-( 我都要返工, 所以一月初會開始8:00am-8:00pm當自己唔係屋企, 俾工人用樽餵, 朝早, 晚上同weekend就自己埋身餵, 另外, 我會1:00pm及6:00pm泵奶, 有兩個星期俾bb同自己既身體適應, 應該足夠了, 我上一胎大女時都係咁上下安排

可能我已經係第二胎, 容易上奶d啩, 不過我一月頭會帶大女去4日泰國short trip, 到時d冰奶好快用咁一大部份, 返到香港又要重新努力過

原文章由 JD11 於 07-12-22 12:29 發表

doublei, 你好勁喎... 仲要有多俾埋大女食..
你呢家係咪仲係全埋身呀? 你覺得埋身多d係咪真係多d奶架?
禽日去健康院時.. 姑娘要我埋身食多d.. 話可以再多d奶.. 但之前個醫生又叫我全泵.. 戒埋身食...
我當然唔想 ...

[ 本文章最後由 doublei 於 07-12-22 14:51 編輯 ]


大宅

積分: 1467


111#
發表於 07-12-22 15:35 |只看該作者
係呀,我怕係我吾夠奶, 所以呀仔先要食咁密.
但day 31 返健康院, 都有重左2磅, 算有交付la!

你地就好啦, 埋身餵之後仲可以泵出黎, 我餵完就泵吾到架喇
一d冰奶都儲吾到! 依家度度都吾敢去, 日日對住呀b餵餵餵, 有d沮喪...........:-(


原文章由 phoebe_liu 於 07-12-21 23:53 發表


勁食10日 ??
一日食幾多餐呀 ???

餵人奶真係超辛苦...
但係你睇住佢一日重過一日又好開心喎
我今日返健康院...
呀b已經比出世重左2.5磅la (day31)
聽到真係由個心度笑出黎 ...


大宅

積分: 3548


112#
發表於 07-12-22 15:42 |只看該作者
點只引以為榮, 仲好鬼驕傲添呀!:mrgreen: 有時個c6同人地講話老婆兩胎都係全人奶, 個樣仲懶得戚咁

原文章由 余魚媽 於 07-12-22 10:02 發表
我亞b出世3.38kg,收水後出院時3.11kg
餵人奶19日,體重升至3.85kg....我超開心!以奶媽身份為榮!
各位200711月奶媽,我們都以奶媽身份為榮。是嗎?
加油! ...


大宅

積分: 3548


113#
發表於 07-12-22 15:47 |只看該作者
1. 用mud奶pump?(我用avent手pump,覺得好痛,而且好慢!so,每次pump10幾分鐘(有大約3安),就唔想pump) 我用ameda電雙泵同埋avent手泵, 都好work喎
- 2. 何時pump? 通常餵完奶隨即泵, 不都唔會餐餐泵, 一日2-3次左右
- 3. 有冇飲/食d mud幫上奶?我飲有機多奶香草茶, 因為我鐘意飲茶


原文章由 余魚媽 於 07-12-22 09:57 發表
勁呀!
我亞b剛剛勁食左3日(猛長期)琴日正常番,而且好似開始食得冇咁密(猛長期前隔2小時一次,琴日可以2-3小時一次),每次食量多左。我諗係時候要開始儲奶了。
係呢你有mud秘訣可以儲到咁多奶?
-1. 用mud奶pump?( ...


侯爵府

積分: 21494

好媽媽勳章


114#
發表於 07-12-22 16:59 |只看該作者
我都未開始儲奶,連奶袋都未去買...懶得好緊要下,哈哈~~
你地真係勁,咁快儲到百幾安奶,我都唔知自己泵出黎會有幾多,但而家次次餵完呀妹個胸都仲會谷谷地,'連'落去仲有奶'之'到出黎...我打算下星期先去買奶袋,有人講話用BOOTS最好用又抵用,大家用緊咩野牌子?
§ 為左食得好又健康啲,靚太橫行廚房中… §


大宅

積分: 3548


115#
發表於 07-12-22 17:10 |只看該作者
我都係用boots, $68/40個一盒, 好好用! 你可以去baby outlet睇下
冰奶我先用奶袋, 凍奶我會用奶樽


原文章由 tsznok 於 07-12-22 16:59 發表
我都未開始儲奶,連奶袋都未去買...懶得好緊要下,哈哈~~
你地真係勁,咁快儲到百幾安奶,我都唔知自己泵出黎會有幾多,但而家次次餵完呀妹個胸都仲會谷谷地,'連'落去仲有奶'之'到出黎...我打算下星期先去買奶袋,有人講話 ...

[ 本文章最後由 doublei 於 07-12-22 17:11 編輯 ]


複式洋房

積分: 322


116#
發表於 07-12-22 18:39 |只看該作者
你地咁厲害既,仲可以儲到奶~~你地餐餐都食完一邊pump一邊?
好羨慕只係餵7-8餐....我個仔而家40日,仲係要2個鐘一餐,準時過鬧鐘

餵人奶真係重得好好,就係lee個原因先會堅持到而家。我個仔出世7.5磅,滿月去健康院再磅已經有10.5磅。


大宅

積分: 1467


117#
發表於 07-12-22 19:23 |只看該作者
你地個乳頭有冇餵到好痛, 我就係嘞, 但不至於流血, 只係好似冇左d表皮咁, 有灼熱既感覺, 你地有冇咁, 定係我個b個口吾夠大呢??


大宅

積分: 3548


118#
發表於 07-12-22 21:43 |只看該作者
嘩! 你個仔真係重得好好, 你好叻
唔只係增磅呢個原因要堅持, 仲要因為那些無可取替既抗體, 令bb身體健康打好底, 我大女依家17個月, so far只係試過輕微感冒兩次, 所以真係幾辛苦都好值得, 希望細b一樣無病無痛
大家加油呀!

原文章由 sum2410 於 07-12-22 18:39 發表
你地咁厲害既,仲可以儲到奶~~你地餐餐都食完一邊pump一邊?
好羨慕只係餵7-8餐....我個仔而家40日,仲係要2個鐘一餐,準時過鬧鐘

餵人奶真係重得好好,就係lee個原因先會堅持到而家。我個仔出世7.5磅,滿月去健康院再磅已 ...


別墅

積分: 764


119#
發表於 07-12-22 21:45 |只看該作者
原文章由 doublei 於 07-12-22 14:49 發表
JD11, 你都好勁呀, 130安士!!!! yeah yeah yeah! 埋身食一定多d奶, (而且係好好親子時間, 這親密關係世上冇野可以代替) 你個醫生好鬼奇怪, 邊有人叫媽咪介埋身餵架, short short 地?-( 我都要返工, 所以一月 ...

其實我呢家已經係跟返工的時間泵奶同埋身餵的了.. 因為燥豬B係個好有性格的BB.. 佢做慣個D野.. 係唔會俾你改到的.. 好硬頸..
就係因為我跟返工的時間去泵同餵.. 健康院個姑娘先要我埋多D身.. 佢話如果唔係驚我好快會唔夠奶喎..


別墅

積分: 764


120#
發表於 07-12-22 21:47 |只看該作者
原文章由 Gicobaby 於 07-12-22 15:35 發表
係呀,我怕係我吾夠奶, 所以呀仔先要食咁密.
但day 31 返健康院, 都有重左2磅, 算有交付la!

你地就好啦, 埋身餵之後仲可以泵出黎, 我餵完就泵吾到架喇
一d冰奶都儲吾到! 依家度度都吾敢去, 日日對住呀b餵餵餵, ...

我會照出去架.. 我出街都唔會帶凍奶.. 搵地方埋身餵囉.. 最多去D有哺乳室的mall.. 日日只留係屋企餵奶.. 個人好depress架..

首頁
45678...97

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo