在職全職

跳至

首頁
45678...16

尾頁
   0


男爵府

積分: 9146

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 08-11-6 02:57 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-5 18:30 發表
我想知道呢...你地係喂人奶定 奶粉嫁@@? 1日幾多餐呀!?


我大囡食人奶食到歲半(依家食緊明治奶粉,1日2餐)....
細仔到依家就黎5個月都仲係食緊全人奶~
但食幾多餐就唔定嫁~總知佢地肚餓又肯食既咪比佢地食囉~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


102#
發表於 08-11-6 11:15 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 01:10 發表
咁初初 丫B 出世.. 你地訓到幾多個鍾呀?!

你地老公有冇幫手臭丫B 呀@@?

訓幾多個鐘,好難計嫁wo,因為真係佢訓你就要訓,到你訓著佢就又起身叫要食奶/換片/其他要求,一定係斷斷續續咁訓,有時可能好d訓兩粒鐘先叫你,有時岩岩合著幾個字又叫你起身
啊仔岩岩出世果陣,我老公only會幫下手沖奶,有時餵下奶,換片就好少,小小都好d,大大一定唔肯,


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


103#
發表於 08-11-6 13:18 |只看該作者

回覆 #96 susi1024169 的文章

我仔仔差唔多4個月先介夜奶,,我老公有個朋友個女一歲都仲要飲夜奶tim呀..


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


104#
發表於 08-11-6 13:21 |只看該作者

回覆 #97 omoe0309 的文章

果陣我又係返大埔坐月..我呀媽幫要返工..落場就幫仔仔沖涼同煮飯之後又返工..又返黎煮飯..講訓真係訓唔到4個鐘..訓到3個鐘已經好好喇


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


105#
發表於 08-11-6 16:56 |只看該作者
原文章由 arcaar 於 08-11-6 13:18 發表
我仔仔差唔多4個月先介夜奶,,我老公有個朋友個女一歲都仲要飲夜奶tim呀..

我覺得1歲唔係晚晚半夜都要飲都無咩問題既,我仔2歲前間唔中都會札醒喊,我都會比支奶佢飲再暗佢訓,但如果晚晚要飲我覺得就要同佢介...


複式洋房

積分: 208


106#
發表於 08-11-6 19:12 |只看該作者
@_@ ... 原來係咁嫁.....

我仲想問呢..你地生丫b 果時... 同預產期 早定遲呀@@? 同埋呢..係日頭定夜晚 @@?


禁止發言

積分: 700


107#
發表於 08-11-6 19:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 700


108#
發表於 08-11-6 19:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


109#
發表於 08-11-6 20:06 |只看該作者

回覆 #105 susi1024169 的文章

哦~我老公朋友個女之前係人奶b黎架..呢兩個月先轉奶粉b但係晚晚都要夜奶..唔飲唔得..加上呢個b女係極難湊..一訓教要爸爸媽媽哦佢哦足一個鐘先肯訓..平時又細膽..佢見到我仔即喊架..唉><好彩我仔都算好湊..


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


110#
發表於 08-11-6 20:07 |只看該作者

回覆 #106 omoe0309 的文章

我仔o係預產期出世 ..


子爵府

積分: 14979

好媽媽勳章 醒目開學勳章


111#
發表於 08-11-6 20:08 |只看該作者

回覆 #108 焦糖奶茶 的文章

我仔都好難換片..佢會狂反身..我諗住轉學習褲


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


112#
發表於 08-11-6 20:14 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 19:12 發表
@_@ ... 原來係咁嫁.....

我仲想問呢..你地生丫b 果時... 同預產期 早定遲呀@@? 同埋呢..係日頭定夜晚 @@?



我囡比預產期早左26日 ,, 近黃昏時間出世 ,,


禁止發言

積分: 700


113#
發表於 08-11-6 20:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 700


114#
發表於 08-11-6 20:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 208


115#
發表於 08-11-6 20:54 |只看該作者
RE : arcaar

哇...咁準時... 真係好...哈哈

RE: 焦糖奶茶

咁你丫B 係肚度都好聽話...嘿..

RE:小露比*
咁 足唔足月呀@@? 出世幾重呀??




你地第1次幫BB換片片果時....
咩心情呀@@? 有冇俾D 噓噓柯wet 你地呀@@?


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


116#
發表於 08-11-6 21:00 |只看該作者

回覆 #1 omoe0309 的文章

我個女未足月出世嫁,,
36週零3日出世,,得2.01kg咋,,
所以要訓暖箱,,住左兩星期"

咁又無,,反而爭d俾佢d臭臭整到-_-
換換下片飛出黎囉,,勁驚,,


複式洋房

積分: 208


117#
發表於 08-11-6 21:05 |只看該作者
原文章由 小露比* 於 08-11-6 21:00 發表
我個女未足月出世嫁,,
36週零3日出世,,得2.01kg咋,,
所以要訓暖箱,,住左兩星期"

咁又無,,反而爭d俾佢d臭臭整到-_-
換換下片飛出黎囉,,勁驚,,


咁你幫佢換片果時.. 有冇人係格黎 磅住你呀@@?
你俾丫b 用緊邊隻片片??

你地仲有冇 同d fd 出去玩嫁?!
身邊多唔多朋友 生左bb @@?

我真係超多野問... 別介意...


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


118#
發表於 08-11-6 21:11 |只看該作者
原文章由 omoe0309 於 08-11-6 21:05 發表


咁你幫佢換片果時.. 有冇人係格黎 磅住你呀@@?
你俾丫b 用緊邊隻片片??

你地仲有冇 同d fd 出去玩嫁?!
身邊多唔多朋友 生左bb @@?

我真係超多野問... 別介意... ...


無嫁 , 係睇個姑娘換1次之後我地自己幫佢換囉"
都幾麻煩 , 因為阿b訓係箱入面 ,
我地淨係申隻手入去幫佢換囉 ,
佢出世果陣就用pampers,之後轉左用妮飄(日版果隻),
之後轉左噓噓樂,,到而家都係"

我間唔中都有同fd出去嫁,,不過1定12點前返屋企囉"
始終我個心都係掛住個女,,hahaa"
但我自己本身就無朋友有bb囉,,所以有時都幾悶"
好多時同fd出去都帶埋阿女,,係有時撞岩有人幫我湊先唔帶"

問囉 ,, 我好樂意答你嫁 ,, hahaaa"
當傾計之嘛 ,,


禁止發言

積分: 700


119#
發表於 08-11-6 22:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 700


120#
發表於 08-11-6 22:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
45678...16

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo