夫婦情感

跳至

首頁
45678...9

尾頁
   3


複式洋房

積分: 445


101#
發表於 17-3-21 02:48 |只看該作者
回禮6萬幾回返晒比老爺,老公應該未知。。因為啲錢系比返老爺而唔系老公。


複式洋房

積分: 445


102#
發表於 17-3-21 02:49 |只看該作者
我最嬲既係簽左紙先話我知差卡數錢。 所以我好憎佢


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


103#
發表於 17-3-21 04:32 |只看該作者
chuiszebb 發表於 17-3-19 22:34
點解我老公話賣野我屋企人甘嬲? 首先 我老公無晒儲蓄,欠卡數 一開始我唔知 佢呃我屋企人話有儲蓄。 到簽 ...

本帖最後由 LedTV 於 17-3-21 05:44 編輯




琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


104#
發表於 17-3-21 04:35 |只看該作者
chuiszebb 發表於 17-3-20 12:56
係我同屋企人都話不如退返晒啲禮金比老爺先。 但我老公又唔想。話覺得如果退返禮金又好肉酸。唔知我屋企人 ...

本帖最後由 LedTV 於 17-3-21 05:45 編輯




琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


105#
發表於 17-3-21 04:40 |只看該作者
chuiszebb 發表於 17-3-20 17:23
我整係好後悔嫁左同生左。 當初大家一個意外。老公諗都無諗生完邊個湊整係諗唔想同我分開就話生落黎。 話結 ...

唔好再賴你老公啦
個b 仔生你陀

你無諗出世住邊 邊個湊 夠唔夠錢過活

你講到你乜都唔知....痴咩線架真係

由頭到尾只係識賴人


琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


106#
發表於 17-3-21 04:42 |只看該作者
chuiszebb 發表於 17-3-20 17:30
當初我陀住個女。 老公無工開 佢個後母追佢拎家用佢寧願比個後母都無比我。 我都靠自己搵份寫字樓做 返左2 ...

本帖最後由 LedTV 於 17-3-21 05:44 編輯

你又何嘗唔係無咁大個頭又戴咁大頂帽

又封500蚊比後母



琥珀宮

積分: 156804

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


107#
發表於 17-3-21 04:46 |只看該作者
chuiszebb 發表於 17-3-21 02:48
回禮6萬幾回返晒比老爺,老公應該未知。。因為啲錢系比返老爺而唔系老公。 ...

回左就好

真係要唔過

自己仲後生

有賺錢能力

唔好袋老人家d 錢

你父母既禮金,等你老公環境好左再比佢地啦

今日環境差唔等於一世都差

幾萬蚊咭數小事啦

Bb 婆婆湊幾個月
你出去返工

公一份婆一份,好快還到


侯爵府

積分: 23624


108#
發表於 17-3-21 05:28 |只看該作者
尼次事件你選擇留下?
1)已經發生呻完喊完---面對
2)同c6計返好條數點樣可以快d還(例如返Pt)
3)之後由你做財政大神


子爵府

積分: 13999


109#
發表於 17-3-21 07:25 |只看該作者
唔生都生左 要負責 唔好諗住離婚掉比男家 男家已複雜 搞多個悲劇 有報應的


公爵府

積分: 25047


110#
發表於 17-3-21 12:52 |只看該作者

回覆樓主:

我都係結左婚先知老公欠債
婚前堅稱無欠債,之後俾我發現左
之前所有錢只經我手,我俾零用佢,無卡用,洗現金

而家樓都買埋啦,阿囡好好理財啦
8-)


伯爵府

積分: 17287


111#
發表於 17-3-21 13:00 |只看該作者
二小姐 發表於 17-3-21 12:52
我都係結左婚先知老公欠債
婚前堅稱無欠債,之後俾我發現左
之前所有錢只經我手,我俾零用佢,無卡用,洗現 ...

藉此機會掌握財政大權


複式洋房

積分: 818


112#
發表於 17-3-21 15:31 |只看該作者
我都係意外有,大肚時都好怨天尤人,但一生左出黎成個世界吾同曬,係無預計過咁開心。我相信樓主可能bb仲係初生所以壓力大,到佢識對住你笑你就會溶化。


複式洋房

積分: 445


113#
發表於 17-3-21 18:29 |只看該作者
無錯,我係真係好想離婚個女掉比男家。但我屋企人話唔會比我甘做 因為佢屋企已經單親家庭。。夠複雜。。


伯爵府

積分: 17287


114#
發表於 17-3-21 21:48 |只看該作者
chuiszebb 發表於 17-3-21 18:29
無錯,我係真係好想離婚個女掉比男家。但我屋企人話唔會比我甘做 因為佢屋企已經單親家庭。。夠複雜。。 ...

點解你唔要個囡?


大宅

積分: 1521


115#
發表於 17-3-21 22:04 |只看該作者

回覆樓主:

點解連個女都吾要?

責任全部都係人地?
因為人地催你結,所以你結
因為人地話吾好吾要個bb, 所以你就要

最後,一句絆腳石,所有野都吾要,包括自己骨肉
說穿了,吾想窮 (當然冇人想),但其實以前果代,個個環境都差,都係爭落一身債努力咬緊牙關捱大仔女,點都吾放棄

既然已經發生,何不同c6好好傾下重新計畫,努力搵錢邊還債邊湊大個女,比個完整的家佢,小朋友咁細個父母分開,真係好陰公,冷靜落黎好好想下


大宅

積分: 4289


116#
發表於 17-3-21 22:09 |只看該作者
樓主個人都幾自私架窩,宜家生個B出黎好似玩泥沙咁唔鐘意就掉俾老公自己走左去,你係嬲你老公姐,你個女係你自己生出黎無辜架!講真你老公有無欠卡數都好,一個無積蓄既人你一早就要考慮同唔同佢捱,你唔捱得既一早就唔好一齊浪費時間浪費青春啦!


瑪瑙宮

積分: 139661


117#
發表於 17-3-21 22:32 |只看該作者
chuiszebb 發表於 17-3-21 18:29
無錯,我係真係好想離婚個女掉比男家。但我屋企人話唔會比我甘做 因為佢屋企已經單親家庭。。夠複雜。。 ...

將个囡掉比男家, 掉, 係掉, 有做呀媽的咁講野??? 我諗个囡真係跟男家會幸福 d .


大宅

積分: 1804


118#
發表於 17-3-21 22:59 |只看該作者
本帖最後由 gtg435i 於 17-3-21 23:03 編輯

明知自己老公冇乜錢就唔好收禮金啦



禁止訪問

積分: 29958


119#
發表於 17-3-21 23:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2205


120#
發表於 17-3-21 23:21 |只看該作者
一句到尾--
路係自己揀,有咩好怨?



首頁
45678...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo