夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


複式洋房

積分: 213


101#
發表於 08-12-1 01:33 |只看該作者

樓主

其實我覺得你唔好再因為bb一事,而再令自己唔開心!就算俾你有左,你老公又肯留低,你能夠接受到個老公分一半俾人嗎?長期折磨,不如立即解決,一個男人變左心,真係好恐怖,你要知道,佢今日對你絕,你條路,會好行好多,因為,你只有向前行,唔需要再理佢,但如果佢一時好,一時壞,你就好難行,第一步係好辛苦,但日子會慢慢隨時間溜走,你將來一年,兩年,就會知道,當日走無錯,佢同個女人,情到濃時,咩...都睇唔到!再過一段時間,就會現形!你現在唔好再希望有bb喇,你望就望佢,生多d,咁鍾意生,等佢湊唔到.....


大宅

積分: 2214

好媽媽勳章


102#
發表於 08-12-1 13:22 |只看該作者
符娜,
聽到你既故事, 個心都好痛.
希望你自己要保重.
點都好, 呢個男人, 唔值得你再為佢唔開心.

我唔識點安慰你,
我估而家講咩, 都未必可以令你放開d.

你自己保重, 小心身體


王國長老

積分: 119115

王國長老


103#
發表於 08-12-1 13:42 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-11-29 17:35 發表
多謝各位關心

佢今日打過俾我,話暫時唔會返屋企住,亦暫時唔想同我見面。佢仲叫我唔駛再為生BB而周圍問。佢話0個次同房,有0既機會好微,叫我死心。佢話如果係有0既,晨早就有啦!邊有咁0岩。

聽完,我DEADAIR......唔知講乜好. ...


符娜:

如果妳聽到妳男人講出咁冇血性既說話都唔死心, 我都無話可說啦.

有其母必有其子, 真係一樣唔似一個人.

如果我係妳, 我唔會太悲傷, 反而鬆一口氣, 呢件事已經冇彎轉, 呢個男人送俾妳, 妳都唔好要啦! 佢真係唔係人.

幸好妳冇bb, 可以重新做人.

唔好再諗住佢會回頭啦, 又或者妳有bb佢會回頭, 就算妳有左bb都要自己湊大佢呀, 做男人做到咁絕情, 咁無良, 我真係希望妳唔好再心軟, 諗住佢回頭, 諗住佢對妳仲有感情....唔好咁天真啦.

今日妳睇清楚佢真面目, 如果妳仲"中"個頭埋去, 邊個都幫妳唔到.

堅強, 女人一定要有自己工作, 唔好依賴男人. 最可靠永遠只有自己雙手.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


禁止訪問

積分: 2182


104#
發表於 08-12-1 14:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 91


105#
發表於 08-12-1 19:01 |只看該作者
我都明白,而家咁0既環境,無BB好過有......
呢個男人已經唔再需要我啦!
聽佢0既朋友講佢0既同事係香港人,佢未識我之前就係同呢個女人拍拖,所以係舊情復熾。如果係咁我都無話可說啦!或者當初佢就唔應該同0個個女人分手,再同我一齊。有時緣份0既0野可能就係整定。我同呢個男人就係無緣。
大家放心啦!我本身以前係律師,所以我會以法律途徑追討。不過而家個心仲係好痛,我都唔知幾時先可以好返。諗起佢同個女人我就好心痛......


公爵府

積分: 29804


106#
發表於 08-12-1 19:11 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-12-1 19:01 發表
我都明白,而家咁0既環境,無BB好過有......
呢個男人已經唔再需要我啦!
聽佢0既朋友講佢0既同事係香港人,佢未識我之前就係同呢個女人拍拖,所以係舊情復熾。如果係咁我都無話可說啦!或者當初佢就唔應該同0個個女人分手,再同我一齊。有時緣 ...


見你而家冷靜咗咁多,都安心D。加油呀!


洋房

積分: 91


107#
發表於 08-12-1 19:28 |只看該作者
多謝,而家好好多啦!
只係有0的唔開心,希望我快d好啦!

原文章由 ume 於 08-12-1 19:11 發表


見你而家冷靜咗咁多,都安心D。加油呀!


大宅

積分: 1535


108#
發表於 08-12-1 23:22 |只看該作者
樓主你好堅強,加油,前路上一定有更好更珍惜你的人~


子爵府

積分: 10020


109#
發表於 08-12-2 12:29 |只看該作者
原文章由 符娜 於 08-12-1 19:01 發表
我都明白,而家咁0既環境,無BB好過有......
呢個男人已經唔再需要我啦!
聽佢0既朋友講佢0既同事係香港人,佢未識我之前就係同呢個女人拍拖,所以係舊情復熾。如果係咁我都無話可說啦!或者當初佢就唔應該同0個個女人分手,再同我一齊。有時緣 ...


樓主, 既然你以前都係律師, 我相信你都有好高既學歷....
要好好照顧自己同mami將來既生活, 一定5會太難既....
而且, 我都深信, 你將來一定可以搵到一個比你而家呢個更好既老公, 呢一刻你一定好痛, 但將來當你再次擁有幸褔時, 你回首望一下, 你會發覺今日所受既痛, 只係微不足道咋....無而家既痛, 你就感受5到將來有既幸褔....
祝你將來比現在幸褔千倍萬倍....


王國長老

積分: 119115

王國長老


110#
發表於 08-12-2 12:49 |只看該作者
符娜:

以妳學歷, 一定會更理智去面對, 幸好妳有律師資格, 重投工作都不成問題. 想想看妳男人這樣無情, 更可怕是妳奶奶, 妳全職照顧兩個家, 妳奶奶真的很恐怖, 令人心寒, 俗語說反轉豬肚就係屎, 完全apply在這兩個人身上, 妳給他們心肝, 他們就當狗肺, 就算因為外面女人有了小孩, 決定和妳分開, 但事情處理總可以好一些, 賠罪道歉是必然的, 就算做不成夫妻, 做不成婆媳, 也不需做仇人, 但他們就用最殘酷的手法去對妳, 真的教人切齒!

我想上天仍是待妳好, 不用懷著這種男人的小孩, 否則妳下半生可能仍要和這種人糾纏下去.

請安慰伯母不要太難過, 不是她的錯, 今時今日離婚是閒事, 一個單身女子, 仍然有機會遇上好男人, 就算獨身也不是很差的事, 我身邊也有不少女子沒有遇上mr.right而單身, 生活也可以寫意, 一個人樂觀面對生活, 就可以活得開心.

祝好!
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


男爵府

積分: 5774


111#
發表於 08-12-2 13:04 |只看該作者
符娜,

兩人要分手, 不要為了輸贏問題而糾纏. 兩人的關係係沒有分輸贏, 要愛對方或被愛, 都先要自愛.

現在你的確係好心痛, 但時間一定會沖淡. 現在不要再和你老公糾纏, 離婚手續最緊要快, 快些與他了斷, 快些重新開始新生活, 心痛的感覺便好快被沖淡.

你要振作啊!


伯爵府

積分: 17220


112#
發表於 08-12-2 13:36 |只看該作者
我覺得就算你有咗, 佢都唔會返你身邊lor, 佢e+梗+有excuse 話要take care 果個女人, 咪同你離婚lor.


大宅

積分: 2266


113#
發表於 08-12-2 13:48 |只看該作者
樓主
你是一個有能力的人,這男人唔值得你要,現在還未有小朋友,仲有機會
如他會頭,你能相信他會同你走完人身路嗎?


大宅

積分: 3529


114#
發表於 08-12-2 23:17 |只看該作者
我又覺得會唔會係個29既手段迫你老公打比你呢?
一定要你老公揀?可能佢要生要死呢...........
29又係唔係真係有左bb呢?
如果唔攪清楚會唔會益左果個29呢?
各位又點睇?
至於你99,我就真係:;pppp:


大宅

積分: 3197

好媽媽勳章


115#
發表於 08-12-3 18:44 |只看該作者
原文章由 raintingbow 於 08-12-2 23:17 發表
我又覺得會唔會係個29既手段迫你老公打比你呢?
一定要你老公揀?可能佢要生要死呢...........
29又係唔係真係有左bb呢?
如果唔攪清楚會唔會益左果個29呢?
各位又點睇?
至於你99,我就真係:;pppp: ...



我覺得系咪個29迫個男人, 29系咪真系有bb依d都已經唔重要喇
最重要既系個男人已經變左心, 仲同第二個女人發生關係,要來都冇用喇, 而且個男人去意已決, 無謂"wear"爛塊面去求佢喇, 倒不如瀟脫比佢走


王國長老

積分: 119115

王國長老


116#
發表於 08-12-3 19:19 |只看該作者
原文章由 等運到 於 08-12-3 18:44 發表



我覺得系咪個29迫個男人, 29系咪真系有bb依d都已經唔重要喇
最重要既系個男人已經變左心, 仲同第二個女人發生關係,要來都冇用喇, 而且個男人去意已決, 無謂"wear"爛塊面去求佢喇, 倒不如瀟脫比佢走 ...


絕對同意. 留番最後的尊嚴給自己吧.
我唔係經常上BK, 想搵我嘅朋友請email: [email protected]


大宅

積分: 4439


117#
發表於 08-12-3 22:26 |只看該作者
樓主,努力呀,你要活得比佢哋好. 明天會更好!!!

係呢個時候真係要為自己爭取應得既嘢,唔駛同佢客氣.


民房

積分: 26


118#
發表於 08-12-3 23:04 |只看該作者
你一定要振作,時間係可以沖淡一切
支持你!!


別墅

積分: 602


119#
發表於 08-12-4 19:04 |只看該作者
律師呀律師 我想問如果你唔離婚 BB又出左世 咁條麻甩佬會唔會犯法嫁


洋房

積分: 91


120#
發表於 08-12-4 20:13 |只看該作者
只有通姦罪,不要一定要有證據。

原文章由 tingkiss 於 08-12-4 19:04 發表
律師呀律師 我想問如果你唔離婚 BB又出左世 咁條麻甩佬會唔會犯法嫁

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo