自由講場

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   7


大宅

積分: 3821


101#
發表於 15-11-24 19:27 |只看該作者

回覆:yencheung1981 的帖子

比幅正野大家,比佢電到暈左
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 43376


102#
發表於 15-11-24 19:36 |只看該作者

回覆:吳卓羲

希望唱k知道有我地支持佢啦!




琥珀宮

積分: 169631


103#
發表於 15-11-24 20:38 |只看該作者

引用:比幅正野大家,比佢電到暈左+ +

原帖由 gg33 於 15-11-24 發表
比幅正野大家,比佢電到暈左
佢個走粒好正




侯爵府

積分: 24541

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


104#
發表於 15-11-24 21:14 |只看該作者



寶石宮

積分: 340805

2024年龍年勳章


105#
發表於 15-11-24 21:24 |只看該作者

引用:冇左以前陣mk味,愈來愈有睇頭

原帖由 jzzz1102 於 15-11-23 發表
冇左以前陣mk味,愈來愈有睇頭


幸福可以好簡單


寶石宮

積分: 340805

2024年龍年勳章


106#
發表於 15-11-24 21:25 |只看該作者

引用:我見過真人,幾高大靚仔,好sharp.

原帖由 一人之下 於 15-11-23 發表
我見過真人,幾高大靚仔,好sharp.


幸福可以好簡單


大宅

積分: 3821


107#
發表於 15-11-24 22:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+gg33+於+15-11-24+發表比幅正

原帖由 木土土 於 15-11-24 發表
佢個走粒好正
我覺得眼神watt數好勁




大宅

積分: 1248


108#
發表於 15-11-24 23:11 |只看該作者

引用:我冇睇梟雄,但不嬲都鍾意唱k,由衝上雲霄1

原帖由 macca 於 15-11-23 發表
我冇睇梟雄,但不嬲都鍾意唱k,由衝上雲霄1開始!



...
大唐雙龍傳,,,和林峰一齊演,,,第一次認識他,,,


公爵府

積分: 25915


109#
發表於 15-11-24 23:19 |只看該作者

引用:冇左以前陣mk味,愈來愈有睇頭 +

原帖由 jzzz1102 於 15-11-23 發表
冇左以前陣mk味,愈來愈有睇頭





珍珠宮

積分: 40429


110#
發表於 15-11-24 23:27 |只看該作者

引用:我都覺得佢ok+型,馬明成個傻仔+(fans+咪病

原帖由 vvbyy 於 15-11-24 發表
我都覺得佢ok 型,馬明成個傻仔 (fans 咪病我), bosco 比佢更mk , anyway tvb 好似冇晒人咁very boring

...
Bosco都靚仔,馬明只是高大和年齡唔細。




大宅

積分: 2684


111#
發表於 15-11-25 00:56 |只看該作者

回覆:吳卓羲

呢張相幾靚仔
1448384189014.jpg


男爵府

積分: 7739


112#
發表於 15-11-25 01:06 |只看該作者

引用:我不嬲都鍾意佢,但以前唔敢同人講架,因為

原帖由 Nothingman 於 15-11-23 發表
我不嬲都鍾意佢,但以前唔敢同人講架,因為鍾意/支持佢就等如冇taste

希望佢可以翻身啦,其實佢 ...

我都係
講真鍾意吳唱K都比人笑




男爵府

積分: 7739


113#
發表於 15-11-25 01:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Nothingman+於+15-11-23+發表

原帖由 luisiulam 於 15-11-25 發表
我都係
講真鍾意吳唱K都比人笑
*講親




伯爵府

積分: 19743


114#
發表於 15-11-25 01:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-11-24+發

原帖由 chickenwing2006 於 15-11-24 發表
第一集條瑩光綠色 scarf

忍一陣,之後 ceo 番工,d 衫好好多
之但係唔係個個都carry到呢啲色
佢著上身都好sharp




公爵府

積分: 26129


115#
發表於 15-11-25 01:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+15-11-24

本帖最後由 20462046 於 15-11-25 01:52 編輯
原帖由 cathy29 於 15-11-25 發表
之但係唔係個個都carry到呢啲色
佢著上身都好sharp

今套劇梟雄,真係對佢另眼相看




公爵府

積分: 26129


116#
發表於 15-11-25 01:54 |只看該作者
gg33 發表於 15-11-24 19:27
比幅正野大家,比佢電到暈左


珍珠宮

積分: 43376


117#
發表於 15-11-25 07:37 |只看該作者

引用:比幅正野大家,比佢電到暈左+ +

原帖由 gg33 於 15-11-24 發表
比幅正野大家,比佢電到暈左
隔離果個唔掂!




大宅

積分: 3821


118#
發表於 15-11-25 07:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chickenwing2006+於+15-11-24

原帖由 cathy29 於 15-11-25 發表
之但係唔係個個都carry到呢啲色
佢著上身都好sharp
專登睇左d 劇照,個髮型同衣著同tbb真係唔同,造型經專人設計過,所以型過tbb角色




伯爵府

積分: 19743


119#
發表於 15-11-25 08:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy29+於+15-11-25+發表之

原帖由 gg33 於 15-11-25 發表
專登睇左d 劇照,個髮型同衣著同tbb真係唔同,造型經專人設計過,所以型過tbb角色



...
所以覺得tbb 哂左佢,佢做呢套劇好好多




伯爵府

積分: 17883

好媽媽勳章


120#
發表於 15-11-25 09:03 |只看該作者
之前BK 好多jm 勁彈吳卓羲的, 現在又有好多jm 讚佢, 但佢都好似已離開TVB了。一直覺得他只是未遇上好角色, 總係做衝動派, 其實他做喜劇都幾好笑的。

首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo