自由講場

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   56


子爵府

積分: 10709


101#
發表於 15-3-2 14:35 |只看該作者
我只買了意外, 其余的都沒有, 有關醫療保險, 我自己就咁諗, 醫就一定返政府醫架啦! 點買保險都不能全付私院醫藥費, 但每月會把原本付保險的錢儲起, 用作去私院檢測。測出了什麼事, 就可以快啲去政府排期醫.
當年我62就係去浸會照, , 因為政府排照要半個月, 出報告當天就立即可以安排入院


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


102#
發表於 15-3-2 14:35 |只看該作者

引用:Quote:aliensss2008+發表於+15-3-2+14:28+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27262

hashtag影視迷勳章


103#
發表於 15-3-2 14:37 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

政府設備係最好,但醫生就未必,有時排期排年幾2年,小病變大病


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


104#
發表於 15-3-2 14:37 |只看該作者

引用:Quote:milk323+發表於+15-3-2+14:26+有事時

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 42594


105#
發表於 15-3-2 14:38 |只看該作者

引用:佢話政府醫院好好你做野都已經有公司既保險

原帖由 aliensss2008 於 15-03-02 發表
佢話政府醫院好好
你做野都已經有公司既保險
門診又唔包
咁講,如果無病無痛,買保險真係無用;但你有無遇過有親友有慢性病,又或者有輕微不適睇政府醫生要排期做檢查,一排幾年,又輕微排到變嚴重,什或過埋診病最佳時期?

我有朋友後頸突覺痛,一般人都會以為係頸梗膊痛,好彩佢同佢家庭醫生夠敏感,入私家醫院做顯影照心臟,結果係三條血管塞晒七成, 立即安排通波仔。 如果喺政府,會因病人頸痛而照心臟? 事實上政府醫院要照護嘅病人實在太多了

點評

方方媽媽    發表於 15-3-2 15:30


禁止訪問

積分: 21714

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 15-3-2 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25238


107#
發表於 15-3-2 14:42 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

門診真係唔需要買,我個保險經紀直頭叫我唔好買,因d藥一定唔靚,不如用公司medical, 起碼慳d錢。但人壽、危疾我有買, touchwood講句,就算死咗,屋企人都唔需要為我身後事出錢,仲有少少錢解燃眉之急。同埋果d家中經濟之柱更加要買人壽,有咩事起碼有少少錢傍身。




珍珠宮

積分: 30976


108#
發表於 15-3-2 14:44 |只看該作者

引用:Quote:aliensss2008 發表於 15-3-2 14:28

原帖由 DoReMi媽媽 於 15-03-02 發表
你下次睇佢問佢有冇閒時釣下魚? 整下燒肉?
我唔敢俾佢聽心口了


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


109#
發表於 15-3-2 14:46 |只看該作者
aliensss2008 發表於 15-3-2 14:44
我唔敢俾佢聽心口了
wakakaka~ka你驚佢上嚟爆响口哩 ~


寶石宮

積分: 257487

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


110#
發表於 15-3-2 14:50 |只看該作者

引用:Quote:aliensss2008 發表於 15-3-2 14:28

原帖由 DoReMi媽媽 於 15-03-02 發表
你下次睇佢問佢有冇閒時釣下魚? 整下燒肉?


點評

DoReMi媽媽    發表於 15-3-2 14:59
放下自在


侯爵府

積分: 24263


111#
發表於 15-3-2 14:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓綠茶 於 15-03-02 發表我

原帖由 talkative 於 15-03-02 發表
其實如果補貼一萬幾千可以令到家人早日唔駛再受病痛既折磨,我係願意比的。



...
唔好話補貼幾千幾萬抵,父母可以舒服,多多錢都抵,我就曾經好嬲,因為我同老豆明明買左醫療,佢就成日忍痛忍病,唔同我講,次次等到忍唔到先同我講,我又驚佢病變又心痛佢辛苦,但個人又好火,真係百感交集。遲d政府推醫保,四大長老一定買齊佢。


侯爵府

積分: 24263


112#
發表於 15-3-2 14:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 lazywife 於 15-03-02 發表保

原帖由 aliensss2008 於 15-03-02 發表
我同佢講有咩唔舒服
佢只話保險只保住院
連我咩唔妥都無問囉,,,,
换人啦,呢個保險經紀擺明無心做


珍珠宮

積分: 46398


113#
發表於 15-3-2 14:55 |只看該作者
保險呢樣野真係好怪,你買得,唔想蝕,但 Claim 得錢又唔方好野!
樓上有姐妹話買左得個安心,安心值幾錢?
我都曾經好似果位醫生咁諗,有公司medical 買咪鬼保險....就係當時無買,依家想買都唔受我保了! 好在一早買左危疾,claim 埋,保險公司要蝕比我,你話我開心定唔開心好
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


侯爵府

積分: 22800


114#
發表於 15-3-2 14:55 |只看該作者
本帖最後由 Huuu 於 15-3-2 15:03 編輯

回覆 aliensss2008 的帖子

你公司有包真係唔需要買…我自己就買左意外,90蚊每個月,冇事就蝕左俾間保險,有事好似我老公同姑仔有玩sport就好好claim.我坐公司好少有咩整親,最多有次著4啲高跟鞋洗落樓梯甘多年claim左一次。要睇下妳係唔係out going嘅人

返而我都想知住院有冇用年年買,之前個經紀話會幫我跟,結果冇晒聲氣,我連胃痛都冇入院body check一次……??我唔敢cut怕入公立醫院好似俾人當波踢 人手唔夠怕佢哋miss左有可能發生嘅病例 我family中都係甘失救致死亡 政府有得俾你追究 但人都走左喇。

Be positive, Stay stronger,Work harder, Learn Wiser, keep fighter, much smarter


侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


115#
發表於 15-3-2 14:56 |只看該作者
咁如果唔再係間公司度做咁點?

我2公婆都無公司保險, 所以有自己買~~~~ 老公有時整親, 扭到腳, 都會 claim 得返...... 我覺得 okay la, 有時唔急既病係公立會等好耐, 視乎要睇嗰科咁排多唔多人排


伯爵府

積分: 17266


116#
發表於 15-3-2 14:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 conniebebe 於 15-03-02 發表

原帖由 talkative 於 15-03-02 發表
我朋友係護士,佢而家去咗私院做,佢識幾個醫生都出嚟掛牌,佢都話係醫生叫佢買,因為佢有咩事要入院,就算 ...
禁for me我就prefer私家more than gov 既,各人喜好不同


公爵府

積分: 28209


117#
發表於 15-3-2 14:56 |只看該作者

引用:Quote:milk323+發表於+15-3-2+14:26+有事時

原帖由 candice0830 於 15-03-02 發表
我朋友都係咁, 所以佢係咁提我買~
我咪諗每月食少2次大餐有個保障~ 都要買既~ 所以前排都買左~ ...
有冇買埋原位癌保障?好緊要架!老公有個朋友就係買隻份唔包既,冇得賠。貴少少都要買包早期病呀




子爵府

積分: 12460


118#
發表於 15-3-2 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nanananana+於+15-03-02+發表

原帖由 aliensss2008 於 15-03-02 發表
不過我想check下
或者有病時
份保險又話唔包
可以買危疾吧⋯
親戚之前唔好彩,有cancer,保險一次賠佐幾十萬俾佢,佢拿D錢買標靶藥⋯
因為要長期吃⋯
而且我了解過,好似私家D標靶藥好過政府D⋯
不過就好come計,一個月要2萬幾




侯爵府

積分: 24263


119#
發表於 15-3-2 15:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 candice0830 於 15-03-02 發

原帖由 milk323 於 15-03-02 發表
有冇買埋原位癌保障?好緊要架!老公有個朋友就係買隻份唔包既,冇得賠。貴少少都要買包早期病呀



...
無錯,依家危疾無以前咁死板,一定要差唔多死先賠,已經有原位癌賠償,我有一份一年幾千,原位癌一確定,唔理幾期,即賠十幾萬,原位癌最麻煩就係你唔死得,又要醫,咁十零廿萬你輕易攞到咪得囉,攞唔到就分分鐘儲左幾年錢一鋪清袋,咁我依家供10年都係幾萬,我唔知D人究竟仲要點賺先係抵。


男爵府

積分: 5380


120#
發表於 15-3-2 15:02 |只看該作者

回覆:俾個醫生話我買保險傻

只買危疾


首頁
45678...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo