只有係公司先可以做到, 當日都冇時間整, 去開完party, 返屋企去個洗手間就即刻出門口去99到食飯, 返到黎都好累, 整埋野即刻去訓, 但第二日都係遲了起身....
原文章由 hanahaha 於 08-2-4 15:52 發表 
小笨豬你好快手呀!
比多次個address比大家:
http://www.flickr.com/groups/606741@N25/pool/
如用開flickr post相,又想加入呢個group,請pm我!:mrgreen:
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/