立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 198236
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:28 發表 :lol :lol :lol :lol 輪到你了 但你5想why 5同他say NO if 5想比他知.......of course打針......我未try過,但同事話有d針for 3months:lovelin ...
珍珠宮
積分: 43437
原文章由 fw5775 於 08-1-2 12:27 發表 禁e樣我又唔知wor..... 我諗應該會有少少
積分: 165356
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:28 發表 我覺得人命 wor, 真係要有商有量 lor. 同埋, 根本呃唔得佢幾耐.
伯爵府
積分: 18644
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:26 發表 有無咩side effect...我怕下盤變肥
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:31 發表 查實睇人......我食咗成6-7年都憮咩side effect
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:30 發表 係呀同佢做人世 有咩都要商量下 5係對方5知架
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:29 發表 我講左我唔想啦...所以咪話佢今次堅持囉...佢話唔用dom黎要我大肚
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:28 發表 係呀..不嬲都話一個ga啦...點知佢個共識做乜鬼改ga啫 佢話慇慇開始大...想佢多個伴好d wor...總之好多藉口啦...不過今朝咁都要我起身..我決定一定唔生ga喇...廢事同佢嗌...我自己避左...當無得生:lol :l ...
水晶宮
積分: 74100
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:33 發表 佢肯用又掂 一陣隻6玩篤爆袋照帶妳鬼知咩:lol :lol
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:32 發表 食...咪要day day食 你知我幾好記性...我驚我唔計得咪大鑊
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:31 發表 我諗住呃幾年...到時大家都老啦...佢可能又變ga喇
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:33 發表 咁你果個的確無講錯 bor, 2個1定比獨生囝囡好. :lol :lol :lol :lol :lol 不過, 生唔生, 呢個問題太沉重, 同太多因素喇.
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:34 發表 你哋有排都未用到個.....老字啦. 而家啲人, 4x 幾都生啦.
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:34 發表 咁自私 你叫他生囉 pp....唔洗諗......打針啦:( :( :( :( :(
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:32 發表 尋晚講左喇...佢話生...我話唔生...
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:34 發表 妳又怕痕又怕痛 啊妹.....妳乖乖地陀10個月咪算囉:lol :lol
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy