立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1763
原帖由 markbrother 於 16-02-02 發表 惠康個隻product in PRC,不是香港製造架,味道都可以。 德成號好食啲,蛋味重啲,中間摺左幾次都仲係好脆 ...
子爵府
積分: 13573
原帖由 肥豆媽咪 於 16-01-31 發表 我食過: 元朗真香,手造蛋卷,$63細盒,好薄,最脆依間,無咩蛋味同牛油味。 華園,$39,厚身,唔脆,幾香蛋 ...
男爵府
積分: 7147
積分: 1372
珍珠宮
積分: 32721
原帖由 appleface 於 16-02-01 發表 我明天去問下
積分: 1480
原帖由 pm1202 於 16-02-02 發表 我今日買一罐原味一罐鳳凰都有10蚊券
原帖由 appleface 於 16-02-02 發表 我今日問佢拎返啦!
積分: 13596
積分: 2922
積分: 1990
積分: 9099
積分: 1664
積分: 5273
積分: 10691
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy