自由講場

跳至

首頁
45678...25

尾頁
   19


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


101#
發表於 14-10-6 14:15 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:55
回覆 starcatcat 的帖子

納稅人比錢, 請問警察做事了嗎?

你有無去証實坐晌你地果度D人全部都是和平, 理性?
Stay Hungry , stay foolish !!


複式洋房

積分: 227


102#
發表於 14-10-6 14:17 |只看該作者
回覆 甜姐兒 的帖子

明白你的想法
在人權與法治的空間, 總有灰色地帶
現在你認為佔中犯法
我們有人認為政府違反人權意志

我不求你明白, 但至少相信你不會對暴力的行為姑息的
希望你做到清楚表達中立意思, 是虛假消息亂傳之時, 表明"不暴力, 不非禮, 不占據地方"的想法


男爵府

積分: 8802

醒目開學勳章


103#
發表於 14-10-6 14:18 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

樓主,你地成曰用歪理要我地認同示威人事犯法、惡行等事都是為市民好,如果系正常,就唔會咁多人出尼反佔中啦,請你們好好反省下啦!



點評

為人子女  歪理?請問你的道理?  發表於 14-10-6 14:30


子爵府

積分: 12506


104#
發表於 14-10-6 14:19 |只看該作者
最初同學們既集會,係冇問題既,你地有你地既意見,要表達,冇問題
後來,佔馬路,我想問,請問你地知唔知道呢個行為係犯法?

聰明人既做法係識係唔犯法既情況下做到佢想要既效果
首先唔好諗點解人地唔支持你,亦唔好諗住好多人做呢件事就代表係啱

之後發生既事已經太亂,大家都大家既唔啱,亦都無謂再講d咩

我都係人地既女,我唔會諗點解媽咪唔了解我,我會諗下自己點解唔明白做人父母既擔心,你有冇同老人家相處過?有時佢未必可以好清楚咁講到道理俾你聽,但我相信背後有佢既道理,至少佢食多你幾年飯丫,你話人地唔支持你唔了解你既時候,你有冇諗過人地點解會咁諗?
民主係乜野?字面係以民為主,識得聽其他聲音先會學得識民主,唔係自己想聽邊樣就邊樣
你識得問點解邊d邊d人士支持你地,咁你有冇睇到有幾多人唔支持你地?個原因又係乜野?
除左去問,仲要用個腦諗下原因


複式洋房

積分: 227


105#
發表於 14-10-6 14:19 |只看該作者
回覆 hinhin_ma 的帖子

有, 我有到場

有人在讀書, 有人曬傘, 派水, 維護秩序, 我哭了

看到有人做破壞, 我也怒了


珍珠宮

積分: 46527

2024年龍年勳章 畀面勳章


106#
發表於 14-10-6 14:20 |只看該作者
MilkMM 發表於 14-10-6 13:59
講得好~~~香港大把人餐搵餐使,搵咗舊錢都袋唔暖又話要供呢樣交果樣,
宜家好多人真係因為收入少咗而煩惱緊 ...



可唔可以叫佢地俾返果幾日收入...如果唔是, 始終都是負債中....
Stay Hungry , stay foolish !!


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


107#
發表於 14-10-6 14:23 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

仲話自己合法




複式洋房

積分: 227


108#
發表於 14-10-6 14:29 |只看該作者
回覆 gillygulu 的帖子

單純用腦, 不溝通會做成誤會
想當然, 好多人話你地父母不用腦, 不思考, 我都會質疑

問題係 行所為, 不行所不為
當你要打球, 學校是有球場的, 但學校封了球場, 請問你去哪打球呢?

到處都是違法, 你去找校方, 佢又唔理你
你可以點??

家長父母擔心是有的
但嚴重的程度有多少??
你有去過現場視察嗎?
你有多方面了解真相嗎?
這亦是我想問各父母的

警方說影響救援, 坐地鐵要四十分鍾
地鐵說十分鍾車程

真假是由我們去辨識的, 請理性思考

點評

大頭細B  警係一隊出來,唔係一   發表於 14-10-6 22:25
pooh仔  唔駛行. 只聽啲唔聽啲   發表於 14-10-6 21:35
rosetina  屎牛一邊頸.  發表於 14-10-6 21:28
irene_e  你估個站係差館入面?   發表於 14-10-6 18:52


大宅

積分: 1055


109#
發表於 14-10-6 14:29 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)

根本同d細路係玩具店門囗lur地要買玩具,唔買唔肯走冇分別


大宅

積分: 2882


110#
發表於 14-10-6 14:30 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

我無講個長遠唔長遠呢個問題,所以你問我邊個唔長遠,我無諗過喎...
你問開,咁我諗下啦....

我覺得佔又好,反佔又好,兩邊都有佢長遠既地方既....

對於佔中人士嚟講,佢地擔心香港以後會越來越難生活,土生土長的香港人變二等公民,未來會搵唔到好工,無地方住,貧富差更遠,生仔買唔到奶粉搵唔到學校等等。而他們相信政府有可能會改變,長遠來說能給佢地一個民主既社會,可以真正選擇自己想要的特首,可以過自由而又安樂既生活,所以佢地想做野迫政府改變。

而反佔中人士,認為現在生活無咩問題,長遠亦會繼續無咩問題,而且相信政府不會改變,中央會用強硬手法去鎮壓香港,所以不應該做任何過激行為,否則只會令香港陷入混亂。

兩者諗法不同,好難講邊個長遠啲,但亦唔可以因為班學生同你諗既野唔一樣,就話人唔長遠。

只能話前者講理想,後者講現實。

至於邊個啱呢? 無定論,但我們後生時總有過「講理想」的年紀吧....


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


111#
發表於 14-10-6 14:33 |只看該作者
ivylam82 發表於 14-10-6 14:30
回覆 Sindy 的帖子

我無講個長遠唔長遠呢個問題,所以你問我邊個唔長遠,我無諗過喎...
如果用啱既方法去爭啱既野, 無人有意見的, 如果好似佢地咁, 當左普選係神器, 不惜花極大的代價去爭取, 我唔認同, 可能爭左返黎, 原來不外如是, 成年人往往都係現實, 每個成年人都係年青人過黎的, 點解有咁既轉變呢? 大家值得諗下


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


112#
發表於 14-10-6 14:35 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:17
回覆 甜姐兒 的帖子

明白你的想法
你對暴力同非禮係法律上既定義都未識, 一係讀多幾年書先啦


複式洋房

積分: 227


113#
發表於 14-10-6 14:36 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

点解次次講到你咁高??

請問你是什麼學歷??

你比大學生高明咁多, 當年是不是十傻狀元?

話說當年9優狀元, 去左做巴士司機果位都支持佔中
請問你咁睇低學生, 你既女是不是已經就業?

點評

vivianwonglala  大学生特別叻?呵呵!   發表於 14-10-9 23:30
elangel  十傻狀元??  發表於 14-10-7 21:40
monmon108  學歷高先可以發聲?   發表於 14-10-7 03:44


複式洋房

積分: 227


114#
發表於 14-10-6 14:38 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

普選未必有用, 你試過嗎?

你寧願子女捱在社會, 也不願社會改變?


男爵府

積分: 8666

好媽媽勳章 醒目開學勳章


115#
發表於 14-10-6 14:38 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 13:29
回覆 小豬澄 的帖子

每个月只幾百元, 當年住木屋, 我捱過, 試過

點解這篇回覆,令我想到普選能醫百病...

點評

conniengor  阿門  發表於 14-10-6 17:42
ungoobee  信民主可得永生   發表於 14-10-6 16:41


複式洋房

積分: 227


116#
發表於 14-10-6 14:39 |只看該作者
回覆 Sindy 的帖子

放棄了理想, 誰人都可以

突然想起这歌詞


複式洋房

積分: 227


117#
發表於 14-10-6 14:40 |只看該作者
回覆 shystc 的帖子

唔睇醫生, 可能會好

睇醫生, 係覺得會快d好

點評

renewdanny  你快d 去睇  發表於 14-10-7 02:11


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


118#
發表於 14-10-6 14:42 |只看該作者
為人子女 發表於 14-10-6 14:36
回覆 Sindy 的帖子

点解次次講到你咁高??
我諗你又一次搞錯左D野, 明事理可以係讀書度讀到出黎, 但唔係人人都得架... 唔係既話, 全港既學生都係十優啦... 仲有, 有腦既人, 雖然無咩讀過書, 但係諗野都可能比一般有高學歷既人清析.. 就好似一題幼稚園都識答既問題, 但反而大學生會唔識答....day1佢地政府出停課呢招, 我一聽到, 已經預知到有咁既局面, 但大學生唔知, 有無腦丫? 咁知道既話, 又有無狼既能力可以四兩撥千斤咁撥左去丫? 無丫麻, 仲令自己陷入呢個死局入面, 仲唔係無腦? 人地遇危機係解決, 你地遇危機就將自己陷入去, 醒下啦

點評

allah  Yes  發表於 14-10-6 20:28


複式洋房

積分: 227


119#
發表於 14-10-6 14:42 |只看該作者
回覆 yubyma 的帖子

你比得起既, 佢又合理, 你唔比為咩

都係為子女je, 你唔想子女開心

港人治港, 鄧小平提出, 港人的夢, 合不合理, 你諗諗


別墅

積分: 746


120#
發表於 14-10-6 14:43 |只看該作者

回覆:為人子女, 我有話跟各位家長說 (佔中事件)






首頁
45678...25

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo