

埋身食一定多d奶, (而且係好好親子時間, 這親密關係世上冇野可以代替) 你個醫生好鬼奇怪, 邊有人叫媽咪介埋身餵架, short short 地?-( 我都要返工, 所以一月初會開始8:00am-8:00pm當自己唔係屋企, 俾工人用樽餵, 朝早, 晚上同weekend就自己埋身餵, 另外, 我會1:00pm及6:00pm泵奶, 有兩個星期俾bb同自己既身體適應, 應該足夠了, 我上一胎大女時都係咁上下安排原文章由 JD11 於 07-12-22 12:29 發表
doublei, 你好勁喎... 仲要有多俾埋大女食..
你呢家係咪仲係全埋身呀? 你覺得埋身多d係咪真係多d奶架?
禽日去健康院時.. 姑娘要我埋身食多d.. 話可以再多d奶.. 但之前個醫生又叫我全泵.. 戒埋身食...
我當然唔想 ...
