自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3528

親子王國15週年勳章


101#
發表於 14-9-1 13:00 |只看該作者
為食貓 發表於 14-9-1 10:51
我係老人家,想講吓我個人睇法(不喜勿插啊!)
經濟不好的話,我不會攞酒,一切從簡!要窮我只會窮自己!2 ...

同意,我都係老人家,$20連車錢都未必夠。


珍珠宮

積分: 48170

Poo得好勳章 笑得好勳章 BB防敏心得分享勳章 瞓得好勳章 食得好勳章 開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 Xmas吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 想生BB熱投 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


102#
發表於 14-9-1 13:10 |只看該作者
$20


男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


103#
發表於 14-9-1 13:51 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 14-9-1 11:27
我家姐有個FD都係咁AR!!!
佢個FD仲要打算係酒店擺,之後仲同人講酒店位位一千
...
我覺得開門利是多少我不會介意,但人情同姐妹裙仲有化妝都要開聲r人,我就覺得好樣衰,不如細搞就算,起碼不會畀人唱


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


104#
發表於 14-9-1 14:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sasa0516 於 14-09-01 發表唔

原帖由 nicolebean 於 14-09-01 發表
我覺得咁樣講出口既話
姊妹極都有限
中學同學到呢家



珍珠宮

積分: 41943


105#
發表於 14-9-1 14:59 |只看該作者
Leetamdamleung 發表於 14-9-1 13:51
我覺得開門利是多少我不會介意,但人情同姐妹裙仲有化妝都要開聲r人,我就覺得好樣衰,不如細搞就算,起碼 ...
果位新娘話,覺得酒店人情可以收1K,酒樓就500,咁佢擺完酒會勁賺

佢仲要簡左間傳聞好難食GE酒店,最便可以5K一圍,最低消費我就NG清楚了

今時今日仲會有人諗住用擺酒黎賺$$,無言了


男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


106#
發表於 14-9-1 15:02 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 14-9-1 14:59
果位新娘話,覺得酒店人情可以收1K,酒樓就500,咁佢擺完酒會勁賺

佢仲要簡左間傳聞好難食GE酒店,最 ...
同我識果個一樣
乜咁多呢挺人⋯⋯


禁止訪問

積分: 67524


107#
發表於 14-9-1 15:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25889

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


108#
發表於 14-9-1 15:10 |只看該作者
而家D新人擺酒有少少'晒' + 'make $' 心態,
真係無咁識/唔理人情世故,
好聽叫'自我'
唔好聽叫'自私'.

我有朋友就嚟結婚,大攪啦, 要擺酒.
但又無咩錢, 成日係度呻,
我話...你又話新年時先收到3-5封親戚利是,
即係無咩親友啦,
做咩擺酒呀...
佢話...我朋友多呀.


珍珠宮

積分: 41943


109#
發表於 14-9-1 15:11 |只看該作者
Leetamdamleung 發表於 14-9-1 15:02
同我識果個一樣
乜咁多呢挺人⋯⋯
佢擺完酒之後會後悔的,正路黎講,NG會個個聽佢支留笛,位位1K LOR
合府統請,當人地1家4口,真係比4K食X水咩...


禁止訪問

積分: 29958


110#
發表於 14-9-1 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 TungTung1027 於 14-09-01 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6356

BK Milk勳章


111#
發表於 14-9-1 15:15 |只看該作者
Angel_Rose 發表於 14-9-1 15:11
佢擺完酒之後會後悔的,正路黎講,NG會個個聽佢支留笛,位位1K LOR
合府統請,當人地1家4口,真係比4K食X水咩... ...
一係唔好去,一係比五舊囉


禁止訪問

積分: 29958


112#
發表於 14-9-1 15:18 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 29958


113#
發表於 14-9-1 15:19 |只看該作者

引用:朋友case, 咁會唔會很過份?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10042

BB防敏心得分享勳章 認識瑞士牛牛第一回


114#
發表於 14-9-1 15:36 |只看該作者
我真係唔明,一路話做得fd 唔介意$20的jm,
既然你咁講,其實個jm 做低於公價人情,甚至唔做俾你,其實都應該無問題啦?
人哋做得少,你咪一樣唱人。做人真係要過得自己良心,既然係fd 唔介意收$20利是,咁你做fd 的,同樣地都唔好介意收$100人情,佢做$100俾你, 佢係真心祝福你嘅,只係窮俾唔起。你會唔會係fb 唱佢?
講真,呢d 真係捱義氣,但你的義氣只值$20, 睇得出同你做姐妹真係搭飛機。
我情願做普通朋友,俾公價,去到坐低就有得食有得玩,幾好呀?好過收完$20利是,再俾你話我計較。唔係話要計足成日人工俾人,但至少要合理。$20係極不合理


大宅

積分: 2701


115#
發表於 14-9-1 15:43 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

預咗無,有係心意。

學習平常心


男爵府

積分: 7151

2018復活節勳章 畀面勳章


116#
發表於 14-9-1 16:01 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

我覺得唔關熟唔熟,係睇個新娘過唔過到自己果關,我啱啱結完婚,包香港造裙,早晚化妝,買鞋利是$150,請食左2次飯,當日利是$100,開門利是每人$4xx, 仲有after party, 佢地個個都係我好朋友,人地要出日假,之前又準備甘多遊戲物資,當日又早起,又要做人陪襯,又要服侍周到,再加上新娘當日又實有小小脾氣,仲要比人情又無咩時間食,比多小小利是,大家開心姐, 唔係用錢買友情,係對朋友的心意嚟緊仲想請多餐飯,因為佢地堅幫左好多


侯爵府

積分: 24141


117#
發表於 14-9-1 16:04 |只看該作者

回覆:做姊妹收新娘$20利是,新郎同家長無利是

真心講,真是少左d


侯爵府

積分: 21214


118#
發表於 14-9-1 16:05 |只看該作者
做得姊妹都同新人好熟, 利是幾錢唔係重點啦, 體諒新人搞婚禮好多雜費支出


伯爵府

積分: 18993

最關心BB問題熱投勳章 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


119#
發表於 14-9-1 16:14 |只看該作者
sasa0516 發表於 14-9-1 11:38
請問做姐妹重需要比人情嫁咩? 咁伴娘需要比人情嗎?

其實我都唔知架...不過我覺得...做得新娘既子妹或者伴娘一定好FREIND...
咁好FREIND既我都想佢開心我會比大份D人情架..
~眼啤啤, 吹咩咩~


侯爵府

積分: 21825

2024年龍年勳章 牛年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


120#
發表於 14-9-1 16:51 |只看該作者
唔明依家d人點解咁計較, 成日話咩由朝做到晚似義工都得咁少利是, 唔明點解應承左朋友做姊妹會覺得當義工咁做, 好侮辱囉.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo