立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4291
原帖由 Fishmama522 於 16-01-30 發表 係呀,特別係喺酒店果套先娘爆 古裝佢都好型架我反而唔鍾意睇民初戲同戰爭
積分: 3787
rose-mag 發表於 16-1-30 03:22 袁弘就係喺唐人做得太多男二男三,始終冇機會做男一,但論條件,我又覺得佢講樣講演技,比好多個男演員都好 ...
別墅
積分: 835
原帖由 Iris-Lo 於 16-01-30 發表 我都頂唔順女主角係酒店套衫,真係好娘,仲話要著靚哋但仲衰過著便服,反而我覺得霍建華著家居服都好型:ilo ...
積分: 1638
原帖由 Fishmama522 於 16-01-30 發表 係啦,睇黎又要做炮灰
H小B媽 發表於 16-2-2 12:53 明妃傳出咗華哥同詩詩感情線嘅片花,都幾虐心吓
原帖由 Carrie210 於 16-02-02 發表 由於男二關係,我GIVEUP~
H小B媽 發表於 16-2-3 01:15 華哥應該係男一,會講佢對詩詩單方面付出,劇情主線應該係佢同詩詩度,片花入面睇佢個角色好似身心都好傷。 ...
子爵府
積分: 12578
王國長老
積分: 174325
珍珠宮
積分: 31627
原帖由 happykk 於 16-03-12 發表 明妃傳又播完啦!華哥今年仲有冇劇?
H小B媽 發表於 16-3-13 02:15 冇新劇啦,佢之前幾個月拍電影多,之前上咗部,youtube有得睇,止住渴先啦 ...
Iris-Lo 發表於 16-3-13 17:57 我都好失落,冇劇追啦!唯有番炒華哥舊劇
原帖由 happykk 於 16-03-13 發表 已經番睇咗仙劍3、金玉良緣、花千骨!明妃睇緊第二次!
積分: 11116
happykk 發表於 16-3-13 22:40 已經番睇咗仙劍3、金玉良緣、花千骨!明妃睇緊第二次!
水晶宮
積分: 71345
H小B媽 發表於 16-3-15 00:29 我睇咗好多次他來了,請閉眼
積分: 865
我掛念嫲嫲 發表於 16-3-15 07:47 先劍同金玉邊套好睇啲
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy