立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 9146
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 18:30 發表 我想知道呢...你地係喂人奶定 奶粉嫁@@? 1日幾多餐呀!?
珍珠宮
積分: 42413
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 01:10 發表 咁初初 丫B 出世.. 你地訓到幾多個鍾呀?! 你地老公有冇幫手臭丫B 呀@@?
子爵府
積分: 14979
原文章由 arcaar 於 08-11-6 13:18 發表 我仔仔差唔多4個月先介夜奶,,我老公有個朋友個女一歲都仲要飲夜奶tim呀..
複式洋房
積分: 208
禁止發言
積分: 700
積分: 39132
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 19:12 發表 @_@ ... 原來係咁嫁..... 我仲想問呢..你地生丫b 果時... 同預產期 早定遲呀@@? 同埋呢..係日頭定夜晚 @@?
原文章由 小露比* 於 08-11-6 21:00 發表 我個女未足月出世嫁,, 36週零3日出世,,得2.01kg咋,, 所以要訓暖箱,,住左兩星期" 咁又無,,反而爭d俾佢d臭臭整到-_- 換換下片飛出黎囉,,勁驚,,
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 21:05 發表 咁你幫佢換片果時.. 有冇人係格黎 磅住你呀@@? 你俾丫b 用緊邊隻片片?? 你地仲有冇 同d fd 出去玩嫁?! 身邊多唔多朋友 生左bb @@? 我真係超多野問... 別介意... ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy