想生BB

跳至

首頁
45678...27

尾頁
   8


別墅

積分: 527


101#
發表於 14-9-7 18:31 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-7+17:12+點呀

原帖由 cyffanny 於 14-09-07 發表
冇啊!一直冇check , 不過昨日開始好頭暈,唔知做嘜!!
我訓係度時有肚至三角位拉扯痛呀




複式洋房

積分: 339


102#
發表於 14-9-7 18:33 |只看該作者

引用:Quote:siumojai 發表於 14-9-7 17:12 點呀

原帖由 cyffanny 於 14-09-07 發表
冇啊!一直冇check , 不過昨日開始好頭暈,唔知做嘜!!
唉 胸痛同谷m feel 又來找我了 吳通今個cycle又失敗


男爵府

積分: 5782


103#
發表於 14-9-7 22:24 |只看該作者
shampagne 發表於 14-9-7 18:33
唉 胸痛同谷m feel 又來找我了 吳通今個cycle又失敗
touch wood 我今cycle 仲未有胸痛和谷m feel


男爵府

積分: 5782


104#
發表於 14-9-7 22:24 |只看該作者
shampagne 發表於 14-9-7 18:33
唉 胸痛同谷m feel 又來找我了 吳通今個cycle又失敗
但呢二日好暈


男爵府

積分: 5782


105#
發表於 14-9-7 22:40 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-7 18:31
我訓係度時有肚至三角位拉扯痛呀
咁好有杌會啊


別墅

積分: 527


106#
發表於 14-9-7 22:40 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-7+18:31+我訓

原帖由 cyffanny 於 14-09-07 發表
咁好有杌會啊
唔好太大希望住 睇定d先~




男爵府

積分: 5782


107#
發表於 14-9-7 22:54 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-7 22:40
唔好太大希望住 睇定d先~
好明顯痛ga?!


複式洋房

積分: 196


108#
發表於 14-9-7 22:55 |只看該作者

回覆:cyffanny 的帖子

唔好意思,我新手有嘢想問,想大家幫忙解答
我M後10日開始用棒check,頭兩日仲有淺紅,今日已經無,想問係咪已排完卵?
如果係,下個月M後係咪要早過10日check排卵未?
myphoto.jpg




別墅

積分: 527


109#
發表於 14-9-7 22:55 |只看該作者

回覆:cyffanny 的帖子

琴日朝老公返工我醒左一醒,之後就痛左一陣搞到無即時訓返。




別墅

積分: 527


110#
發表於 14-9-7 22:57 |只看該作者

引用:唔好意思,我新手有嘢想問,想大家幫忙解答

原帖由 古妮 於 14-09-07 發表
唔好意思,我新手有嘢想問,想大家幫忙解答
我M後10日開始用棒check,頭兩日仲有淺紅,今日已經無,想問係 ...
我成day 17先排,你繼續每日check啦,直到兩條線一樣深色就叫做準備排啦。




複式洋房

積分: 196


111#
發表於 14-9-7 23:00 |只看該作者

回覆:siumojai 的帖子

甘請問到差不多同色時開始排,要隔日開始做,之後直至轉淺色就停?




男爵府

積分: 5782


112#
發表於 14-9-7 23:00 |只看該作者
古妮 發表於 14-9-7 22:55
唔好意思,我新手有嘢想問,想大家幫忙解答
我M後10日開始用棒check,頭兩日仲有淺紅,今日已經無,想問係 ...
你cycle 幾多日呢?以我經驗排卵不會day 10 咁早啊!我28天一個cycle, day 14 紅d先深粗


大宅

積分: 1409


113#
發表於 14-9-7 23:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cyffanny 於 14-09-07 發表冇

原帖由 siumojai 於 14-09-07 發表
我訓係度時有肚至三角位拉扯痛呀
我唔係訓係度痛!!係無啦啦痛由前日開始但得幾下

點評

菩提子  呢個系BINGO的la.你驗未?  發表於 14-9-16 15:37


男爵府

積分: 5782


114#
發表於 14-9-7 23:02 |只看該作者
古妮 發表於 14-9-7 22:55
唔好意思,我新手有嘢想問,想大家幫忙解答
我M後10日開始用棒check,頭兩日仲有淺紅,今日已經無,想問係 ...
排卵是好鬼深色的


別墅

積分: 527


115#
發表於 14-9-7 23:02 |只看該作者

引用:甘請問到差不多同色時開始排,要隔日開始做

原帖由 古妮 於 14-09-07 發表
甘請問到差不多同色時開始排,要隔日開始做,之後直至轉淺色就停?
一樣深之後24-48小時排卵,所以深粗當晚可dodo,我會每日dodo直到轉淺色就停一晚,翌日再dodo一次補飛。




別墅

積分: 527


116#
發表於 14-9-7 23:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+siumojai+於+14-09-07+發表我

原帖由 babypigpig1228 於 14-09-07 發表
我唔係訓係度痛!!係無啦啦痛由前日開始但得幾下
你幾時排卵呀?我day 17排,day 20突然紅d深左得少少,同日開始訓低扯痛。




男爵府

積分: 5782


117#
發表於 14-9-7 23:08 |只看該作者
siumojai 發表於 14-9-7 23:04
你幾時排卵呀?我day 17排,day 20突然紅d深左得少少,同日開始訓低扯痛。



...
是很輕微扯痛幾下嗎?


別墅

積分: 527


118#
發表於 14-9-7 23:09 |只看該作者

引用:Quote:siumojai+發表於+14-9-7+23:04+你幾

原帖由 cyffanny 於 14-09-07 發表
是很輕微扯痛幾下嗎?
都last左幾分鐘,不過唔係痛到要嗌救命果種。。。




大宅

積分: 1409


119#
發表於 14-9-7 23:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-07

原帖由 siumojai 於 14-09-07 發表
你幾時排卵呀?我day 17排,day 20突然紅d深左得少少,同日開始訓低扯痛。



...
day11(10:30) 果支排緊!今日day16!
1410102514968.jpg


大宅

積分: 1409


120#
發表於 14-9-7 23:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 babypigpig1228 於 14-09-07

原帖由 siumojai 於 14-09-07 發表
你幾時排卵呀?我day 17排,day 20突然紅d深左得少少,同日開始訓低扯痛。



...
我今日都無啦啦深左呀!我係左邊痛完左邊痛完到右邊!
1410102867577.jpg


首頁
45678...27

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo