影視娛樂

跳至

首頁
45678...14

尾頁
   3


伯爵府

積分: 18684


101#
發表於 15-1-4 18:34 |只看該作者

引用:高齡媽媽,你全職煲劇日與夜

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
本帖最後由 SandyKL 於 15-1-4 18:08 編輯

高齡媽媽,你全職煲劇日與夜?
我c6…………
話我全職睇劇…………


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


102#
發表於 15-1-4 18:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-04 發表我又

原帖由 goo_littlebb 於 15-01-04 發表
套套都睇幾次,好勁
係咪只翻睇啲錫錫鏡頭呢
係呀,呢d咪就係中毒囉 局部翻睇果d, Bingo!!! 都不外乎係d咀咀呀、抱抱呀、怕羞呀、呷醋呀果d表情,有d好搞笑既都會翻睇,總之就百睇不厭啦


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


103#
發表於 15-1-4 18:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表本

原帖由 高齡媽媽 於 15-01-04 發表
我c6…………
話我全職睇劇…………
有冇投訴你呀??


琥珀宮

積分: 169761


104#
發表於 15-1-4 18:47 |只看該作者
本帖最後由 SandyKL 於 15-1-4 18:47 編輯
高齡媽媽 發表於 15-1-4 18:34
我c6…………
話我全職睇劇…………

你唔會係我同事老婆吓話!?

佢話佢老婆成日煲韓劇,咁我話我都煲啦,佢話我有番工,


佢老婆冇番工吖嘛!


工作繁重,番工就唔煲劇,有朋友番工午飯時煲劇,我出


街食飯,同同事吹水,唔得閒煲劇。




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


105#
發表於 15-1-4 18:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-04 發表美男

原帖由 Benbenmum 於 15-01-04 發表
日版同韓版邊有得比,韓版正好......好多
你都覺得正?? 果三位美男,我只對容和有興趣


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


106#
發表於 15-1-4 18:49 |只看該作者

引用:Quote:高齡媽媽 發表於 15-1-4 18:34 我c6

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
本帖最後由 SandyKL 於 15-1-4 18:47 編輯
Sandy應該係資深煲劇喎!


琥珀宮

積分: 169761


107#
發表於 15-1-4 19:11 |只看該作者
cocok 發表於 15-1-4 18:49
Sandy應該係資深煲劇喎!
Coco,

咁我認架,真係煲到滑哂牙,1999年先開始煲日劇,後來有人推薦


我煲台劇,但台劇夠水準嘅唔多,好多都係胡胡鬧鬧青春愛情劇,


唔合我口味。煲到日劇走下坡停咗幾年,2006年頭開始煲第一齣


韓劇《我係金三珣》,邂逅咗玄彬,自此不能控制地煲至依家。


煲劇新手時,睇通頂去煲,好似高齡媽咁大量摷舊劇去煲,果


時仲要買影碟煲喎,邊有依家咁方便吖。


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


108#
發表於 15-1-4 19:13 |只看該作者

引用:Quote:高齡媽媽 發表於 15-1-4 18:34 我c6

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
本帖最後由 SandyKL 於 15-1-4 18:47 編輯
我返工如果無飯腳果日,都會自己去食煲埋果個鐘


公爵府

積分: 25514


109#
發表於 15-1-4 19:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Benbenmum+於+15-01-04+發表

原帖由 cocok 於 15-01-04 發表
你都覺得正?? 果三位美男,我只對容和有興趣
我3個都鐘意
張根碩非常耀眼,charming
李弘基好cute
容和深情




琥珀宮

積分: 169761


110#
發表於 15-1-4 19:46 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 15-1-4 19:13
我返工如果無飯腳果日,都會自己去食煲埋果個鐘
哈哈! 你比我更投入,甚少自己單拖食午飯,必定與同事出街

吹吹水,講吓寫字樓是非。


習慣咗黑夜煲劇,依家連假日都儘量係入

黑至煲得投入,變成奇怪的煲劇習慣。


伯爵府

積分: 17856


111#
發表於 15-1-4 20:48 |只看該作者

引用:Quote:goo_littlebb+發表於+15-1-4+19:13+

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
哈哈! 你比我更投入,甚少自己單拖食午飯,必定與同事出街

吹吹水,講吓寫字樓是非。
我又係返工夜晚、周末、假日才煲,兩年几煲左約七十套。跟播係從繼承者才開始追。
我c6已話我一病態劇迷




伯爵府

積分: 17856


112#
發表於 15-1-4 20:49 |只看該作者

回覆:JP 的帖子

放工夜晚煲




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


113#
發表於 15-1-4 21:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-01-04 發表你都

原帖由 Benbenmum 於 15-01-04 發表
我3個都鐘意
張根碩非常耀眼,charming
李弘基好cute
Benbenmum好似幾花心,你頭號男神邊位??


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


114#
發表於 15-1-4 21:08 |只看該作者

引用:Quote:cocok 發表於 15-1-4 18:49 Sandy應

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
Coco,

咁我認架,真係煲到滑哂牙,1999年先開始煲日劇,後來有人推薦
我帶飯多數公司食,不過好少lunch煲劇,除非真係追到停唔到啦,否則返到屋企先睇 不過而家小米廢左,在車煲劇多左


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


115#
發表於 15-1-4 21:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表哈

原帖由 JP 於 15-01-04 發表
我又係返工夜晚、周末、假日才煲,兩年几煲左約七十套。跟播係從繼承者才開始追。
我c6已話我一病態劇迷:ba ...
我覺得而家過左最瘋狂時期,唔係病態了,而且好懶去開劇


翡翠宮

積分: 88650

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


116#
發表於 15-1-4 21:35 |只看該作者

引用:Quote:goo_littlebb 發表於 15-1-4 19:13

原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表
哈哈! 你比我更投入,甚少自己單拖食午飯,必定與同事出街

吹吹水,講吓寫字樓是非。
我都鍾意同同事食飯學是非架,不過食開飯果幾個有時夾唔啱一齊食,我就會單拖去食囉。不過同事夜晚煲係別有風味啲


伯爵府

積分: 16734


117#
發表於 15-1-4 22:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 SandyKL 於 15-01-04 發表哈

原帖由 goo_littlebb 於 15-01-04 發表
我都鍾意同同事食飯學是非架,不過食開飯果幾個有時夾唔啱一齊食,我就會單拖去食囉。不過同事夜晚煲係別有 ...
夜晚煲劇會容易啲喊,日頭睇會控制住情緒


琥珀宮

積分: 169761


118#
發表於 15-1-4 22:46 |只看該作者
JP 發表於 15-1-4 20:48
我又係返工夜晚、周末、假日才煲,兩年几煲左約七十套。跟播係從繼承者才開始追。
我c6已話我一病態劇迷:ba ...
屋企件男人一早已認為我患上煲劇絕症,不過自從迷上玩Candy

Crush之後,佢認為我正常番


琥珀宮

積分: 169761


119#
發表於 15-1-4 22:48 |只看該作者
goo_littlebb 發表於 15-1-4 21:35
我都鍾意同同事食飯學是非架,不過食開飯果幾個有時夾唔啱一齊食,我就會單拖去食囉。不過同事夜晚煲係別有 ...
係,夜靜無人,我精神會更集中,日頭太嘈雜,總令我分神。


琥珀宮

積分: 169761


120#
發表於 15-1-4 22:53 |只看該作者
cocok 發表於 15-1-4 21:08
我帶飯多數公司食,不過好少lunch煲劇,除非真係追到停唔到啦,否則返到屋企先睇 不過而家小米廢左 ...
你叻,我係街甚少煲到劇,周圍環境令我安靜不下心神,必要坐下

安定環境下至開火。

首頁
45678...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo