影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34708


101#
發表於 08-7-28 17:06 |只看該作者
唔記得問, 你自己搓粉定用機搓呀?
造型我真係攪唔掂, 彈嚟彈去, 唔知點整
原文章由 小詹 於 08-7-28 16:49 發表

我都係整左兩次咋,都未掌握到架,由其是造型,完全唔掂,可能係新屎坑新嘗試,所以覺得幾好玩
  


珍珠宮

積分: 34708


102#
發表於 08-7-28 17:06 |只看該作者
呢樣我日日都幻想幾次
原文章由 小詹 於 08-7-28 17:01 發表

我正係幻想幾時會中6合彩
  


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


103#
發表於 08-7-28 17:13 |只看該作者
原文章由 monmonpupu 於 08-7-28 17:06 發表
唔記得問, 你自己搓粉定用機搓呀?
造型我真係攪唔掂, 彈嚟彈去, 唔知點整

我係用自己雙手又搓又撻...


珍珠宮

積分: 34708


104#
發表於 08-7-28 17:24 |只看該作者
嘩~好勁...我搓過兩,三次, 可能自己用錯力, 第二日對手痛到死咁滯
不過好多人都係自己搓, 佢地d包包都好靚, 羨慕ing...
原文章由 小詹 於 08-7-28 17:13 發表

我係用自己雙手又搓又撻...

  


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


105#
發表於 08-7-28 17:33 |只看該作者
原文章由 monmonpupu 於 08-7-28 17:24 發表
嘩~好勁...我搓過兩,三次, 可能自己用錯力, 第二日對手痛到死咁滯
不過好多人都係自己搓, 佢地d包包都好靚, 羨慕ing...

我搓完對手都痛到C...
你駛乜羨慕!!你整得都好靚呀


珍珠宮

積分: 34708


106#
發表於 08-7-28 17:47 |只看該作者
真係好鬼"冤"痛架...
我梗係揀靚仔d嘅包包先映相啦
原文章由 小詹 於 08-7-28 17:33 發表

我搓完對手都痛到C...
你駛乜羨慕!!你整得都好靚呀
  


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


107#
發表於 08-7-28 18:21 |只看該作者
原文章由 monmonpupu 於 08-7-28 17:47 發表

我梗係揀靚仔d嘅包包先映相啦

我都係播


伯爵府

積分: 15983


108#
發表於 08-7-28 19:17 |只看該作者
今日咁静既?


公爵府

積分: 25365


109#
發表於 08-7-28 19:25 |只看該作者
妳攪掂啦!

原文章由 mame_susanne 於 08-7-28 19:17 發表
今日咁静既?


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


110#
發表於 08-7-28 22:14 |只看該作者
原文章由 mame_susanne 於 08-7-28 19:17 發表
今日咁静既?

是好靜呀!!!唔見左hola,cky ....


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


111#
發表於 08-7-28 22:40 |只看該作者
原文章由 BBChu 於 08-7-28 19:25 發表
妳攪掂啦!

bbchu,

聽日出發啦,執好晒野未呀?


公爵府

積分: 25365


112#
發表於 08-7-28 23:05 |只看該作者
E家忙緊執行李

原文章由 小詹 於 08-7-28 22:40 發表

bbchu,

聽日出發啦,執好晒野未呀?


公爵府

積分: 25365


113#
發表於 08-7-28 23:06 |只看該作者
我依幾晚其實忙裡偷閒煲左四集薯仔


男爵府

積分: 9917

好媽媽勳章


114#
發表於 08-7-28 23:16 |只看該作者
原文章由 BBChu 於 08-7-28 23:05 發表
E家忙緊執行李

執行李都好開心


伯爵府

積分: 15983


115#
發表於 08-7-28 23:27 |只看該作者
of course not....still mess
my desktop can't online...but my notebook can wi-fi
原文章由 BBChu 於 08-7-28 19:25 發表
妳攪掂啦!


公爵府

積分: 25365


116#
發表於 08-7-28 23:34 |只看該作者
oh! No

原文章由 mame_susanne 於 08-7-28 23:27 發表
of course not....still mess
my desktop can't online...but my notebook can wi-fi


伯爵府

積分: 15983


117#
發表於 08-7-28 23:38 |只看該作者
those unpacking boxes are everywhere
原文章由 BBChu 於 08-7-28 23:34 發表
oh! No


伯爵府

積分: 15757

畀面勳章


118#
發表於 08-7-29 09:44 |只看該作者
morning~~
生從何來?死往何去?
萬般帶不走,唯有業隨身。


公爵府

積分: 25515


119#
發表於 08-7-29 12:01 |只看該作者
午安

病到傻吓傻吓開咗新貼都唔知


公爵府

積分: 25515


120#
發表於 08-7-29 12:04 |只看該作者
嘩..........乜你咁快架mouth:
我都係睇到24集咋
睇落都ok喎.....最少唔悶吖
D演員又熟口熟面睇長今同薯仔已經見過晒



原文章由 lsyc 於 08-7-28 12:02 發表
cky05,

李算我已經睇到20集! 都幾有mood追吓! 你睇成點呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo