自由報料

跳至

首頁

尾頁
   13


大宅

積分: 1763


101#
發表於 16-2-2 11:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木森林+於+16-02-01+發表其實

原帖由 markbrother 於 16-02-02 發表
惠康個隻product in PRC,不是香港製造架,味道都可以。

德成號好食啲,蛋味重啲,中間摺左幾次都仲係好脆 ...
噢... 我仲買多左兩罐~

謝謝提醒唷




子爵府

積分: 13573


102#
發表於 16-2-2 11:42 |只看該作者

引用:我食過:元朗真香,手造蛋卷,$63細盒,好薄

原帖由 肥豆媽咪 於 16-01-31 發表
我食過:
元朗真香,手造蛋卷,$63細盒,好薄,最脆依間,無咩蛋味同牛油味。
華園,$39,厚身,唔脆,幾香蛋 ...
利害呀!非常清楚


男爵府

積分: 7147


103#
發表於 16-2-2 11:43 |只看該作者
回覆 popo739498 的帖子

APM 間恒香執左好耐啦....


大宅

積分: 1372


104#
發表於 16-2-2 14:27 |只看該作者
昨晚去了 Wellong買醉X樓, 感覺不及晶記鬆化


珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


105#
發表於 16-2-2 16:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 木森林 於 16-02-01 發表我今

原帖由 appleface 於 16-02-01 發表
我明天去問下
我今日買一罐原味一罐鳳凰都有10蚊券

活在當下,愛得及時


大宅

積分: 1480


106#
發表於 16-2-2 17:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+appleface+於+16-02-01+發表

原帖由 pm1202 於 16-02-02 發表
我今日買一罐原味一罐鳳凰都有10蚊券
我今日問佢拎返啦!




珍珠宮

積分: 32721

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


107#
發表於 16-2-2 17:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pm1202 於 16-02-02 發表我今

原帖由 appleface 於 16-02-02 發表
我今日問佢拎返啦!


活在當下,愛得及時


子爵府

積分: 13596


108#
發表於 16-2-2 17:38 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

試過好多,我最喜歡恒香


大宅

積分: 2922

BB防敏心得分享勳章 認識瑞士牛牛第一回


109#
發表於 16-2-3 23:21 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

係咪間間萬寧都有買恆香蛋卷?仲有邊度有得買?沙田區有冇呀?




大宅

積分: 1990


110#
發表於 16-2-4 00:54 |只看該作者
之前買隻“金滿來“好好味,但今年唔見有


男爵府

積分: 9099


111#
發表於 16-2-4 08:56 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

我食御品皇,25蚊罐,我覺得都幾好食




大宅

積分: 1664

畀面勳章 BK Milk勳章


112#
發表於 16-2-4 18:26 |只看該作者

回覆:想食家鄉雞蛋卷,有無推介?

Apm依家有小市集,有恆香蛋卷賣喎!


男爵府

積分: 5273

美好大世界2017勳章


113#
發表於 16-2-4 23:21 |只看該作者
美心都好吃


子爵府

積分: 10691


114#
發表於 16-2-4 23:55 |只看該作者
759牌 都ok
奇華唔太好食啫

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo