跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3331


101#
發表於 08-2-4 14:51 |只看該作者
昨天影的相我己放左落group到啦, 大家有時去睇下.
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


子爵府

積分: 14910

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


102#
發表於 08-2-4 15:04 |只看該作者
哦...原來佢地係larry婆婆同姨婆! 我自己仲心裡暗忖是否你奶奶添...以為你地關係變好,會同佢一齊出街玩...

原文章由 eeb 於 08-2-4 14:16 發表
尋日真係唔好意思,我媽咪同姨媽突然又黎埋,因為我媽咪唔係成日有機會見Larry(一個月一兩次),尋日臨出門口佢打俾我話想見下Larry,咁我諗都無諗就叫埋佢一齊黎,之後自己都覺得有d唔係幾好,sorry sorry. ...

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


103#
發表於 08-2-4 15:38 |只看該作者
如果我奶奶賞面,我都會同佢一齊出黎玩架 :mrgreen:


原文章由 Harubi 於 08-2-4 15:04 發表
哦...原來佢地係larry婆婆同姨婆! 我自己仲心裡暗忖是否你奶奶添...以為你地關係變好,會同佢一齊出街玩...

識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


子爵府

積分: 14910

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


104#
發表於 08-2-4 15:49 |只看該作者
真係? 咁下次你要邀請埋奶奶出黎反啦..!!

原文章由 eeb 於 08-2-4 15:38 發表
如果我奶奶賞面,我都會同佢一齊出黎玩架 :mrgreen:


Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


大宅

積分: 2929


105#
發表於 08-2-4 15:52 |只看該作者
小笨豬你好快手呀!

比多次個address比大家:
http://www.flickr.com/groups/606741@N25/pool/

如用開flickr post相,又想加入呢個group,請pm我!:mrgreen:
原文章由 小笨豬 於 08-2-4 14:51 發表
昨天影的相我己放左落group到啦, 大家有時去睇下.


大宅

積分: 2929


106#
發表於 08-2-4 15:55 |只看該作者
點會唔好意思?有長輩一齊玩好開心呀!
原文章由 eeb 於 08-2-4 14:16 發表
尋日真係唔好意思,我媽咪同姨媽突然又黎埋,因為我媽咪唔係成日有機會見Larry(一個月一兩次),尋日臨出門口佢打俾我話想見下Larry,咁我諗都無諗就叫埋佢一齊黎,之後自己都覺得有d唔係幾好,sorry sorry. ...


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


107#
發表於 08-2-4 17:17 |只看該作者
多謝各位媽咪, 特別是根嫂, pinky, jessica, everyone! 好食又好玩, 我地好開心啊!

根嫂辛苦哂你, 一直站在爐邊!

harubi, 我地一家遲到大王(真唔好意思), 來得咁遲, 食唔到你(老公)精心泡製o既飯糰 唔制呀

Vanila, 臨走先俾我笈到d甜品, 即刻唔走住食埋先, 好好味, 你好叻呀!

eeb, 幾位長輩好好人呀! 人多d好呀, 好開心呀

Saffy 在遊戲室玩得好開心啊, 見到咁多bb, 佢即刻想玩, 我都未除鞋佢已經想典落地去玩
同Takumi 爭野玩爭輸左, 都去攬住Takumi. 可惜好似無人影到, 哈哈
我老公抱起左Takumi, 我抱住Saffy, 2個bb飛埋去對方度, 2個笑到卡卡聲, 都無無影相添

估唔到臭Saffy肯跟Harubi抱, 佢Oma抱都喊呀

臭Saf 摸左落 Rafael個靚嘴度, 好彩無督親, sorry 啊花仔 (+_+||)

其實!我好想逐個b抱下, 咁多bb, 真係cute


Saffy 抽到 baby einstein 發聲書, 見到雙眼已經發光喇! 玩得好開心~ 一路搭車一路已經要打開玩了! (thanks! 花媽!)

[ 本文章最後由 dj.hkhk 於 08-2-4 17:19 編輯 ]
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


複式洋房

積分: 338


108#
發表於 08-2-4 17:35 |只看該作者
仲以为你同奶奶呢排friend左,所以一齐出0黎。
唔驶唔好意思,最紧要婆婆同姨婆高唔高兴?
她们见得larry0甘少,不如下次叫埋她们0黎。
等我地热情d招呼她们。
上次我都有问老公叫公公婆婆OR爷爷麻麻去,老公话唔啦,0甘咪算law.

原文章由 eeb 於 08-2-4 14:16 發表
尋日真係唔好意思,我媽咪同姨媽突然又黎埋,因為我媽咪唔係成日有機會見Larry(一個月一兩次),尋日臨出門口佢打俾我話想見下Larry,咁我諗都無諗就叫埋佢一齊黎,之後自己都覺得有d唔係幾好,sorry sorry. ...


男爵府

積分: 7563

好媽媽勳章 醒目開學勳章


109#
發表於 08-2-4 17:43 |只看該作者
Harubi,

影到mimi 換片片相 , po唔post 得上網?

希望Takumi 鍾意收到那份flash cards, :mrgreen: Saffy揀架
雖然寫 for 3-5years 但係圖畫好清楚同靚, Saffy都好鍾意(Saffy鍾意拿來洗牌), 希望Takumi都鍾意
THE CORDS ARE NEVER REALLY CUT.


子爵府

積分: 14910

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


110#
發表於 08-2-4 18:03 |只看該作者
dj.hkhk>

係咩? takumi同saffy爭野玩咁無gentleman風度呀...我同老公放低左肥仔玩之後自己出左去食野...我都唔知阿肥技安點樣同其他小朋友interact添...

我抱住saffy時係不斷搵野分散佢注意力,睇火睇爐睇水,好彩佢都受呢招...kekekee...

換片相...無所謂...出入平安都係件好事.佢果pat其實巳經係當日的第二pat,我都唔知點解佢咁多poo poo.....

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


子爵府

積分: 14910

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


111#
發表於 08-2-4 18:07 |只看該作者
肥仔當日最embrass我唔係大食,大隻or大便...
而係...

爆褲:tongue: :tongue: :tongue:

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg


大宅

積分: 3415


112#
發表於 08-2-4 20:17 |只看該作者
oh no! 我miss 咗依個歷史性時刻。



原文章由 Harubi 於 08-2-4 18:07 發表
肥仔當日最embrass我唔係大食,大隻or大便...
而係...

爆褲:tongue: :tongue: :tongue:


大宅

積分: 3331


113#
發表於 08-2-5 11:00 |只看該作者
只有係公司先可以做到, 當日都冇時間整, 去開完party, 返屋企去個洗手間就即刻出門口去99到食飯, 返到黎都好累, 整埋野即刻去訓, 但第二日都係遲了起身....

原文章由 hanahaha 於 08-2-4 15:52 發表
小笨豬你好快手呀!

比多次個address比大家:
http://www.flickr.com/groups/606741@N25/pool/

如用開flickr post相,又想加入呢個group,請pm我!:mrgreen:
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


大宅

積分: 2929


114#
發表於 08-2-5 13:26 |只看該作者
我都 upload 左 d 相啦!
http://www.flickr.com/groups/606741@N25/pool/

原文章由 小笨豬 於 08-2-5 11:00 發表
只有係公司先可以做到, 當日都冇時間整, 去開完party, 返屋企去個洗手間就即刻出門口去99到食飯, 返到黎都好累, 整埋野即刻去訓, 但第二日都係遲了起身....

...


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


115#
發表於 08-2-5 14:03 |只看該作者
我都upload咗d相啦!

http://www.flickr.com/photos/karielifealbum/2241616977/

:恭::喜::發::財:

[ 本文章最後由 Karie 於 08-2-5 14:05 編輯 ]


大宅

積分: 3331


116#
發表於 08-2-5 14:35 |只看該作者
唔記得比條link....大家睇

http://www.flickr.com/photos/alice_rico_ryan_tabo/sets/72157603849149799/
我有二個小寶貝, 歡迎入黎探下我對豬仔豬女~~ : http://hk.myblog.yahoo.com/alicechan914/


大宅

積分: 2304


117#
發表於 08-2-5 17:59 |只看該作者
o, me too.....kakaaaaa......:lol

原文章由 gunsou 於 08-2-4 20:17 發表
oh no! 我miss 咗依個歷史性時刻。
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


大宅

積分: 2304


118#
發表於 08-2-5 18:04 |只看該作者
o個日我老公掛住燒o野食, 我又掛住食, 於是好多時都抱左希希出去泳池邊, 希希無乜機會同其他bb玩添 (覺得有d對唔住佢:;pppp: ), 不過鬼叫佢咁"痴"身, 行遠一步都喊咩, 如果留佢自己一個o係房同其他bb玩, 佢實喊到嚇親其他bb, 咁就失禮晒喇...

原文章由 Harubi 於 08-2-4 18:03 發表
dj.hkhk>

係咩? takumi同saffy爭野玩咁無gentleman風度呀...我同老公放低左肥仔玩之後自己出左去食野...我都唔知阿肥技安點樣同其他小朋友interact添...

我抱住saffy時係不斷搵野分散佢注意力,睇火睇爐睇水,好彩佢 ...
newborn: 3.03kg, 47cm
1st year: 10.05kg, 74cm


男爵府

積分: 5661

醒目開學勳章


119#
發表於 08-2-5 18:04 |只看該作者
我影到一張呀! 不過唔係爆晒喎!


子爵府

積分: 14910

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 08-2-5 18:13 |只看該作者
果條褲佢第一次著架咋...:tongue:

原文章由 Karie 於 08-2-5 18:04 發表
我影到一張呀! 不過唔係爆晒喎!

Birth -- 3.7 kg    1Y -- 11.1 kg   2Y -- 13 kg  3Y -- 16.3 kg   4Y -- 17.6 kg   4.5Y -- 19 kg  5Y -- 20.4 kg  5.5Y -- 20.8 kg   6Y -- 23 kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo