跳至

首頁
45678...55

尾頁
   0


大宅

積分: 1455


101#
發表於 08-9-19 12:48 |只看該作者
希ma, 如果我湊12返學, 佢咪又好似希希咁, 要嗲一輪, 等老師捉, 咪又爭鬥一番, 老師轉頭就出唻話俾我聽, 12坐定,老師同佢講:喊到濕哂, 攞毛巾抺下先啦, ...跟住就冇事, 自己攞野玩喇....
所以我又覺得吾係自己帶返學, 都有好處嘅...
正如老師同愛美麗ma講, 接放學愛美麗喊, 都係佢既一種表達佢見到mama好開心, 吾識講出唻, 咪只有喊囉, 喊吾代表佢地吾鍾意返學既....>又係做人亞媽既矛盾野~又想湊返學又驚亞b倚賴或咋死....吾湊又担心又吾舍得.....


原文章由 cl76215 於 08-9-19 10:36 發表
今朝湊希希返學本來好開心, 仲自己咩書包行返學校, 我心諗咁"順灘", 點知喺學校門口見到兩個同學仔喊, 又多事幹喊埋一份, 許老師氹佢都唔啋, 比第二個老師抱左入去陣就聽唔到佢喊, 學愛美麗媽講, D小朋友都係想嗲吓 ...


大宅

積分: 1455


102#
發表於 08-9-19 13:16 |只看該作者
12星期三我諗應該有瞓呱?!接放學時許老師話佢今日好攰, 個人有d熱, 但又吾知係咪瞓醒所以熱...~我諗有嘅...
學校瞓教既氣氛幾好, off燈, 黑黑的靜靜的, 而且個個都瞓, 你吾瞓老師都呵/拍吓, 始終好過屋企, 光光的, 嫲嫲睇電影佢就出廳一齊睇~點會瞓....

[ 本文章最後由 klam 於 08-10-17 12:48 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


103#
發表於 08-9-19 14:18 |只看該作者

回覆 #100 tokyogirl 的文章

愛美麗MA, 唔好介意, 我想問你老公唔係香港人呀, 好似D華僑, 我見你同老公講嘢全英文嘅, 咁都好呀,愛美麗英文一定無問題. 佢好叻女, 瞓到兩個鐘, 真係估佢唔到. 有無6299有好有唔好, 不過愛美麗返全日都好好多, 係接返學放學嘅問題大D, 我都好唔鍾意有工人, 多個人係屋企好唔方便, 不過迫住無人幫都無計.


大宅

積分: 4455


104#
發表於 08-9-19 16:46 |只看該作者
希希媽﹐

係呀﹐C6係華僑﹐好多代都0係外地﹐所以連6299都唔識中文。我諗愛美麗第日講英文問題應該不大﹐但始終考試都係要默書寫字﹐要睇小朋友肯唔肯背書﹐識講唔一定識寫....

原文章由 cl76215 於 08-9-19 14:18 發表
愛美麗MA, 唔好介意, 我想問你老公唔係香港人呀, 好似D華僑, 我見你同老公講嘢全英文嘅, 咁都好呀,愛美麗英文一定無問題. 佢好叻女, 瞓到兩個鐘, 真係估佢唔到. 有無6299有好有唔好, 不過愛美麗返全日都好好多, 係 ...


大宅

積分: 1455


105#
發表於 08-9-19 17:25 |只看該作者
愛美麗ma,
你老公係咪日本/星馬果邊既華僑?我估咋~

原文章由 tokyogirl 於 08-9-19 16:46 發表
希希媽﹐

係呀﹐C6係華僑﹐好多代都0係外地﹐所以連6299都唔識中文。我諗愛美麗第日講英文問題應該不大﹐但始終考試都係要默書寫字﹐要睇小朋友肯唔肯背書﹐識講唔一定識寫....

...


大宅

積分: 4455


106#
發表於 08-9-20 13:53 |只看該作者
12媽﹐
你估錯啦! 至於到底係邊度華僑﹐下星期六家長會我話你知

原文章由 klam 於 08-9-19 17:25 發表
愛美麗ma,
你老公係咪日本/星馬果邊既華僑?我估咋~


男爵府

積分: 5465


107#
發表於 08-9-22 13:34 |只看該作者

回覆 #106 tokyogirl 的文章

愛美麗MA, 我都估你老公係日本人喎, 你係tokyogirl嘛! 你哋兩個講英文, 咁愛美麗聽廣東話O唔OK? 不過依家返學, 日日都聽廣東話, 應該無問題嘅! 依家係咪你同工人接送, 第時就工人帶呀?
12MA, 起碼你99依家都同你接送呀! 我最初諗住搭校車, 我依家想我6299接送, 因為希希仲未完全OK, 要佢上校車我驚佢發癲, 同埋6299送佢可以同老師口中知道佢今日點, 不過我未同6299講, 依D咁高難度嘅嘢, 等我老公講, 我驚我99依依哦哦, 佢最鍾意去玩, 一年去兩, 三次旅行, 個個星期都去一日遊, 我都無佢咁好體力, 依家我都會送2,3日返學.

今日學校有外籍老師教英文, 唔知佢哋上得開唔開心呢?


大宅

積分: 4455


108#
發表於 08-9-22 14:09 |只看該作者
話說之前我同C6 0係東京住過幾年﹐初初有左愛美麗個陣都仲0係東京﹐咁咪叫自己做東京妹囉....

小朋友學習好快﹐我諗愛美麗好快就明廣東話﹐只不過阿女講說話都係比同齡小朋友差﹐句子都唔係好得﹐所以未必咁快會 bilibala 咁講囉。


原文章由 cl76215 於 08-9-22 13:34 發表
愛美麗MA, 我都估你老公係日本人喎, 你係tokyogirl嘛! 你哋兩個講英文, 咁愛美麗聽廣東話O唔OK? 不過依家返學, 日日都聽廣東話, 應該無問題嘅! 依家係咪你同工人接送, 第時就工人帶呀?
12MA, 起碼你99依家都同你 ...


男爵府

積分: 5465


109#
發表於 08-9-23 09:36 |只看該作者
8號波, 今日我哋D亞B唔洗返學, 我都好想休返日呀, 睇嚟極之渺茫LU


大宅

積分: 4455


110#
發表於 08-9-23 09:43 |只看該作者
我遲左起身﹐無睇電視﹐唔知原來唔使返學..... 算啦﹐當同愛美麗晨運。

原文章由 cl76215 於 08-9-23 09:36 發表
8號波, 今日我哋D亞B唔洗返學, 我都好想休返日呀, 睇嚟極之渺茫LU


男爵府

積分: 5465


111#
發表於 08-9-23 09:59 |只看該作者

回覆 #1 tokyogirl 的文章

咁你即係半路丟頭定係返到學校先走呀? 你小心D呀, 粗身大細, 陣間橫風橫雨, 唔好係條街度呀


大宅

積分: 4455


112#
發表於 08-9-23 10:03 |只看該作者
返到學校先知呀﹐然後去左佐治五世公園玩一陣囉。

愛美麗依家鐘意返學﹐頭先猛同我bye bye﹐又拖住老師隻手想入課室。


原文章由 cl76215 於 08-9-23 09:59 發表
咁你即係半路丟頭定係返到學校先走呀? 你小心D呀, 粗身大細, 陣間橫風橫雨, 唔好係條街度呀


男爵府

積分: 5465


113#
發表於 08-9-23 10:58 |只看該作者

回覆 #1 tokyogirl 的文章

咁鍾意返學, 咁就乖啦! 我都等緊依一日.


大宅

積分: 1455


114#
發表於 08-9-23 13:16 |只看該作者
我尋日2公婆湊個女返學, 先第一次見佢自己行入課室而且識同我地BYEBYE, 冇紐計, ....我個心即刻覺得...嘩, 個女好叻呀大個女喇....
希MA, 愛美麗MA,
你地亞b食咩奶粉呀?我個食雀巢, 前晚知道後嚇到我手都震埋, 尋日2公婆請假諗住同個女去檢查, 結果又運吉....
等到尋晚先知邊度有得做檢查...今朝check左, 冇事,先放心番哂...但而家又到發燒....11點半,先返到寫字樓....
2位mama都要小心身體哦!~

原文章由 cl76215 於 08-9-23 10:58 發表
咁鍾意返學, 咁就乖啦! 我都等緊依一日.


大宅

積分: 1102


115#
發表於 08-9-23 13:24 |只看該作者
檢查係唔係要抽血o架,定係只係驗尿咋?

原文章由 klam 於 08-9-23 13:16 發表
我尋日2公婆湊個女返學, 先第一次見佢自己行入課室而且識同我地BYEBYE, 冇紐計, ....我個心即刻覺得...嘩, 個女好叻呀大個女喇....
希MA, 愛美麗MA,
你地亞b食咩奶粉呀?我個食雀巢, 前晚知道後嚇到我手都震埋, 尋日 ...


男爵府

積分: 5465


116#
發表於 08-9-23 14:22 |只看該作者

回覆 #2 klam 的文章

12MA, 你係咪去瑪麗CHECK呀! 過程點同等得耐唔耐呀? 好彩12無事啫, 嚇餐飽! 你話你發燒定12發燒呀? 快D睇醫生, 今晚早D瞓呀! 依D天氣, 尋日放工出面成個火爐咁, 焗死人, 真係唔病就假.


大宅

積分: 4455


117#
發表於 08-9-23 14:39 |只看該作者
12無事就好啦﹐腎呢樣野﹐壞左手尾好長﹐唔驚就假~ D奸商咁無良﹐佢地自己無細路架咩..... 乜野壞事都做得出

愛美麗食惠氏﹐新加坡製﹐應該未有事﹔不過好多副食品都加入奶精/乳固體﹐真係防不勝防.......


原文章由 klam 於 08-9-23 13:16 發表
我尋日2公婆湊個女返學, 先第一次見佢自己行入課室而且識同我地BYEBYE, 冇紐計, ....我個心即刻覺得...嘩, 個女好叻呀大個女喇....
希MA, 愛美麗MA,
你地亞b食咩奶粉呀?我個食雀巢, 前晚知道後嚇到我手都震埋, 尋日 ...


男爵府

積分: 5465


118#
發表於 08-9-23 16:01 |只看該作者

回覆 #1 tokyogirl 的文章

希希飲A+, 都無事, 不過間唔中就斷貨, 成日加價, 我本來想轉日本奶粉, 依家睇定D先, 奶粉廠好賤, 人哋搶, 佢乘機加價, 前前後後加左40蚊, A+3由$120食到$160, 都無辨法. 亞B1歲前都食惠氏, 不過食到3號覺得好難開, 一舊舊痴住. D負朋友驗到有腎石好慘, 大人就話磁力共震打碎, 小朋友連痾尿都痛, 好陰公


大宅

積分: 1455


119#
發表於 08-9-23 17:12 |只看該作者
係我發燒!~多謝你地關心!~你地都要小心身體哦~
係去普通科門診--即係(西營盤賽馬會診所)今朝返工前去睇睇有冇籌, 點知我係第一個.....只係驗小便, check 無事就走得喇.....咁求期....
尋日我2公婆仲專登放假諗住要去瑪麗or瑪嘉烈, ....前一晚我都冇睇溏心風暴喇, 2公婆不停打電話上網搵下有咩途徑去CHECK...政府熱線-叫我搵>食物安全中心-但佢地未開工, 要第2朝打去問,到尋日朝:食物安全中心叫我搵>瑪麗-, 瑪麗又叫我搵瑪嘉烈....瑪嘉烈又冇人聽.....乾著急!
見亞B學校9:30有外籍老師上堂, 咪等佢上完堂食埋飯去湊佢去檢查囉.....仲見到個外籍老師添-Mrs brown
你地小朋友放學有冇講Mrs brown?希希又改左咩英文名呀?
愛美麗就好啦, papa mama 已經幫佢改左, 而且屋企都用英文....12要慢慢適應lu~
12話mrs brown同佢地玩保齡球...吾知真定假呢?


原文章由 cl76215 於 08-9-23 14:22 發表
12MA, 你係咪去瑪麗CHECK呀! 過程點同等得耐唔耐呀? 好彩12無事啫, 嚇餐飽! 你話你發燒定12發燒呀? 快D睇醫生, 今晚早D瞓呀! 依D天氣, 尋日放工出面成個火爐咁, 焗死人, 真係唔病就假. ...


大宅

積分: 4455


120#
發表於 08-9-23 17:31 |只看該作者
愛美麗連自己個名都未識講﹐點會識得同我講0係學校做D乜丫~~ 不過有時聽佢啍D以前未聽過0既歌仔﹐我諗應該係學校教卦。

乜淨係check下小便咁求其.... 唔係要照超聲波咩...? 不過如果12去小便OK﹐唔痛﹐都應該無事0既﹐唔使擔心啦。

原文章由 klam 於 08-9-23 17:12 發表
係我發燒!~多謝你地關心!~你地都要小心身體哦~
係去普通科門診--即係(西營盤賽馬會診所)今朝返工前去睇睇有冇籌, 點知我係第一個.....只係驗小便, check 無事就走得喇.....咁求期....
尋日我2公婆仲專登放假諗住要去 ...

首頁
45678...55

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo