自由報料

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   6


寶石宮

積分: 281776


101#
發表於 14-10-9 19:45 |只看該作者

引用:如果真係好得閒,又捱得,帶定ipad,叉足電

原帖由 kwclau 於 14-10-09 發表
如果真係好得閒,又捱得,帶定ipad,叉足電,帶 水,麵包,入去同佢死過! 但千其唔好帶細路去,一定頂唔順。 ...



男爵府

積分: 9116


102#
發表於 14-10-9 19:47 |只看該作者
有冇好人jm買開野可幫手買件三歲女仔羽絨,thx


珍珠宮

積分: 41784

好媽媽勳章


103#
發表於 14-10-9 20:17 |只看該作者

引用:請問有jm可以forward 個 invitation 比我嗎

原帖由 comeonbaby2010 於 14-10-09 發表
請問有jm可以forward 個 invitation 比我嗎?
我都想要邀請卡,可以send比我嗎?thx

點評

minzmin  我有pm我.我ws你  發表於 14-10-10 12:08



禁止訪問

積分: 738


104#
發表於 14-10-9 22:41 |只看該作者

回覆:maggielau0705 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 738


105#
發表於 14-10-9 23:16 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 74


106#
發表於 14-10-10 00:27 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

男仔西裝最多,
myphoto.jpg



點評

abu_cheung  有冇for 十歲架  發表於 14-10-10 09:17


大宅

積分: 2511

BK Milk勳章


107#
發表於 14-10-10 00:32 |只看該作者

引用:男仔西裝最多,

原帖由 ksfashion 於 14-10-10 發表
男仔西裝最多,
呢件幾錢?


洋房

積分: 74


108#
發表於 14-10-10 00:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ksfashion+於+14-10-10+發表

原帖由 Piko 於 14-10-10 發表
呢件幾錢?
我呢件新款,2折,折左再9折唔洗$300,但其他普通款就$99-$150




大宅

積分: 1714


109#
發表於 14-10-10 00:46 |只看該作者

回覆:spunkielam 的帖子

女孩子有無6,7 歲size, 多款嗎?


大宅

積分: 4683


110#
發表於 14-10-10 05:05 |只看該作者

引用:戰利品。有羽絨有衫有裙。右下角果件藍色裙

原帖由 aphek 於 14-10-08 發表
戰利品。有羽絨有衫有裙。
右下角果件藍色裙我買錯左size, 如果有人想要可pm我(18mth, $69)
你幾點去??件羽絨好靚


伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


111#
發表於 14-10-10 08:07 |只看該作者

引用:d衫折完都要幾百元一件,+其實係咪真係甘值

原帖由 ms.coffee 於 14-10-09 發表
d衫折完都要幾百元一件, 其實係咪真係甘值得排甘耐隊比錢呢?
同意,見有jm鋪上來散貨$2xx我都覺得貴。仲要花咁多時間排隊。出面大把衫呢個價錢quality都好好,不覺得這brand quality特別好。著左曉飛?定貪個牌子名?




禁止訪問

積分: 738


112#
發表於 14-10-10 09:32 |只看該作者

回覆:l_wingwing 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7998


113#
發表於 14-10-10 11:17 |只看該作者
回覆 kwclau 的帖子

我第一日就係帶B去一件都無!第二曰自己去買佐幾百!但無我想要的8Y冷背心和冷外套!


禁止訪問

積分: 10178


114#
發表於 14-10-10 11:58 |只看該作者

回覆:ksfashion 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10178


115#
發表於 14-10-10 11:58 |只看該作者

引用:男仔西裝最多,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7998


116#
發表於 14-10-10 12:06 |只看該作者
本帖最後由 minzmin 於 14-10-10 12:45 編輯

我仔發燒去唔到!今日有無8Y冷背心或冷外套!有無媽買多佐啊!


男爵府

積分: 8211


117#
發表於 14-10-10 12:27 |只看該作者

回覆:Nicolxx n bexx bazzar

我問今日有冇男仔6y-8y羽絨褸或背心?thx




伯爵府

積分: 17021

醒目開學勳章 畀面勳章


118#
發表於 14-10-10 12:58 |只看該作者

引用:見人見之喇!名牌衫仔款式又0k!質地一定好

原帖由 spunkielam 於 14-10-10 發表
見人見之喇!名牌衫仔款式又0k!質地一定好過chxxx雞仔!依家咁平佰倆二百蚊都叫唔值,我真係唔知咩叫值喎 ...
當然見仁見智啦,否則都唔會有人覺得排7個鈡都值。呢個我個人看法,我覺得2xx一件小朋友衫都唔平呢!




大宅

積分: 1629


119#
發表於 14-10-10 13:00 |只看該作者
請問5-7Y 女仔多吾多款?


子爵府

積分: 11030

認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


120#
發表於 14-10-10 14:03 |只看該作者
spunkielam 發表於 14-10-10 09:32
見人見之喇!名牌衫仔款式又0k!質地一定好過chxxx雞仔!依家咁平佰倆二百蚊都叫唔值,我真係唔知咩叫值喎 ...

我覺得佢D款太斯文, 如果去飲或者去見INTERVIEW, 可能會岩D.
重點係STYLE問題, 唔係個個岩.

點評

bbasco  Agree  發表於 14-10-11 11:21

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo