家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   10


伯爵府

積分: 17805


101#
發表於 15-5-16 12:36 |只看該作者

引用:等我又講下我嘅睇法我覺得買唔買,同買乜,

原帖由 Armen 於 15-05-16 發表
等我又講下我嘅睇法
我覺得買唔買,同買乜,係睇個人能力同需要嘅



已刪除用户

積分: 17814


102#
發表於 15-5-16 13:31 |只看該作者

回覆:Armen 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4133

MommyPanel勳章


103#
發表於 15-5-16 17:43 |只看該作者

引用:有d數可以計到咩!?幾時大病幾時死知咩!

原帖由 jk2013 於 15-05-16 發表
有d數可以計到咩!?幾時大病幾時死知咩!?
自己唔買冇問題,
但唔好叫人唔好買,
其實幾認同你講。
自己唔買,點解,講完。唔洗講到會買果d人好似低能既咁。


琥珀宮

積分: 169635


104#
發表於 15-5-16 18:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jk2013+於+15-05-16+發表有d

原帖由 sinam 於 15-05-16 發表
其實幾認同你講。
自己唔買,點解,講完。唔洗講到會買果d人好似低能既咁。
「唔洗講到會買果d人好似低能既咁」,呢樣最黑人憎,佢仲要咁多年都係到不停咁emphasize,超級難頂!





男爵府

積分: 8190


105#
發表於 15-5-16 19:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sinam 於 15-05-16 發表其實

原帖由 木土土 於 15-05-16 發表
「唔洗講到會買果d人好似低能既咁」,呢樣最黑人憎,佢仲要咁多年都係到不停咁emphasize,超級難頂!:sickm ...
晒氣啦!
佢又會無限重覆自己幾識計數
又同你講通脹講輸贏
根本唔明有樣野叫做雙贏
佢有佢意見係一件事呀,
最唔明係點解要當正自己係權威
佢講就一定岩


男爵府

積分: 5110


106#
發表於 15-5-16 19:22 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

見到有JM講買左十年都無得賠,有些條款連agent都搞不清,自己都唔知買咩,後知後覺話被邊個熟人朋友agent呃左…………

有D野,無話無唔得


水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


107#
發表於 15-5-16 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jk2013+於+15-05-16+發表有d

原帖由 sinam 於 15-05-16 發表
其實幾認同你講。
自己唔買,點解,講完。唔洗講到會買果d人好似低能既咁。
十分同意




水晶宮

積分: 71755

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章


108#
發表於 15-5-16 19:40 |只看該作者

引用:有d數可以計到咩!?幾時大病幾時死知咩!

原帖由 jk2013 於 15-05-16 發表
有d數可以計到咩!?幾時大病幾時死知咩!?
自己唔買冇問題,
但唔好叫人唔好買,





象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


109#
發表於 15-5-16 22:12 |只看該作者

引用:見到有JM講買左十年都無得賠,有些條款連ag

原帖由 nobletree 於 15-05-16 發表
見到有JM講買左十年都無得賠,有些條款連agent都搞不清,自己都唔知買咩,後知後覺話被邊個熟人朋友agent呃 ...
真係諗唔明,在香港生活,點解一定要買保險??

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


侯爵府

積分: 21781


110#
發表於 15-5-16 22:32 |只看該作者
如果係一千幾佰咪由得大家買個安心囉~
你係幾間舖老闆梗唔憂心,但好多仲捱緊騾仔,
上有高堂,下有幼兒,買左個人定D,
又當儲蓄,好過使左去。
只要堅持相信神 是愛我,為我捨己
《麥田裏的守望者》為世界貢獻了一個詞語:守望。教育不是管,也不是不管。在管與不管之間,有一個詞語叫“守望“。


男爵府

積分: 6403


111#
發表於 15-5-16 22:39 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

我同女份危疾唔會按歲數加保費
但供25年 保終身




象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


112#
發表於 15-5-17 05:57 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

本帖最後由 大力大力 於 15-5-17 05:58 編輯

俾個醫生話我買保險傻
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14351142

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 6856


113#
發表於 15-5-17 06:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+babyjk2013+於+15-05-12+發表

原帖由 大力大力 於 15-05-15 發表
我明喎~

保險公司,每日都要賺錢交租,出糧,營利,錢從何來?
當然要賺錢啦,保險都係一門生意,邊盤生意,老闆唔係諗住賺錢。

你出街食飯,人地賺你錢,咁我唔食啦。自己煮飯,賣菜個個都賺緊你錢啦,咁你自己種。

你買層樓,發展商咪又賺緊你錢,你買層2手樓,升左業主都係賺緊你錢。

正如保險一樣你買個service,你啱既就買個service, 好多人話10年先break even,咁正常喎,因為你係買緊個service,更要比錢啦。

根本就無需要去計算人地賺幾多去決定買唔買。而係覺得需唔需要先去買。




大宅

積分: 1481


114#
發表於 15-5-17 07:58 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

買唔買,其實真係好睇個人。我自己有買危疾同醫療,保費唔多,我相信保額亦唔高,我唔清楚因為我agent 係親戚。
我4年前因血壓高入公立醫院(唔好問我咩原因唔直入私家,個時年青唔識野),住左5日咩都查唔到,藥又唔岩食,無錯,住5日都係500蚊。但我好怕無了期咁等,之後私院有床位我即刻過去,2日內清楚哂咩事,個人安心哂,照哂心臟超星波,磁力共震,淨係磁力共震已經1萬。當時順手照下胃鏡,呢樣個樣。最後住左4 日保險cover 哂,仲有住院現金拎。
買保險對我黎講係for 保障,我唔會知我自己幾時有病,我當然唔想有病啦,但我知我自己係保守既人,投資無胆,錢我一樣會草,但人生除左醫療,仲有好多野突然會發生都可能會要用到一大舊錢。而家每月逐少比,到時唔洗一筆錢拎出黎咁囉,當然唔希望用到啦。
另外我媽當年cancer, 保險都幫到我家人少部分。
個人覺得唔好將買危疾視作與保險公司鬥輸贏,無人會希望用到呢筆錢。正如你旅行會買旅遊保一樣。如果我有錢既,我都唔買啦。就係我無丫嘛。
當然最緊要其實係你要搵到個好agent 囉。


別墅

積分: 663


115#
發表於 15-5-17 10:01 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

" 俾個醫生話我買保險傻 "~~就係有依d自私既人,將自己個套套落人地身上囉,個醫生自己有$,有大把醫生朋友,有咩病都起碼可求助,如果事主聽醫生講cut晒d保險,有起事上黎返去揾返依個醫生出$ 幫佢醫病,幫佢養全家,睇下個醫生彩唔彩佢!!

拎幾多數據出來証明自己有幾叻冇問題,
但係唔好曰曰洗人腦!!要人地做信徒甘死跟,
有d人真係麻木崇拜聽你講cut晒保險,你係咪願意養人地全家!

有時說話要持平d,你有$當然講得輕鬆,大把我依d窮人要養全家!!

大家都要自行分析…每個家庭狀況不同,唔係人講咩就死跟,人地講就易,你聽人講去cut,有事揾人求助呀?人地會幫你?最多咪講句你唔好彩,我d數據唔適合套落你度!

就算幾專業既人,講完d野都要自行分析,接觸好多專業人士,对自己個行咪專業囉,其他野好似好無知!!總知不要盡信别人!


子爵府

積分: 10124

MommyPanel勳章


116#
發表於 15-5-17 11:11 |只看該作者
回覆 jk2013 的帖子

Well said! 成日叫人唔好買保險,個個聽佢講唔買/話cut, 之後萬一當時人有咩事而後悔無買保險, 佢一d責任都唔洗負~


象牙宮

積分: 222727

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


117#
發表於 15-5-17 12:07 |只看該作者

引用:回覆 jk2013 的帖子Well said! 成日叫人唔

原帖由 ms_maybb 於 15-05-17 發表
回覆 jk2013 的帖子

Well said! 成日叫人唔好買保險,個個聽佢講唔買/話cut, 之後萬一當時人有咩事而後悔無 ...
這些我聽左百次,什麼我負責任,總之我全家三代都無買保險,雖然我現在有錢,但我小時候/年青時,無錢也ㄧ樣無買保險~

大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


別墅

積分: 663


118#
發表於 15-5-17 12:37 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

個個甘好命水就好囉!
窮既時候幾代都冇病冇痛,
有$時更加唔洗買靠自己!!
個個人生甘完美就好啦


別墅

積分: 663


119#
發表於 15-5-17 13:27 |只看該作者

回覆:大力大力,請問危疾保必須嗎?

" 聽左百次,什麼我負責任"
~~你緊係聽過百次啦,因為你d說話根本不負責任,以為人人似你一樣幾億渣手,打跛脚唔洗休,唔諗後果,好自私……


珍珠宮

積分: 42382

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


120#
發表於 15-5-17 19:17 |只看該作者
我都有諗緊買危疾保險。
以前窮就跟本沒有多餘錢去買, 但又唔似有錢人咁樣, 唔買都有錢去醫。
最慘是做中間那批人, 萬一“中奬”, 攞晒啲錢出嚟醫之後, 生活就要擔憂, 病完之後仲要顧住賺錢生活, 我估計係幾唔開心。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo