影視娛樂

跳至

首頁
45678...16

尾頁
   10


大宅

積分: 4291


101#
發表於 16-1-30 22:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cathy29+於+16-01-28+發表me+

原帖由 Fishmama522 於 16-01-30 發表
係呀,特別係喺酒店果套先娘爆

古裝佢都好型架我反而唔鍾意睇民初戲同戰爭
我都頂唔順女主角係酒店套衫,真係好娘,仲話要著靚哋但仲衰過著便服,反而我覺得霍建華著家居服都好型




大宅

積分: 3787

醒目開學勳章


102#
發表於 16-1-30 23:23 |只看該作者
rose-mag 發表於 16-1-30 03:22
袁弘就係喺唐人做得太多男二男三,始終冇機會做男一,但論條件,我又覺得佢講樣講演技,比好多個男演員都好 ...
可能要到SUMMER先上,真吾明點解咁耐。


別墅

積分: 835


103#
發表於 16-1-31 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 Fishmama522 於 16-01-30 發

原帖由 Iris-Lo 於 16-01-30 發表
我都頂唔順女主角係酒店套衫,真係好娘,仲話要著靚哋但仲衰過著便服,反而我覺得霍建華著家居服都好型:ilo ...
係呀,有同感,平時d 衫正常好多


大宅

積分: 1638


104#
發表於 16-2-2 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 H小B媽 於 16-01-29 發表2/13

原帖由 Fishmama522 於 16-01-30 發表
係啦,睇黎又要做炮灰
明妃傳出咗華哥同詩詩感情線嘅片花,都幾虐心吓



大宅

積分: 3787

醒目開學勳章


105#
發表於 16-2-2 23:32 |只看該作者
H小B媽 發表於 16-2-2 12:53
明妃傳出咗華哥同詩詩感情線嘅片花,都幾虐心吓
由於男二關係,我GIVEUP~


大宅

積分: 1638


106#
發表於 16-2-3 01:15 |只看該作者

引用:Quote:H小B媽 發表於 16-2-2 12:53 明妃傳

原帖由 Carrie210 於 16-02-02 發表
由於男二關係,我GIVEUP~
華哥應該係男一,會講佢對詩詩單方面付出,劇情主線應該係佢同詩詩度,片花入面睇佢個角色好似身心都好傷。


大宅

積分: 3787

醒目開學勳章


107#
發表於 16-2-4 00:50 |只看該作者
H小B媽 發表於 16-2-3 01:15
華哥應該係男一,會講佢對詩詩單方面付出,劇情主線應該係佢同詩詩度,片花入面睇佢個角色好似身心都好傷。

...
所以無眼睇


別墅

積分: 835


108#
發表於 16-2-4 11:13 |只看該作者

回覆:霍建華

我反而期待睇秀麗江山多d, 起碼唔虐心,小說都好好睇


子爵府

積分: 12578


109#
發表於 16-3-12 23:37 |只看該作者
明妃傳又播完啦!華哥今年仲有冇劇?


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


110#
發表於 16-3-12 23:50 |只看該作者

回覆樓主:

華哥廣告相
img-2ec45e179d053e6699727b4632ec17c8.JPEG
img-823005a6cae182589890f25449f1f914.JPEG
img-ab5537ecc284629aaad0a06e74233cfe.JPEG
img-e4402c16c2f00a38d203b04abe3cfcb7.JPEG
img-d48b19241029f6e249053da051985220.JPEG
img-4d10de567ea355ea2f32bd99b92e43bc.JPEG
img-a9b35e6364831913b1adab3b2fa877fb.JPEG
img-df9a2447888ce31a57b2b64ea8d4f8d4.JPEG
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珍珠宮

積分: 31627


111#
發表於 16-3-13 01:43 |只看該作者

回覆:霍建華

好慘!明妃做完,依家無戲可追!失落


大宅

積分: 1638


112#
發表於 16-3-13 02:15 |只看該作者

引用:明妃傳又播完啦!華哥今年仲有冇劇?

原帖由 happykk 於 16-03-12 發表
明妃傳又播完啦!華哥今年仲有冇劇?
冇新劇啦,佢之前幾個月拍電影多,之前上咗部<真相禁區>,youtube有得睇,止住渴先啦


子爵府

積分: 12578


113#
發表於 16-3-13 15:43 |只看該作者
H小B媽 發表於 16-3-13 02:15
冇新劇啦,佢之前幾個月拍電影多,之前上咗部,youtube有得睇,止住渴先啦

...
我知佢現在拍緊電影


大宅

積分: 4291


114#
發表於 16-3-13 17:57 |只看該作者

回覆:霍建華

我都好失落,冇劇追啦!唯有番炒華哥舊劇




子爵府

積分: 12578


115#
發表於 16-3-13 22:40 |只看該作者
Iris-Lo 發表於 16-3-13 17:57
我都好失落,冇劇追啦!唯有番炒華哥舊劇
已經番睇咗仙劍3、金玉良緣、花千骨!明妃睇緊第二次!



大宅

積分: 1638


116#
發表於 16-3-15 00:29 |只看該作者

引用:Quote:Iris-Lo 發表於 16-3-13 17:57 我都

原帖由 happykk 於 16-03-13 發表
已經番睇咗仙劍3、金玉良緣、花千骨!明妃睇緊第二次!
我睇咗好多次他來了,請閉眼


子爵府

積分: 11116


117#
發表於 16-3-15 07:47 |只看該作者
happykk 發表於 16-3-13 22:40
已經番睇咗仙劍3、金玉良緣、花千骨!明妃睇緊第二次!

先劍同金玉邊套好睇啲


水晶宮

積分: 71345

2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章


118#
發表於 16-3-15 12:35 |只看該作者
H小B媽 發表於 16-3-15 00:29
我睇咗好多次他來了,請閉眼
他來了,請閉眼 真係主力睇華哥咋, D 劇情改到悶到死


別墅

積分: 865


119#
發表於 16-3-15 18:00 |只看該作者

回覆:霍建華

好野有華哥post,我睇完女医明妃之後好like 他。他做得好好。仲有边套值得推介。你地用那个app睇?千尋冇甘多既


子爵府

積分: 12578


120#
發表於 16-3-15 19:34 |只看該作者
我掛念嫲嫲 發表於 16-3-15 07:47
先劍同金玉邊套好睇啲
我覺得仙劍3好睇D,因為華哥有段3生3世情,到最後好感動。

首頁
45678...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo