自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 43754

2024年龍年勳章 牛年勳章


101#
發表於 16-8-1 22:25 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...
其實你吾好睇表面, 可能佢家姐的環境真係差過佢, 佢身上的不街坊東西可能都係人地比, 你諗下, 佢特登講果餐叫你同佢SHARE, 吾洗佢家姐出, 又寧願去游水都吾去BBQ (花多點錢) 的節目, 所以可能佢家姐D 環境重差過佢都未定, 有機會可以問下你朋友佢家姐D野。


男爵府

積分: 6227


102#
發表於 16-8-1 22:25 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 19:43
睇左大家意見成個下晝, 收工時打左個電話比佢, 聽完佢解釋真係又愛又恨....

佢其實知我對佢好好, 好鍚佢. ...

聽你咁講佢家姐好有問題,講真明知人地對個妹好開心都黎唔切,反而想分一杯“更”,真係好貪心,衰啲講句,呢啲係菠蘿雞行為。


公爵府

積分: 28591


103#
發表於 16-8-1 22:26 |只看該作者
MC媽 發表於 16-8-1 21:50
樓主不如調個角度去睇 ,你送贈一份禮物嘅心意, 贏得兩份友誼, 唔係更值得嗎?

...

其實講朋友我從來無缺過,我都算係幾肯付出果種,朋友有困難,我幫到一定幫。不過我底線係心甘情願,同埋真係需要咁樣幫。埋單請食飯,我無問題,大家開心,但為要滿足別人被重視既感覺,我就過唔到自己。


伯爵府

積分: 16482


104#
發表於 16-8-1 22:33 |只看該作者

回覆樓主:

其實樓主和她的朋友都是好人,值得交心的朋友
送禮比人,理應送者和受者都開心,既然現在受者有點為難(怕家姐妒忌),送者又有點唔開心(心意被忽略),最簡單就是不送罷了


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


105#
發表於 16-8-1 22:34 |只看該作者
mamimuimui 發表於 16-8-1 13:45
唔係喎,我覺得樓主朋友咁樣好冇禮貌

Agree


侯爵府

積分: 22824


106#
發表於 16-8-1 22:46 |只看該作者

回覆:rean_chau 的帖子

你朋友比你瞭解佢家姐性格,知佢內向少朋友,又覺得你份人大方又肯幫人,想家姐多個朋友啫,你其實無需介懐,要知佢家姐同佢自細一齊長大,關心家姐多些也很自然。你若不喜歡佢將你送的東西轉贈他人,就少些送野俾佢,唔想幫佢家姐亦可坦白說出來,相交有唔開心的話,或許是緣份已盡吧。


公爵府

積分: 28591


107#
發表於 16-8-1 22:47 |只看該作者
FJmom 發表於 16-8-1 22:25
其實你吾好睇表面, 可能佢家姐的環境真係差過佢, 佢身上的不街坊東西可能都係人地比, 你諗下, 佢特登講果餐 ...

其實我成日都會見到佢家姐,每個星期我都會幫佢湊一日女放學。不過佢對於我既幫忙覺得我唔係真的幫佢而係想幫佢個妹,所以對我都無太多感謝。 至於佢環境,我唔覺得好唔掂,因為佢個女用既同食既都唔差,不過呢啲我唔理啦,自己能力有限,太多朋友依賴落黎頂唔住架!


珍珠宮

積分: 30192


108#
發表於 16-8-1 23:51 |只看該作者
rean_chau 發表於 16-8-1 13:33
一直都將呢個好朋友當係親人看待, 佢待我都好好, 大家好多事情都有來有往, 我知佢環境唔太好, 所以有時都會 ...

同我處境差不多,有時買啲嘢比姑奶佢哋食,將啲嘢食周圍塞,之後問佢好唔好食,居然話係咩?放咗係邊呀?間屋七國咁亂,覺得佢毫不尊重人,自始之後,以後都冇買了!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo