夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   8


複式洋房

積分: 451


101#
發表於 17-7-3 09:33 |只看該作者

回覆樓主:

搵朋友傾下,做一些自己想做的野放鬆


大宅

積分: 2182


102#
發表於 17-7-3 09:49 |只看該作者
我都係建議你等自己靜一靜, 諗清楚自己想唔想要呢個人.
火起上嚟, 咩都會講得出...
你問佢幾時搬, 咁係咪巳經決心要分開?

如果佢當年係貪玩口多多呢?
有無諗過呢幾年佢對你好唔好? 有無覺得被冷落?

自己既感覺最真實, 如果佢呢幾年你都覺得佢係HEA你, 仲要俾你發現佢心野咁就好好安排自己後著先。


珍珠宮

積分: 40237


103#
發表於 17-7-3 10:17 |只看該作者

回覆樓主:

男人信唔過所以女人一定要靠自己


翡翠宮

積分: 79228


104#
發表於 17-7-3 10:40 |只看該作者
P388 發表於 17-7-3 02:35
文字回應。不敢面對面講
當然又認衰認錯。講左原因,我兩關係,。但我問佢幾時搬

老實講
男人, 係鬧唔到佢返黎既; 亦唔會鬧到佢良心發現 (當然婚姻如果靠良心維持都好灰)
你篇message咁強勢, 佢心入面只會更想急步走, 因為又怕你又內咎又驚.

你如果想留低個老公, 懷柔政策機會大D.

點評

rambus99    發表於 17-7-3 10:40


複式洋房

積分: 196


105#
發表於 17-7-3 10:41 |只看該作者
rambus99 發表於 17-7-3 09:49
我都係建議你等自己靜一靜, 諗清楚自己想唔想要呢個人.
火起上嚟, 咩都會講得出...
你問佢幾時搬, 咁係咪 ...

就係一年後今天 仍然心野。就唔得啦
期間相處一般平淡。我接受唔到佢再次動搖


複式洋房

積分: 196


106#
發表於 17-7-3 10:45 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-2 19:41
問都無用, 你上次都問左喇. 佢个心咪飛左去人地度. 2013 到 2017 都 5 年喇, 答你响你度你信嗎?

你講 ...

我補充了一句。
想補救?有咩計劃。
我已好大讓步。佢個心動搖了好多年, 上年我讓一次 ,隻眼開隻眼閉,現在呢?

將自己既錯推在我身上,後果由我承擔?


複式洋房

積分: 196


107#
發表於 17-7-3 10:49 |只看該作者
mini1204 發表於 17-7-3 10:40
老實講
男人, 係鬧唔到佢返黎既; 亦唔會鬧到佢良心發現 (當然婚姻如果靠良心維持都好灰)
你篇message咁強 ...

被迫變強。 要軟硬兼施。之前買了相架一直話放全家幅在風水位添加感情,但一直冇掛
昨晚我突然掛上。等他明白。反醒。
一錯可忍。二錯再忍一忍。三錯踢佢走。


瑪瑙宮

積分: 139710


108#
發表於 17-7-3 11:08 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-7-3 11:11 編輯
P388 發表於 17-7-3 10:45
我補充了一句。
想補救?有咩計劃。
我已好大讓步。佢個心動搖了好多年, 上年我讓一次 ,隻眼開隻眼閉, ...

你問得佢幾時搬走, 佢都諗住無得留, 重有咩補救機會呢? 我諗唔到. 佢今晚都唔知返唔返黎食/瞓?



翡翠宮

積分: 79228


109#
發表於 17-7-3 11:30 |只看該作者

回覆樓主:

其實我睇吾透,你到底想佢留定想佢走呢

如果佢留,心吾係你度,又得吾得

佢如果幾年都係同一個女人,似乎吾係心野咁簡單,你說是不是

佢留,你都要 realistic d, 佢以咩狀態留


複式洋房

積分: 196


110#
發表於 17-7-3 12:08 |只看該作者

回覆樓主

唉。我都好亂


男爵府

積分: 6156


111#
發表於 17-7-3 12:09 |只看該作者
P388 發表於 17-7-3 10:49
被迫變強。 要軟硬兼施。之前買了相架一直話放全家幅在風水位添加感情,但一直冇掛
昨晚我突然掛上。等他 ...

我覺得佢會死狗過左就算,但一個人出軌咁多年,唔樂觀


複式洋房

積分: 196


112#
發表於 17-7-3 12:16 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-7-3 11:08
你問得佢幾時搬走, 佢都諗住無得留, 重有咩補救機會呢? 我諗唔到. 佢今晚都唔知返唔返黎食/瞓?

佢咁講。咪睇下佢想點囉。佢一句話走。我放人, 錢,樓我揸手


複式洋房

積分: 196


113#
發表於 17-7-3 12:18 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 17-7-3 12:09
我覺得佢會死狗過左就算,但一個人出軌咁多年,唔樂觀

佢話不是越軌
昨晚睇套韓劇影響。我要出手


別墅

積分: 971


114#
發表於 17-7-3 12:44 |只看該作者
P388 發表於 17-7-3 12:18
佢話不是越軌
昨晚睇套韓劇影響。我要出手

我覺得樓主太強勢,你c6又好似軟皮蛇咁,仲要係打不還手,罵不還口果種,可能咁多年對住你慣左。
樓主,首先要問下自己個心,你仲鐘唔鐘意你老公,仲想唔想同佢行落去,白頭偕老?
如果想,你真係要做返d野,唔係要求你老公改變,係你自己要改變,溫柔d,多d關心下你老公,約下佢去拍拖去旅行,唔可以再咁強勢。你俾我既感覺就係,即使一年前,你都係施捨你c6一個機會,而唔係共同改善關係。

點評

rambus99    發表於 17-7-3 13:35


複式洋房

積分: 196


115#
發表於 17-7-3 13:02 |只看該作者
yllau 發表於 17-7-3 12:44
我覺得樓主太強勢,你c6又好似軟皮蛇咁,仲要係打不還手,罵不還口果種,可能咁多年對住你慣左。
樓主,首 ...

一年間。改善關係是去拍拖睇戲、旅行,有交流的 ,。平常溝通是佢少說話。佢自卑心強
我冇想過佢再一次咁樣對我。
放過佢 條氣唔順。可能放佢走反而對我是解脫


侯爵府

積分: 22213

畀面勳章


116#
發表於 17-7-3 13:35 |只看該作者

回覆樓主

其實面對lee類軟皮蛇老公真難頂,叻又唔係叻,鬧佢佢又冇乜反應,我覺得佢一定係心野,不過唔認你又奈佢唔何,佢唔會有咩行動當冇事算,我覺得你要主動搞清楚佢究竟想點,唔好比佢拖下又一年。


大宅

積分: 2182


117#
發表於 17-7-3 13:39 |只看該作者
本帖最後由 rambus99 於 17-7-3 13:41 編輯

唔好嫌我長氣, 因為想睇下幫唔幫到你睇到個問題....

其實你仲想唔想要呢個人? 只可以答想或唔想
....唔好答咩如果佢咁咁咁, 我就點點點....

其實我有啲亂, 你話你發現啲對話係13-15年既. 咁中間有重建過關係, 之後再俾你發現有其他對象所以你話今次係第2次?

你講得出你C6有自卑, 咁响你個角度你都有睇佢唔起既地方。 重建過程你只係想大家相處時間多啲, 定係相處之間既互動係開心?
你如果諗到最後都係覺得, 點做兩個人一齊都係唔開心,咁不如放生自己。亦無咩好心痛同留戀。


複式洋房

積分: 196


118#
發表於 17-7-3 13:56 |只看該作者
rambus99 發表於 17-7-3 13:39
唔好嫌我長氣, 因為想睇下幫唔幫到你睇到個問題....

其實你仲想唔想要呢個人? 只可以答想或唔想

本帖最後由 P388 於 17-7-3 14:29 編輯

是同一對象呀 我認為似迷戀人。而非佢口中開解
我這年在公司被人蝦到上心口,佢知的亦有開解我 。
一次再次。應該不是一時迷亂吧,


別墅

積分: 675


119#
發表於 17-7-3 14:11 |只看該作者

回覆樓主

痛緊,叫緊自己放手,需要時間


複式洋房

積分: 196


120#
發表於 17-7-3 14:28 |只看該作者
lovechinma 發表於 17-7-3 14:11
痛緊,叫緊自己放手,需要時間

係,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo