網購天地

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   101


象牙宮

積分: 235878


101#
發表於 15-6-20 15:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表養

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
牛奶有咩好
呢樣呢,我自己覺得潤囉,因為我開始用果陣係冬天!其實濕疹要配合埋藥膏,斷絕所有香精,仲有保濕


子爵府

積分: 14373


102#
發表於 15-6-20 15:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表
你學左幾耐開始自己打?

我見鴻裕有好多款油,我知最基本係椰子油,棕櫚油同橄欖油,仲有咩油係用得多?
我學左一堂就已經自己係屋企打皂,我等個仔訓左就係廚房整,我唔用椰子油,用棕櫚核仁油代替,溫和啲,橄欖油買extra vrigin oil,甜杏仁油,酪梨油,荷荷巴油,米糠油,要睇你自己想有咩功效,再簡用咩油。


子爵府

積分: 14373


103#
發表於 15-6-20 15:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發

原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表
呢樣呢,我自己覺得潤囉,因為我開始用果陣係冬天!其實濕疹要配合埋藥膏,斷絕所有香精,仲有保濕

...
有濕疹唔好用牛奶會好啲。


子爵府

積分: 14373


104#
發表於 15-6-20 15:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表
喺,我都去買本睇睇先
商務多選擇啲,慢慢比較下邊本岩用先買。



象牙宮

積分: 235878


105#
發表於 15-6-20 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表呢

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
有濕疹唔好用牛奶會好啲。
係架,但阿仔用左牛奶,同馬油,好好喎!


珍珠宮

積分: 30543


106#
發表於 15-6-20 21:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發

原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表
呢樣呢,我自己覺得潤囉,因為我開始用果陣係冬天!其實濕疹要配合埋藥膏,斷絕所有香精,仲有保濕

...
你搽類固醇藥膏?


珍珠宮

積分: 30543


107#
發表於 15-6-20 21:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表呢

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
有濕疹唔好用牛奶會好啲。
點解既?


象牙宮

積分: 235878


108#
發表於 15-6-20 22:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表呢

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
你搽類固醇藥膏?
最初發得犀利,又紅又痕有甩皮出水,所以睇醫生,應該係類固醇掛,其間一直用手工皂配合,好左大半就停藥膏,就咁用皂!


子爵府

積分: 14373


109#
發表於 15-6-20 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
點解既?
我見啲資深打皂網友係咁講架 ,我自己諗係因為 有啲人會對奶類野敏感,敏感就好易惹起埋濕疹。


大宅

積分: 2201


110#
發表於 15-6-20 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+藍莓+於+15-06-20+發表我都買

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
我係鴻裕到訂,訂多啲運費會抵啲。
娜娜我都有買,但我覺得女巫仲好睇
鴻裕訂油係咪要有台灣銀行戶口? 點俾錢呢?




珍珠宮

積分: 30543


111#
發表於 15-6-20 23:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pingpingchoi+於+15-06-20+發

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
我見啲資深打皂網友係咁講架 ,我自己諗係因為 有啲人會對奶類野敏感,敏感就好易惹起埋濕疹。

...
咁飲奶都唔得?




大宅

積分: 2201


112#
發表於 15-6-20 23:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+藍莓+於+15-06-20+發表我都買

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
我係鴻裕到訂,訂多啲運費會抵啲。
娜娜我都有買,但我覺得女巫仲好睇
請問運費大約幾錢呢?




子爵府

積分: 14373


113#
發表於 15-6-21 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
咁飲奶都唔得?
最好唔好飲牛奶,一黎容易致敏,二黎牛奶其實無咩益,就呢一點 我搵左條link比你自己睇
http://fooduncovered.org/2014/05/15/rthk-milk/


子爵府

積分: 14373


114#
發表於 15-6-21 00:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 Petman 於 15-06-20 發表
請問運費大約幾錢呢?
好似係$22-23/L,係空運,但要等老闆覆左先入得錢,都唔係咁快,急用就唔好訂佢。


子爵府

積分: 14373


115#
發表於 15-6-21 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 Petman 於 15-06-20 發表
鴻裕訂油係咪要有台灣銀行戶口? 點俾錢呢?
唔洗,可以入佢香港個戶口架。


大宅

積分: 2201


116#
發表於 15-6-21 07:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Petman+於+15-06-20+發表請問

原帖由 emily_money 於 15-06-21 發表
好似係$22-23/L,係空運,但要等老闆覆左先入得錢,都唔係咁快,急用就唔好訂佢。

...
謝謝你答覆。 我尋晚睇過價錢, 基礎油組合好抵, 但我要計下運費先, 你係咪都有訂基礎油 ? 還是只訂精油,特別油?

我係新手, 現在讀工聯會同買咗兩本書, 準備自己整, 好期待呀




珍珠宮

積分: 30543


117#
發表於 15-6-21 09:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Petman 於 15-06-20 發表請問

原帖由 emily_money 於 15-06-21 發表
好似係$22-23/L,係空運,但要等老闆覆左先入得錢,都唔係咁快,急用就唔好訂佢。

...
你學緊自己整?


子爵府

積分: 14373


118#
發表於 15-6-21 12:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-21 發

原帖由 Petman 於 15-06-21 發表
謝謝你答覆。 我尋晚睇過價錢, 基礎油組合好抵, 但我要計下運費先, 你係咪都有訂基礎油 ? 還是只訂精油 ...
我只買特別油,果啲椰子油 甜杏仁油 香港買都唔係貴,最好上一次堂學理論 點計算油品 皂化價,ins,學手勢,溶naoh時要點做,呢啲老師會教到你。


子爵府

積分: 14373


119#
發表於 15-6-21 12:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-21 發

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-21 發表
你學緊自己整?
我係學完,係屋企自己整,要多練習先會熟手 。
其實我本身係學整母乳皂比個仔用,點知就越買越多油


大宅

積分: 2201


120#
發表於 15-6-21 14:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Petman+於+15-06-21+發表謝謝

原帖由 emily_money 於 15-06-21 發表
我只買特別油,果啲椰子油 甜杏仁油 香港買都唔係貴,最好上一次堂學理論 點計算油品 皂化價,ins,學手勢 ...
上咗1堂工聯會嘅10堂course 個老師居然話第5堂先教計數 等得太耐...
我決定唔等佢自己開始整
買咗本書叫 我的第一件貼身手工皂 有dvd教整

我覺得會整到的 唔知整出來啱唔啱膚質姐

可能到時要向你求救






首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo