自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 59166


101#
發表於 15-7-14 14:50 |只看該作者
本帖最後由 shannnb 於 15-7-14 14:50 編輯

令人好想去台灣坐月架..水龍頭出黎係薑水~~


水晶宮

積分: 70028


102#
發表於 15-7-14 15:02 |只看該作者

引用:令人好想去台灣坐月架..水龍頭出黎係薑水~~

原帖由 shannnb 於 15-07-14 發表
本帖最後由 shannnb 於 15-7-14 14:50 編輯

令人好想去台灣坐月架..水龍頭出黎係薑水~~
me too


琥珀宮

積分: 176549

開心吸收勳章 熱血勳章 玩具勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


103#
發表於 15-7-14 16:40 |只看該作者

引用:人地我吾知,我無人陪月,亦都吾會請陪月

原帖由 sammi88888 於 15-07-13 發表
人地我吾知,我無人陪月,亦都吾會請陪月




simple is the best~


男爵府

積分: 5692

我的育兒心得勳章 夏天玩到顛 畀面勳章


104#
發表於 15-7-14 17:57 |只看該作者
本帖最後由 chun703 於 15-7-14 18:00 編輯

幾時都係自己屋企好. 利申, 我無請陪月


翡翠宮

積分: 86438


105#
發表於 15-7-14 18:08 |只看該作者
katherine.k 發表於 15-7-13 23:35
點解吾學吓台灣咁有月子中心呢?

好似周懂老婆咁,生完就直接轉去月子中心坐月,幾咁方便。
我以前係呀媽同99一齊幫我坐月既,所以我唔洗煩依方面.不過,如果香港有月子中心,會方便好多新手媽媽,但應該收費都幾昂貴吓


伯爵府

積分: 16090


106#
發表於 15-7-14 18:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+SabrinaR+於+15-07-14+發表其

原帖由 myaisha0435 於 15-07-14 發表
其實...度度都係由得佢喊架啦,

喊唔係問題....問題係唔好反轉佢,唔好蓋住佢
有質素既都唔會咁既,而且24小時你可以係房同電話(方便老公、長輩)睇住個cam bb 做緊咩。

台灣流行月子中心係因為地方大,好多人老家係另一個縣市,長輩未必可以成個月咁幫手。另外一般人亦唔可以請外傭,所以好多人會去月子中心。




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo