自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16700

2018母親節勳章


101#
發表於 16-11-27 00:00 |只看該作者
mee-HK 發表於 16-11-25 22:54
今日百貨人多嗎?
百貨第一日去咗,尋日只去超市。通常第一日同週末最多人。


伯爵府

積分: 16700

2018母親節勳章


102#
發表於 16-11-27 00:02 |只看該作者
ada0707 發表於 16-11-26 10:40
有什麼收穫
買咗一箱箱合味道!


珍珠宮

積分: 38563

環保接龍勳章


103#
發表於 16-11-27 00:15 |只看該作者
mee-HK 發表於 16-11-24 14:25
人人人人人人人人人人人人人山
人人人人人人人人人人人人人海

本帖最後由 KarenC 於 16-11-27 00:16 編輯

頭先都逼左陣,買左四季被、被袋連枕袋、濾芯、行山鞋、香印提子、牛扒(夜晚煎左嚟食)、稻米油、日本米、麥皮、黑芝麻粉、新加坡喇沙麵、黑椒蟹麵

點評

wcpcelia    發表於 16-11-27 09:46


男爵府

積分: 5327


104#
發表於 16-11-27 03:40 |只看該作者
tomatoMM 發表於 16-11-26 14:42
我就見到有個媽叫個十歲左右既男去排隊俾錢
佢自己再去買
點知自己去好耐

咁我同你同時間同地點出現,個男仔排我後面。不過其實比錢好快,5-8分鐘搞掂


禁止訪問

積分: 511


105#
發表於 16-11-27 07:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


106#
發表於 16-11-27 07:40 |只看該作者
今日仲有嗎?但要帶埋兩歲女女唔知去唔去好
愛 我 就 別 傷 害 我


大宅

積分: 2419


107#
發表於 16-11-27 09:21 |只看該作者
kitwong 發表於 16-11-27 07:40
今日仲有嗎?但要帶埋兩歲女女唔知去唔去好

帶阿囡你埋要推車?尋日眼見都好多一家三口推BB車去嘅,覺得都幾辛苦下我囡5歲,跟著我捐窿捐la都俾人d大包細包撞咗幾下膞頭,28號去會吾會好d?


男爵府

積分: 8622


108#
發表於 16-11-27 09:23 |只看該作者
分別去左大埔同沙田,沙田多人都快俾錢,買左一套睡衣,床單(新年用),covermark卸妝set.


男爵府

積分: 6097


109#
發表於 16-11-27 09:59 |只看該作者
ilikethis2005 發表於 16-11-26 22:39
好似聽日last喇

Thanks,諗住一陣去大埔


大宅

積分: 1729


110#
發表於 16-11-27 10:24 |只看該作者
chunchunlee 發表於 16-11-24 15:16
剛去完超市,買到我想買既野
依家得紅牌藍牌兩條龍

yes,排隊到比錢唔洗20分鐘


子爵府

積分: 13681

開心吸收勳章 認識瑞士牛牛第二回 貓狗褓姆 畀面勳章


111#
發表於 16-11-27 10:32 |只看該作者
實在冇咁嘅勇氣


子爵府

積分: 10342


112#
發表於 16-11-27 11:27 |只看該作者
好似做埋聽日,我星期五去勁多人,咩住個囝勁辛苦,見到d人老公買野老婆排隊,結果老公好耐都未黎,個老婆係咁向後排,認真討厭由尾排到上十分鐘左右咋喎,係咁向後行又要呻被人以為打尖,咁你都未知幾時比錢
今日應該都多人,可能聽日去會好d,見到d一家三口推bb車寸步難行


珍珠宮

積分: 48513

2018復活節勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


113#
發表於 16-11-27 12:11 |只看該作者
mee-HK 發表於 16-11-27 09:21
帶阿囡你埋要推車?尋日眼見都好多一家三口推BB車去嘅,覺得都幾辛苦下我囡5歲,跟著我捐窿捐la ...

本帖最後由 kitwong 於 16-11-27 12:13 編輯

唔使推車仔佢自己行,我都係聽日先去


子爵府

積分: 14141


114#
發表於 16-11-27 12:17 |只看該作者

回覆樓主:

今日咩環境?
2大2細去,好驚搞唔掂。


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


115#
發表於 16-11-27 12:23 |只看該作者

引用:Quote:tomatoMM+發表於+16-11-26+14:42+我

原帖由 xl_bigbig_b 於 16-11-27 發表
咁我同你同時間同地點出現,個男仔排我後面。不過其實比錢好快,5-8分鐘搞掂
...
應該係




伯爵府

積分: 18456


116#
發表於 16-11-27 13:02 |只看該作者
尋日買左香印提子,扺過平時好多,好甜


珍珠宮

積分: 32662

畀面勳章


117#
發表於 16-11-27 13:25 |只看該作者

引用:今日咩環境?2大2細去,好驚搞唔掂。

原帖由 carmen1904 於 16-11-27 發表
今日咩環境?
2大2細去,好驚搞唔掂。
今天經過無入
見到都好多人下喎
2細應該會覺得好辛苦




瑪瑙宮

積分: 149900

2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


118#
發表於 16-11-27 14:32 |只看該作者
唔好帶小朋友去啦!! 真係好迫


珍珠宮

積分: 31627


119#
發表於 16-11-27 14:53 |只看該作者
mee-HK 發表於 16-11-27 09:21
帶阿囡你埋要推車?尋日眼見都好多一家三口推BB車去嘅,覺得都幾辛苦下我囡5歲,跟著我捐窿捐la ...

你帶個5歲小朋友去牙?
單拖去都難行啦


珍珠宮

積分: 31627


120#
發表於 16-11-27 14:56 |只看該作者
carmen1904 發表於 16-11-27 12:17
今日咩環境?
2大2細去,好驚搞唔掂。

一個都唔應該帶
真係好多人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo