跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


101#
發表於 08-1-2 12:29 |只看該作者
我講左我唔想啦...所以咪話佢今次堅持囉...佢話唔用dom黎要我大肚
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:28 發表
:lol :lol :lol :lol 輪到你了
但你5想why 5同他say NO

if 5想比他知.......of course打針......我未try過,但同事話有d針for 3months:lovelin ...


珍珠宮

積分: 43437


102#
發表於 08-1-2 12:30 |只看該作者
環...都會咩.

我以為係食先會.

原文章由 fw5775 於 08-1-2 12:27 發表
禁e樣我又唔知wor.....
我諗應該會有少少


琥珀宮

積分: 165356


103#
發表於 08-1-2 12:30 |只看該作者
係呀同佢做人世
有咩都要商量下
5係對方5知架

原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:28 發表
我覺得人命 wor, 真係要有商有量 lor.

同埋, 根本呃唔得佢幾耐.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


104#
發表於 08-1-2 12:31 |只看該作者
我諗住呃幾年...到時大家都老啦...佢可能又變ga喇
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:28 發表
我覺得人命 wor, 真係要有商有量 lor.

同埋, 根本呃唔得佢幾耐.


伯爵府

積分: 18644


105#
發表於 08-1-2 12:31 |只看該作者
查實睇人......我食咗成6-7年都憮咩side effect

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:26 發表
有無咩side effect...我怕下盤變肥


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


106#
發表於 08-1-2 12:32 |只看該作者
食...咪要day day食 你知我幾好記性...我驚我唔計得咪大鑊
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:31 發表
查實睇人......我食咗成6-7年都憮咩side effect


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


107#
發表於 08-1-2 12:32 |只看該作者
尋晚講左喇...佢話生...我話唔生...
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:30 發表
係呀同佢做人世
有咩都要商量下
5係對方5知架


琥珀宮

積分: 165356


108#
發表於 08-1-2 12:33 |只看該作者
佢肯用又掂 一陣隻6玩篤爆袋照帶妳鬼知咩:lol :lol


原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:29 發表
我講左我唔想啦...所以咪話佢今次堅持囉...佢話唔用dom黎要我大肚


珍珠宮

積分: 43437


109#
發表於 08-1-2 12:33 |只看該作者
咁你果個的確無講錯 bor, 2個1定比獨生囝囡好. :lol :lol :lol :lol :lol

不過, 生唔生, 呢個問題太沉重, 同太多因素喇.

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:28 發表
係呀..不嬲都話一個ga啦...點知佢個共識做乜鬼改ga啫 佢話慇慇開始大...想佢多個伴好d wor...總之好多藉口啦...不過今朝咁都要我起身..我決定一定唔生ga喇...廢事同佢嗌...我自己避左...當無得生:lol :l ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


110#
發表於 08-1-2 12:33 |只看該作者
今日做一日亞太先...陣間去cut hair...再出去買袋


水晶宮

積分: 74100


111#
發表於 08-1-2 12:34 |只看該作者
我岩岩想講

原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:33 發表
佢肯用又掂 一陣隻6玩篤爆袋照帶妳鬼知咩:lol :lol


伯爵府

積分: 18644


112#
發表於 08-1-2 12:34 |只看該作者

咁自私
你叫他生囉
pp....唔洗諗......打針啦:( :( :( :( :(


原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:29 發表
我講左我唔想啦...所以咪話佢今次堅持囉...佢話唔用dom黎要我大肚


琥珀宮

積分: 165356


113#
發表於 08-1-2 12:34 |只看該作者
妳又怕痕又怕痛
啊妹.....妳乖乖地陀10個月咪算囉:lol :lol

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:32 發表
食...咪要day day食 你知我幾好記性...我驚我唔計得咪大鑊


珍珠宮

積分: 43437


114#
發表於 08-1-2 12:34 |只看該作者
你哋有排都未用到個.....老字啦.

而家啲人, 4x 幾都生啦.

原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:31 發表
我諗住呃幾年...到時大家都老啦...佢可能又變ga喇


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


115#
發表於 08-1-2 12:35 |只看該作者
係呀...我就係話太多野要諗...條數計唔掂...佢嗌我唔好計...計唔得咁多wor...但係如果一大肚...我個plan又變ga喇
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:33 發表
咁你果個的確無講錯 bor, 2個1定比獨生囝囡好. :lol :lol :lol :lol :lol

不過, 生唔生, 呢個問題太沉重, 同太多因素喇.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


116#
發表於 08-1-2 12:36 |只看該作者
4x可能我瓜左啦 想生都生唔出
原文章由 CherylMaMa 於 08-1-2 12:34 發表
你哋有排都未用到個.....老字啦.

而家啲人, 4x 幾都生啦.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


117#
發表於 08-1-2 12:37 |只看該作者
陣間打去健康院問下sin...arm arm醒起生完果陣d姑娘話有得follow up避x
原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:34 發表

咁自私
你叫他生囉
pp....唔洗諗......打針啦:( :( :( :( :(


伯爵府

積分: 18644


118#
發表於 08-1-2 12:37 |只看該作者
你咪抗議罷工
原文章由 portiabb 於 08-1-2 12:32 發表
尋晚講左喇...佢話生...我話唔生...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


119#
發表於 08-1-2 12:37 |只看該作者
喂...不如一齊啦..陪下我麻 :lol :lol
原文章由 SZEYUEN 於 08-1-2 12:34 發表
妳又怕痕又怕痛
啊妹.....妳乖乖地陀10個月咪算囉:lol :lol


珍珠宮

積分: 43437


120#
發表於 08-1-2 12:38 |只看該作者
如果 take pills, 幾年 of course 無問題啦. 但你要想吓, 而家可能仲有 1x/2x 年要 take wor, 條數又唔同計法啦.

同埋, 又鬼咁多啲壞鬼 survey, 成日嚇人話 pills cause cancer ma. 我想太長期, 真係唔係好得 lor.

原文章由 Hin.com 於 08-1-2 12:31 發表
查實睇人......我食咗成6-7年都憮咩side effect

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo