自由講場

跳至

首頁

尾頁
   135


水晶宮

積分: 57272


101#
發表於 17-3-28 21:57 |只看該作者

回覆樓主:

我除了買生果,覺得冇野好買,香港有我又唔想搬,兒童衫平, 洗面梘


男爵府

積分: 6488


102#
發表於 17-3-28 23:24 |只看該作者
回覆 珠豬媽 的帖子

以這個價錢,算好用
個妝可以保持耐好多,唔用就好快出面油,溶哂


男爵府

積分: 6488


103#
發表於 17-3-28 23:27 |只看該作者
回覆 迷人pinklady 的帖子

無呀,
因為平日沒有這習慣


伯爵府

積分: 18206


104#
發表於 17-3-28 23:48 |只看該作者
甜心蕃薯 發表於 17-3-27 21:26
你果個係2用嘛?
可5可以話我知點分?

下下要拖隻牛,咪搞!
1490715885577.JPEG


男爵府

積分: 5702


105#
發表於 17-3-29 09:28 |只看該作者
本帖最後由 yui1625 於 17-3-29 09:30 編輯
甜心蕃薯 發表於 17-3-28 21:25
請問dhc係咪專門店?定藥妝店買架?

DHC匿埋左係D百貨公司既COUNTER
以我記憶,池袋西武有一間
另外東武個邊都有一間
我係東武 (TOBU) 2樓既DHC買既
俾埋個直營店LIST你參考下:
https://top.dhc.co.jp/dshop/store/shop_list_kanto.html#1



子爵府

積分: 12337


106#
發表於 17-3-29 09:35 |只看該作者
alicemic 發表於 17-3-25 21:53
以前去日本無咩特別野一定要買, 而家有啦!就係洗碗粉

影比我睇(emoji)


侯爵府

積分: 22250

陪月勳章 BK猜猜猜慶中秋


107#
發表於 17-3-29 09:41 |只看該作者
mislcshan 發表於 17-3-25 22:01
我講出黎好多人都驚訝
樂而雅既褲形m巾 ,呢隻好用 個個月都用
...

唔驚訝,我都凸登叫fd幫我買一包返嚟試下
佢見到好多人都3-4包咁買


大宅

積分: 2460

2018復活節勳章


108#
發表於 17-3-29 10:28 |只看該作者
yui1625 發表於 17-3-29 09:28
DHC匿埋左係D百貨公司既COUNTER
以我記憶,池袋西武有一間
另外東武個邊都有一間

本帖最後由 甜心蕃薯 於 17-3-29 10:32 編輯

本帖最後由 甜心蕃薯 於 17-3-29 10:28 編輯

jm
愛死你

不過條link入5到


珍珠宮

積分: 30994

2018復活節勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 睛靈勳章


109#
發表於 17-3-29 10:40 |只看該作者
甜心蕃薯 發表於 17-3-20 00:09
本帖最後由 甜心蕃薯 於 17-3-20 00:15 編輯

各位jm你地去日本有咩必買?

紀州梅用來撈冷麵一流
myimage.jpg


珍珠宮

積分: 40517


110#
發表於 17-3-29 11:06 |只看該作者
回覆 babycam 的帖子

萬寧係kotex,日本係樂而雅,唔同的。
kotex同樂而雅我都用過,唔會用kotex,一d都唔好用(個人感覺)


珍珠宮

積分: 38608


111#
發表於 17-3-29 13:15 |只看該作者
Littlecatta2013 發表於 17-3-29 11:06
回覆 babycam 的帖子

萬寧係kotex,日本係樂而雅,唔同的。

原來吾同牌子ga, 我以為得一種。謝謝分享!

Love and Kindness are never wasted.


侯爵府

積分: 24127


112#
發表於 17-3-29 15:05 |只看該作者
babycam 發表於 17-3-29 13:15
原來吾同牌子ga, 我以為得一種。謝謝分享!

上星期去北海道買左3包樂而雅m巾褲,好多地方斷貨,俾你參考下
1490771126324.JPEG
1490771149326.JPEG


珍珠宮

積分: 38608


113#
發表於 17-3-29 16:03 |只看該作者
ninachu 發表於 17-3-29 15:05
上星期去北海道買左3包樂而雅m巾褲,好多地方斷貨,俾你參考下

收到收到,謝謝

Love and Kindness are never wasted.


大宅

積分: 1997


114#
發表於 17-3-29 17:25 |只看該作者
暗瘡膏,底褲同襪,係貴但質地好,所以每次去都必買好多!


男爵府

積分: 7185


115#
發表於 17-4-2 00:33 |只看該作者
lovelykitty 發表於 17-3-28 10:55
我都用緊呢個.....兩年前買既....

Hk how much?


男爵府

積分: 7185


116#
發表於 17-4-2 00:35 |只看該作者
風筒曰本抵好多?


珍珠宮

積分: 38877


117#
發表於 17-4-2 00:38 |只看該作者
ninachu 發表於 17-3-29 15:05
上星期去北海道買左3包樂而雅m巾褲,好多地方斷貨,俾你參考下

超好用
我每次都買幾包回來 ,今次受bk網友的乖女所託, 7月去日本會買多幾包, 塞爆喼為止


禁止訪問

積分: 622


118#
發表於 17-4-2 00:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7615


119#
發表於 17-4-2 01:15 |只看該作者
呢排必買應該係芫茜味薯片!我啲朋友係咁叫我買!其實香港有乜得買呢?


禁止訪問

積分: 2748


120#
發表於 17-4-2 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo